TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- welke sites voor d/dl?

Posted by kolkiewolkie on Apr-03-2002 09:02:

welke sites voor d/dl?

ik ben er wel benieuwd naar of en welke sites jullie gebruiken om mp3s DIRECT te downloaden, zeg maar zoals het hier ook gebeurt...

en dan gaat het me vooral om de singles, livesets heb ik genoeg, en ik zit toch op 56k en kom daar niet aan toe..

moet natuurlijk wel onomstotelijk kwaliteitsspul zijn... niet dat ik er naar 40 minuten downloaden achter kom dat het nix is...

ikzelf maak altijd gebruik van
www.tranceaddict.com..."verschillende" secties...
www.trancevalley.cjb.net

en kom nou niet met: op de audiogalaxy is altijd alles te vinden, want daar heb ik nix aan... (pas geleden nummertje van afgetrokken waar het gekraak en gedoe weer niet van de lucht was... )

plus dat ik nogal lui ben, ik moet gewoon DIRECTE downloads hebben

bij voorbaat dank

Posted by eXos on Apr-03-2002 09:06:

Ik gebruik geen sites maar FTP's voor me mp3/films/warez.

Owja, en t netwerkie waar ik aan zit

En zorg gewoon dat je sneller inet krijgt...

Posted by Kamaya on Apr-03-2002 09:09:

Ik gebruik dees zelf nauwelijks, maar er staan soms volgens mij wel lekkere nummertjes op:

...Specdrum...

Posted by Yarnie on Apr-03-2002 11:35:

dl niet bij die gare sites....hier ook ftp en (snelle) pubs dus )

Posted by Opti on Apr-03-2002 11:43:

ftp ftp ftp

Posted by kolkiewolkie on Apr-03-2002 11:50:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
En zorg gewoon dat je sneller inet krijgt...

ik d8 dus tot vanmorgen dat dat niet mogelijk was...

story: onze buren (wonend op numero 22) hadden uitgezocht: kabel was bij ons in de straat niet mogelijk. GRM.
maar nou checkte ik het vanmorgen toevallig zelf effetjes:
en wat blijkt: (dit is TE leuk): nummer 21: @home beschikbaar!! nummer 22: helaas, uw adres valt buiten de netwerken van @ home..LOL

o yeah, binnenkort = me van 56k af!!

it's leeching time!

maar ff back to topic: welke ftp's????

Posted by TranceFool on Apr-03-2002 12:07:

FTP's mag je niet doorgeven Kolkie dat is prive....dus moet je zorgen dat je aan adresjes komt . Ik maak zelf ook wel gebruik van AG werkt altijd goed bij mij en vindt veel. Gebruik ik meestal als ik iets niet kan vinden (duh) en verder FTP, geen sites

Posted by Blik on Apr-03-2002 17:22:

ik gebruik ook ftp (en soms wel eens een site hoor)

kom maar op IRC

Posted by Donna on Apr-03-2002 17:36:

Lui kun je pas zijn als je wat voor mekaar hebt knul,niet als je vanalles wilt.
Je denkt zekah dat alles nog ff naar je toe wordt gefxp-ed wordt ook huh?
Luiheid is domheid,zoals je kunt zien aan het feit dat je dus al kabel had kunnen hebben als je zelf ff de moeite had genomen te informeren.

Posted by T.H.C. on Apr-03-2002 17:57:

quote:
Originally posted by Donna
Luiheid is domheid,

THNX
ik ben lui, maar heb het wel voor elkaar,laat Petrus het werk doen dom?

Posted by eXos on Apr-03-2002 18:01:

quote:
Originally posted by Donna
Je denkt zekah dat alles nog ff naar je toe wordt gefxp-ed wordt ook huh?

Eigenlijk wel ja

quote:
Originally posted by T.H.C.

THNX

En daar ga ik ook maar eens mee stoppen.

Posted by Opti on Apr-03-2002 18:24:

he kolkie, gebruik anders audiogalaxy

Posted by T.H.C. on Apr-03-2002 18:27:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
En daar ga ik ook maar eens mee stoppen.

Owja shit...THNX Peter!!je bent de beste

Posted by eXos on Apr-03-2002 19:37:

quote:

Owja shit...THNX Peter!!je bent de beste

I know!

Posted by moogwai on Apr-03-2002 20:15:

sites zijn dood!

Het is nu eenmaal zo... maar ik ken eigenljk geen fatsoenlijke trance mp3-sites meer...

FTP's, MirC, Forums en Audiogalaxy zijn eigenlijk de enigste dingen waar je nog wat kunt halen Ik krijg via audiogalaxy zelden een slechte rip.. je moet ook altijd ff testen.. gewoon ff dat .mp3.temp bestand die audiogalaxy aanmaakt ff kopieeren naar een andere directory.. ff renamen naar *.mp3 en binnen enkele seconden weet je of die rip goed is (of dat het zo'n verneukte radio rip is )

Verder ook altijd op "Click here for an exact version" drukken en dan kun je ook vaak zo zien of het een "goede" rip is

Posted by -=WVG=- on Apr-03-2002 20:48:

quote:
Originally posted by moogwai Ik krijg via audiogalaxy zelden een slechte rip.. je moet ook altijd ff testen.. gewoon ff dat .mp3.temp bestand die audiogalaxy aanmaakt ff kopieeren naar een andere directory.. ff renamen naar *.mp3 en binnen enkele seconden weet je of die rip goed is (of dat het zo'n verneukte radio rip is )

Mja je ken ook gewoon dat .temp bestand met je Winamp openen, als je toch lui bent...

Maar eh sites gebruik ik ook weinig tot nooit...

Posted by John on Apr-03-2002 20:57:

behalve deze site zijn der toch geen dd trance sites?? die hiero gepost zijn vinnik maar ruk..gelijk 30 geile duetschers.de en een pagina die gelijk mn startpagina wil zijn
ik maak meestal et nummer na en verder download ik zon beetje alles op AG, /me is wel geduldig

Posted by Donna on Apr-03-2002 21:29:

quote:

THNX

lol,nee je hebt je luiheid nu pas dom gemaakt door te zeggen dat je t bent(zie reactie van mn cutie):P
noooooooit zeggen dat je lui bent als je t stiekem toch bent dan komt alles goed
En nee vrouwen zijn helemaal niet geslepen

Posted by TimeportE on Apr-03-2002 21:34:

ach.. ik heb geen ftp's meer.. meeste zijn gesloten (wat ik erg kut vind! AAARRGGG) dus nu haal ik alles via deze site en via AG..
alleen krijg ik ook veel "rommel" via ag binnen maar ja.. die kunnen ook zo weer verwijderd worden

Posted by Sandman on Apr-04-2002 08:56:

Naast de vele sites die al genoemd zijn heb ik der nog wel een paar voor je

singels en mix sites door elkaar:

kuffdam

Djmixes2k

THE SPOCK

Zuig de sites maar leeg

Sandman

Posted by serialkillah on Apr-04-2002 09:00:

yep goede sites zijn er heel weinig, maar ik heb me bij een aantal groups aangemeld op AG en die senden veel muziek. Zit inderdaad veel rotzooi tussen, maar daar is de delete toets voor

Posted by kolkiewolkie on Apr-04-2002 09:16:

quote:
Originally posted by serialkillah
yep goede sites zijn er heel weinig, maar ik heb me bij een aantal groups aangemeld op AG en die senden veel muziek. Zit inderdaad veel rotzooi tussen, maar daar is de delete toets voor

juist, en om dat te vermijden (zit nog minstens 2 maand op 56k, ondanks beschikbaarheid cable) doe ik dat dus niet .. kost nl. veel geld (en tijd)

@sandman: thanx!

Posted by Dr. Kuipers on Apr-04-2002 20:22:

Ik trek altijd de hele Poppenkast leeg. Voor zover ik tijd heb, en maar 56k6 helaas

edit by Blik

Posted by Opti on Apr-04-2002 21:49:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ik trek altijd de hele Poppenkast leeg. Voor zover ik tijd heb, en maar 56k6 helaas

edit by Blik

ghehehe, poppenkast

Posted by Blik on Apr-04-2002 21:52:

quote:
Originally posted by Optimus

ghehehe, poppenkast

je moet iets verzinnen toch