TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA ID Contest 26 - Deadline: zo 18 maart, 22.00u
Pages (2): [1] 2 »
BeTA ID Contest 26 - Deadline: zo 18 maart, 22.00u
Hoe meer contests je organiseert, hoe moeilijker het wordt om een goede selectie te maken. Ik heb in ieder geval geprobeerd om een zo gevarieerd mogelijk programma samen te stellen, zodat iedereen een gooi kan doen naar de overwinning. Hopelijk komt het nog 's tot een ware thriller. 
Het systeem werkt als volgt.
Er zijn 50 samples om te ID'en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien je telkens 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen.
Een voorbeeld met Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub):
- Mark Otten - ?? -> 1 punt
- ?? - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten
- Mark Otten - Mushroom Therapy (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten
- Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 3 punten!
Als er sprake is van een originele versie (en soortgelijken zoals: main mix, extended mix, radio edit etc.), hoef je die niet per se te vermelden, tenzij er van dat nummer ook andere mixes bestaan! Let hier dus goed op, want hier kunnen veel punten gewonnen worden.
Als er in overdreven mate wordt gegokt (zoals bij alle id�s Ti�sto als artiest opgeven), komt er geen verbetering.
De samples kun je onderaan in dit bericht downloaden. In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar mij (via e-mail op het adres dat in het bestand te vinden is of via pm). In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.
De wedstrijd loopt af op zondag 18 maart, om 22.00u. Alle inzendingen moeten v��r dat tijdstip binnen zijn. De eindresultaten en de correcte antwoorden worden zo snel mogelijk daarna bekendgemaakt.
De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars te staan en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.
Have fun!
BeTA ID Contest 26 (Kotuha)
BeTA ID Contest 26 (directe link, doel/koppeling opslaan als)
Hall of Fame:
01 Belgian Bonzai
02 Soliplex
03 Jasperovitsj
04 TOR & Belgian Bonzai
05 Mellow_head
06 TOR
07 Zehra & Jasperovitsj
08 Hydra
09 eieregooie
10 Freezel
11 Shadowkid & Jasperovitsj
12 Zehra
13 Push2005
14 Shadowkid
15 Phortastic
16 Domineesje
17 TOR
18 Phortastic
19 Vishnu
20 Domineesje
21 Push2005
22 Shadowkid
23 Vishnu
24 Shadowkid
25 TOR
@ ID34
Wel nogal moeilijk 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Wel nogal moeilijk |

ik ga niet veel punten halen, maar aangezien de scores overal wel laag zullen liggen zal ik toch een inzending maken. bij deze.
Twee nieuwe entries.
01. Push2005
02. FCB_Fanatic
03. Config
Laat jullie niet van de wijs brengen door platen die op het eerste gehoor onbekend zijn. Er zitten toch een aantal classics in en veel recent werk ook..
Ondertussen heb ik een directe link toegevoegd aan de openingspost.
Ik heb ook een h��l erg bescheiden inzending gedaan.
Mijn uiteindelijke doel is 20 punten halen. 
Dan heb je je uiteindelijke doel al bereikt 
01. Push2005
02. FCB_Fanatic
03. Real
04. Config - 22,5 ptn.
Ik schaam me dood om die 16, ik verbeter het later wel. 
haha 22,5
dat moet toch bijna een nieuw dieptepunt zijn 
De allerlaagste score ooit staat op naam van New Wave, die in de twaalfde wedstrijd maar liefst 2 volwaardige punten behaalde.
De allerhoogste score werd een wedstrijd later gehaald, door Luc. Hij liet niet minder dan 136 ptn. noteren.
Interessante selectie wederom 
![]()
Al twee dagen geen nieuwe inzending of update. Jullie gaan Luc toch niet zomaar laten winnen? 
| Originally posted by TOR Al twee dagen geen nieuwe inzending of update. Jullie gaan Luc toch niet zomaar laten winnen? |
| Originally posted by TOR Al twee dagen geen nieuwe inzending of update. Jullie gaan Luc toch niet zomaar laten winnen? |
| Originally posted by FCB_Fanatic als ge Luc niet graag ziet winnen moogt ge mij altijd enkele antwoorden doorgeven hoor |
Dees is wel mo triestig he mennekes..
Veel mensen zullen zich echt voor het hoofd slaan als ze de oplossingen zien. 
That said, als de scores aan het eind van de week nog steeds laag liggen, geef ik enkele publieke tips voor de tracks die nog niet zijn geraden. Hou deze thread dus in de gaten 
*edit* Ondertussen een nieuwe inzending:
01. Shadowkid
02. Push2005
03. FCB_Fanatic, Jasperovitsj
04. Real - 24,5 ptn.
05. Config - 22,5 ptn.
New entry:
01. Shadowkid
02. Push2005
03. Vishnu
04. FCB_Fanatic, Jasperovitsj - 29 ptn.
05. Real - 24,5 ptn.
06. Config - 22,5 ptn.
ook eens een poging gedaan
01. Shadowkid
02. Bertn
03. Jasperovitsj
04. Push2005 - 33 ptn.
05. Vishnu - 30 ptn.
06. FCB_Fanatic - 29 ptn.
07. Real - 24,5 ptn.
08. Config - 22,5 ptn.
De kennis ligt goed verspreid, want iedereen heeft wel ergens een unieke ID (behalve FCB_Fanatic). Tracks die nog niet zijn geraden tot dusver:
2, 7, 8, 17, 23, 25, 30, 32, 39, 41, 48
J doet nog wat verder en komt nu op gelijke hoogte van Bertn:
01. Shadowkid
02. Bertn, Jasperovitsj
03. Push2005 - 33 ptn.
04. Vishnu - 30 ptn.
05. FCB_Fanatic - 29 ptn.
06. Real - 24,5 ptn.
07. Config - 22,5 ptn.
even een update ingestuurd, lag hier al een tijdje 
��n van de volgende dagen nog ns een nieuwe poging wagen
FCB_Fanatic heeft ook zijn unieke id beet
(41)
01. Shadowkid
02. Bertn, Jasperovitsj
03. FCB_Fanatic
04. Push2005 - 33 ptn.
05. Vishnu - 30 ptn.
06. Real - 24,5 ptn.
07. Config - 22,5 ptn.
Stevige update van Guy, die in de nek van Shadowkid komt blazen:
01. Shadowkid
02. Vishnu
03. Bertn, Jasperovitsj
04. FCB_Fanatic - 35 ptn.
05. Push2005 - 33 ptn.
06. Real - 24,5 ptn.
07. Config - 22,5 ptn.
Zoals beloofd enkele tips ivm de platen die nog niet zijn geraden:
ID 02 - Om eerlijk te zijn verwachtte ik deze plaat al in de eerste inzendingen aan te treffen. Het gaat m.a.w. om een dikke classic van een al even legendarisch duo. De heren zijn niet weg te denken uit de trancegeschiedenis.
ID 07 - Deze plaat steekt erin omdat ik die de weken voorafgaand aan de contest een aantal keer ben tegengekomen op het forum. Mensen die Markus Schulz van dichtbij volgen, zouden die probleemloos moeten herkennen.
ID 08 - Opnieuw een classic, deze keer onder handen genomen door een Brits houseduo. Het origineel dateert al van 1995 en is geproduceerd door een man die ook verantwoordelijk is voor andere legendarische projecten zoals Qattara.
ID 17 - Tot vervelens toe moet ik hier opnieuw het woord 'legendarisch' in de mond nemen. Deze man is echter voornamelijk als DJ groot geworden, in samenwerking met een andere grootheid. Tot dusver heeft hij slechts ��n release op zijn naam staan, nl. ID 17.
ID 23 - Deze producer heeft samen met Airbase zijn opmars gemaakt in de trancesc�ne. Jammer genoeg lijkt hij al een tijdje van de aardbol te zijn verdwenen. In ieder geval heeft hij in 2003 en 2004 de playlist van menig DJ opgefleurd met zijn releases op Fundamental Recordings.
ID 25 - Dit is een persoonlijke favoriet en ik had dan ook niet verwacht dat die geraden zou worden, temeer omdat het nummer slechts op test pressing is uitgebracht. Ik heb het project leren kennen via de Pluto Edition van Illusion en door verder te graven op het internet ben ik op deze plaat gestoten. De titel is Frans.
ID 30 - Aangezien de sample na de breakdown is opgenomen, is de plaat relatief moeilijk herkenbaar. De breakdown is namelijk hetgeen door iedereen gekend is binnen de trancewereld. Het gaat opnieuw om een herwerking van een classic, de meest recente versie ervan en Armin playlisted.
ID 32 - Vreemd dat deze plaat nog niet is benoemd. De release dateert slechts van 2005 maar kan nu al worden gezien als een classic binnen de progressivewereld. Het Griekse label die de release heeft verzorgd, staat zeer hoog aangeschreven.
ID 39 - Nog zo'n bekend progressiveproject. De platen van dit Canadese duo zijn mettertijd housier gaan klinken, maar ze blijven kwaliteit hoog in het vaandel dragen. ID 39 is hun meest recente release.
ID 48 - Ik geef toe dat deze plaat diep ondergronds zit, maar ik wou die erin hebben vanwege de uitmuntende kwaliteit. De producer kan worden beschouwd als ��n van de belangrijkste die elektronische muziek ooit heeft gekend. ID 48 is een herwerking van ��n van zijn platen uit 1996 en is enkel op album beschikbaar.
Zo, ik hoop dat deze omschrijvingen wat helpen en dat we een spannende eindsprint tegemoet gaan.