TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ferry Corsten 1 maj
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Ferry Corsten 1 maj
Club Gorgeous i K�penhamn
http://www.gorgeous.dk
sjukt sugen 
Yes l�tt!!!

FAKKKK!!!! JaG VIll bli en bit �ver 18!!!
Fan vad den klubben ser sleten ut.. jag s�g bilder... tattigt!
| quote: |
| Originally posted by Dj_ExOn Fan vad den klubben ser sleten ut.. |
Hmmmmm...
L�tt intressantast i �r, so far...
N�stan s� man ska skippa Cream p� Valborg och sv�nga ner till Christiania och Ferry Corsten... 
Det skulle va verkligen kul att dra dit. Ferry har ju vart p� Gorgeous f�rr.
Var d�r f�r 1 1/2 �r sen men d� p� en Fredag d� var det IN som det hette d�. 100 sp�nn i intr�de och fritt ibaren p� vin, �l och champagne...
Skulle va helt klart kul att dra dit, men jag hoppas p� Cream...
| Originally posted by SteveTranz4ever Var d�r f�r 1 1/2 �r sen men d� p� en Fredag d� var det IN som det hette d�. 100 sp�nn i intr�de och fritt ibaren p� vin, �l och champagne... |
skulle g�rna villa se Corsten...
men �nd�, klubben verkar juh bara va skit

Tycker det �r r�tt okej d�r....Lite litet dock....Men det �r ju det som g�r st�mmningen s� bra som den �r.....
| Originally posted by Trancefella skulle g�rna villa se Corsten... men �nd�, klubben verkar juh bara va skit |
Gorgeous e fan ingen skitklubb!
Har dock ej vart d�r men d f�r fan mycket grymmare DJ's �n Sverige iaf!
Sen hur d ser ut d�r e v�l en annan sak..!
jag drog bara ett sk�mt om att Gorgeous skulle skit eller av n�gon s�mre kvalitet pga. jag inte har m�jlighet av att vara med, och jag ber s� hemskt mycket om urs�kt till alla som k�nner sig tr�ffade/s�rade/ber�rda eller annat.
Sipowitz; jag skulle �ka dit ifall jag inte var s� j�vla liten... suger pung o va under 18
�rligt talat, s� h�ller jag med Aendy och andra, att st�mningen m�ste kunna byggas till en om�nsklig niv�. ARGH!
ja vill dit!! 
AaajjjjjT!
Gorgeous kn�kker!
AaajjjjjT!
Gorgeous kn�kker!
Ja har nog en liten m�jlighet � �ka dit m ett par m�nniskor, men grejen e den att ja jobbar heltid � festen e p� en Torsdag i K�penhamn!!!
onsdag till torsdag s� att s�ga
och onsdagen �r ju 1 maj, s� d� �r man ledig (och fyller �r
)
| Originally posted by reveal onsdag till torsdag s� att s�ga och onsdagen �r ju 1 maj, s� d� �r man ledig (och fyller �r ) |
| Originally posted by doter AaajjjjjT! Gorgeous kn�kker! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag h�ller med d�r... iof jag var d�r f�r l�nge sen och st�llet s�g anorlunda ut men jag var d�r d� med kompisar som �r lite sm�tt alergiska mot s�n underbar musik vi �lskar, d� var det iof inte enbart trance/techno... men kompisarna gilla st�llet som fan. Va trist det �r med n�rmsta polare som bara gillar NRJ hits och gammla klassiker.... |
[QUOTE]Originally posted by Trancefella
jag drog bara ett sk�mt om att Gorgeous skulle skit eller av n�gon s�mre kvalitet pga. jag inte har m�jlighet av att vara med, och jag ber s� hemskt mycket om urs�kt till alla som k�nner sig tr�ffade/s�rade/ber�rda eller annat.
Sipowitz; jag skulle �ka dit ifall jag inte var s� j�vla liten... suger pung o va under 18
---
Lugnt :-)
Men du, jag har aldrig sett att det kollat leg p� n�gon som g�r in d�r... Mmm kanske dumt att chansa, men �r du �nd� nere i malm�trakten n�n g�ng s� tycker jag helt klart du ska chansa p� att �ka �ver till k�penhamn..
mvh. Martin Eriksson
| Originally posted by doter AaajjjjjT! Gorgeous kn�kker! Ja har nog en liten m�jlighet � �ka dit m ett par m�nniskor, men grejen e den att ja jobbar heltid � festen e p� en Torsdag i K�penhamn!!! |
| Originally posted by sipowitz Det �r lugnt! Det ordnar sig �nd�... jag har varit nere p� gorgeous ett antal g�nger och sen tagit morgont�get direkt till jobbet... okej, blir kanske lite jobbigt vid 14-15 tiden p� eftermiddagen sen, men det �r klart v�rt det! mvh. Martin |
| Originally posted by doter Menar du att ja skulle hinna till STHLM p� Fredag morgon kl 8 d� lr? Tror inte jag =( |
Fan hade det varit under 18 �rs gr�ns hade jag f�rmodligen kunnat fixa gratis resa f�r alla Stockholmare + eventuellt folk man kan plocka p� v�gen hela v�gen ner och tebax!......doh!
meeeeeeeeeeeen
FIXA �ND� 

kanske inte �r 18-�rsgr�ns? l�na din brorsas leg (om ni �r lika) ? n�nting!?!