TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [17-05-2007] Asot 300 - Pettelaarse Schans, Den Bosch
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Party!!! [17-05-2007] Asot 300
Donderdag 17 Mei 2007:
A STATE OF TRANCE EPISODE 300 PARTY

Tijd: 15:00u - 22:00u
Lokatie: Pettelaarse Schans
Plaats: Den Bosch
Line-up:
Armin van Buuren
Markus Schulz
Marco V
Marcel Woods
Menno de Jong
Sean Tyas
Aly & Fila
Entree: GRATIS
http://www.armadaevents.com
Ohwwwwww, waarom niet gewoon in de asta, Den Bosch is fucking ver weg
(aan het strand van Bloemendaal had ik ook prima gevonden
)
waar de neuk ligt dat dan, als ik er zelfs nog nooit van gehoord heb!
http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&...020084&t=h&om=1
Best leuke/coole locatie, 15 min rijden van me ouderlijk huis. Maarja ben niet zn trance-ert meer en ook niet zn armin fan.
menno de jong is also playing
Moet wel in t zuiden des lands sinds die zender (XFM?) alleen daar te ontvangen is 
hmm.. dan maar naar Den Bosch
| quote: |
| Originally posted by Asperge Ohwwwwww, waarom niet gewoon in de asta, Den Bosch is fucking ver weg ![]() |
Beter pakken ze dan de Lexion s,das 10 mins rijden vanaf hier.
Dit is me ECHT te ver,blah
Klinkt interessant, en voor mij nog relatief dichtbij! Zou mijn eerste trancefeest in een LAAANNNGGGEEEEEE tijd zijn...
Nou stelletje zeurpieten, mag ik voor de verandering ook es een keer minder dan een uur rijden naar een leuk feestje? 
Pettelaarse schans, lol, daar kan ik op de fiets heen als ik zou willen. Klinkt goed dit!
Armin Van Buuren
Marco V
Markus Schulz
Marcel Woods
Menno De Jong
Sean Tyas
Aly & Fila

Met Sean Tyas erbij lijkt het me wel duidelijk dat ik erbij ben 
| Originally posted by @win Met Sean Tyas erbij lijkt het me wel duidelijk dat ik erbij ben |
Tsja niet iedereen kan een potje knallende trance waarderen 
Ik weet uberhaupt niet of ik heen ga, maar als Sean Tyas in de line-up zit, ben ik er dus 100% niet bij. Dan krijg je een lange set met allemaal Sean Tyas reworks van classics.
Nee, dank je.
wilde in eerste instantie niet gaan omdat het op een doordeweekse dag was, perse vrij vragen van het werk enz,
maar gisteren pas gezien dat 17 mei Hemelvaartsdag is
dus ik ga zeker hier naar toe.
wat een vette line-up 
ik heb donderdag en die vrijdag daarop geen examens dus ik ga ook !
| Originally posted by Botol&Cebok ik heb donderdag en die vrijdag daarop geen examens dus ik ga ook ! |
| Originally posted by Ouwe Dwaas wilde in eerste instantie niet gaan omdat het op een doordeweekse dag was, perse vrij vragen van het werk enz, maar gisteren pas gezien dat 17 mei Hemelvaartsdag is dus ik ga zeker hier naar toe. wat een vette line-up |
| Originally posted by @win Verdorie, dat kost me dus een ttreinkaartje naar Den Bosch |
Afterparty in '013' Tilburg from 22:00 - 05:00 (Markus Schulz, Marco V, Armin van Buuren)
we arrive in 16 from italy......
Misschien wel leuk om heen te gaan, Den Bosch ligt tenminste dichtbij.
| Originally posted by ILoveIbiza Afterparty in '013' Tilburg from 22:00 - 05:00 (Markus Schulz, Marco V, Armin van Buuren) we arrive in 16 from italy...... |
| Originally posted by moogwai Misschien wel leuk om heen te gaan, Den Bosch ligt tenminste dichtbij. Kijk, dit is tenminste beter! 5 minutes from my home |
Re: Party!!! [17-05-2007] Asot 300
Gratis?
Marco V?
count me in