TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [Jump Contest] Jumping is not a crime 02/03/2007
[Jump Contest] Jumping is not a crime 02/03/2007

De eerste editie in Belgi� van Jumping is not a crime. Een geweldige line-up : Dark-E, Greg C, Major Bryce, Marcky, Ronald-V, Ruthless, Tek Soldierz, W4cko en MC:Villain en een heuse Jump Contest maken van deze avond ��n om niet snel te vergeten!
Regels Jump contest : iedereen kan zich gratis inschrijven tot 00.00u. Iedere deelnemer krijgt een nummer, MC Villain presenteert de jumpcontest en zal 10min voor elke ronde de deelnemers op het podium roepen (per 10). Indien men niet tijdig op het podium is, kan men niet meer deelnemen. Een ronde duurt ��n track (ong. 4 min) : tijdens die track zullen de deelnemers het beste van zichzelf geven, er zal gequoteerd worden op basis van stijl, gevoel voor ritme en uitstraling. De jury zal elke ronde 1 winnaar uitroepen. De winnaars zullen het in de finale tegen elkaar opnemen. De uitspraak van de jury is bindend, discussie hierover is uitgesloten. De winnaar van de finale ontvangt 500 euro cash, de overige finalisten ontvangen een gratis JINAC t-shirt!
Roll call
---------
Kristof
Da heb ik hier al een maand geleden gepost dacht ik? 
Anyway, ik hoop echt dat ze dat op video gaan opnemen! 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Da heb ik hier al een maand geleden gepost dacht ik? ![]() |
| Originally posted by Jasperovitsj Anyway, ik hoop echt dat ze dat op video gaan opnemen! |
| Originally posted by Real Roll call --------- Kristof |
geniaal!
bandwagonjumpers 
ik denk da'k TE toch maar links ga laten liggen en in plaats daarvan naar dit prachtig event ga gaan
nog een dag de tijd om mn jumpmoves in te studeren 
ik word er net op gewezen dat het vandaag is, hoe kon ik daar zo naast kijken
wat een teleurstelling 
| Originally posted by FCB_Fanatic ik word er net op gewezen dat het vandaag is, hoe kon ik daar zo naast kijken wat een teleurstelling |
| Originally posted by FenixStyle Als troost zullen we morgen op de bus de nieuwste Regi In The Mix opzetten waarop gij dan uw jumpmovekes moogt vertonen... |
| Originally posted by Config jumpen in de bus, recorden en youtuben |
^ Ik heb dat ook gezien. Echt er echt heilig van overtuigd zijn dat ze een meerwaarde voor de maatschappij kunnen betekenen 
jammer da ik nie heb meegedaan
ik had zeker gewonnen!
door jarenlang oefenen heb ik mijn techniek geperfectioneerd!
Jumping is a crime 
| Originally posted by Den Backer Jumping is a crime |
| Originally posted by FCB_Fanatic Zo waren der beelden opgenomen van hun jumpgedoe in een bibliotheek, op de openbare weg, in de stad ... |

Wie heeft er nu gewonnen?
Devilex...
lol.
| Originally posted by Jasperovitsj Wie heeft er nu gewonnen? |
Gold 
die gasten beseffen nie hoe belachelijk dat eruit ziet 
Tja die generatie weet gewoon van ni beter zenne,
Is het iemand al opgevallen da ze zorgen da den bas altijd erges in de helft van een maat invalt? volgens mij is da de enige manier da die gasten juist kunnen beginnen