TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tíësto's lame productie??

Posted by Siesta on Apr-03-2002 10:09:

Tíësto's lame productie??

hmmm

was in avb state of trance, lethal industry gejat?

Klik Hier

hoor zelf maar eens

Groeten

(credits 2 Afternative 4 ripping) woei

Posted by Glaniskanis on Apr-03-2002 11:01:

Vind je het gek dattie er erg op lijkt
Armin zegt namelijk zelf dattie zelf Lethal Industry erop heeft geplakt dus je hoort nu Armin's Bootleg van die ouwe track en Lethal Industry.
Natuurlijk lijken ze op elkaar, maar zo lijkt het alsof ie helemaal nix heeft gedaan voor die track

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Siesta on Apr-03-2002 11:04:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Vind je het gek dattie er erg op lijkt
Armin zegt namelijk zelf dattie zelf Lethal Industry erop heeft geplakt dus je hoort nu Armin's Bootleg van die ouwe track en Lethal Industry.
Natuurlijk lijken ze op elkaar, maar zo lijkt het alsof ie helemaal nix heeft gedaan voor die track

Greetz,
Glaniskanis

ja klopt, maar toch vind ik het wel grappig

Posted by Ding Chavez on Apr-03-2002 11:15:

Was hier niet ook al een threadje over???
*kuch* *kuch* *kuch*
Maarja, Armin zei ook al dat het nummer suicide in een heel andere toonsoort staat. Ze zullen wel wat op elkaar lijken, amar daarmee heb je nog geen nummer geproduceerd...

GreetZ, DC

Posted by Gurian on Apr-03-2002 12:07:

Ik vindt hem er wel op lijken maar nie helemaal.
Ik vindt Lethal Industry een stuk relaxter

Posted by ChooChoo on Apr-03-2002 13:44:

Beter goed jatwerk, dan een slechte zelfbedachte productie. En ik vind ze ook niet echt zo veel op mekaar lijken. Wel wat, maar niet zo erg. Enne tuurlijk vinnik het ook wel grappig
Maar waarom is trouwens de laatste tijd haast iedereen aan t zeiken op tiesto? Omdat ie populair aan t worden is? (Dat was hij sowieso al..).
Ook al komen wat platen van hem uit in de top 40, dat maakt me nou eigenlijk niks meer uit. Vroeger had ik er soms nog wel wat moeite mee, maar nou echt niet meer. Dit is een eindeloze discussie, ik weet het...

greetz

Posted by Siesta on Apr-03-2002 13:55:

quote:
Originally posted by ChooChoo
Beter goed jatwerk, dan een slechte zelfbedachte productie. En ik vind ze ook niet echt zo veel op mekaar lijken. Wel wat, maar niet zo erg. Enne tuurlijk vinnik het ook wel grappig
Maar waarom is trouwens de laatste tijd haast iedereen aan t zeiken op tiesto? Omdat ie populair aan t worden is? (Dat was hij sowieso al..).
Ook al komen wat platen van hem uit in de top 40, dat maakt me nou eigenlijk niks meer uit. Vroeger had ik er soms nog wel wat moeite mee, maar nou echt niet meer. Dit is een eindeloze discussie, ik weet het...

greetz

moah, ik vond het ook lame dat lethal industry eerst op cdm kwam en toen op vinyl

Posted by ChooChoo on Apr-03-2002 14:10:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

moah, ik vond het ook lame dat lethal industry eerst op cdm kwam en toen op vinyl

Yep, das idd lame. En persoonlijk had ik ook liever obsession eerst uit zien komen. Ja, dit allemaal ligt aan black-hole etc etc. En ik vond ook de release sowieso een beetje erg laat. (Had m ook al wat eerder op promo, maar ja..)

greetz

Posted by Glaniskanis on Apr-03-2002 14:33:

In de UK wassie wel eerder te koop op Vinyl

Greetz,
Glaniskanis

Posted by ChooChoo on Apr-03-2002 14:50:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
In de UK wassie wel eerder te koop op Vinyl

Greetz,
Glaniskanis

Ja, ik heb dan ook een promo van Nebula records

greetz

Posted by Blik on Apr-03-2002 17:18:

ach, iedereen jat, zei Armin zelf ook, dus wat maakt het uit

Posted by Siesta on Apr-03-2002 18:09:

quote:
Originally posted by Blik
ach, iedereen jat, zei Armin zelf ook, dus wat maakt het uit

idd maakt nix uit, ik wou ff weten wat jullie er van vonden

Posted by John on Apr-03-2002 20:46:

wat is dat alec impire ofzo nou? betekend et dat tiesto et gejat heeft? (of zeg ik nou weer es iets heel doms?) is wel goed gejat dan heheh, dit mixje klinkt wel relax, je kan er goed op lere iig