TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Koninginnedag
Pages (2): [1] 2 »
Koninginnedag
ghehehe, vorig jaar ook al deze thread gestart... nu weer!
kijk hier: http://www.tranceaddict.com/forums/...t=Koninginnedag
wat gaan jullie met Koniginnedag doen of hebben jullie suggesties?
de helft van de mensen zijn zeker verneukt na Qontact ghehehe
k ga eerst thuis zitten want mn broertje is jarig op Koniginnedag.
En daarna weet ik het nog nie moet ik nog ff bekijke wat mn kameraden zin in hebben
Idd. Qontact.. Maar als we nog een btje fut over hebben, �n t is mooi weer, dan zijn we nog wel ff in am*dam te vinden denk ik

Re: Koninginnedag
| quote: |
| Originally posted by Optimus de helft van de mensen zijn zeker verneukt na Qontact ghehehe |
| originally posted by kolkiewolkie om te voorkomen dat ik woensdag weer fucked up op de stageplaats zit ga ik 's avonds nix doen |
Na Qontact ga ik eerst ff pitten, daarna ga ik de stad in. We hebben hier in Dordt een soort 'buitenfeest' genaamd Boulevard of Dance. Daarna is er een afterparty in dat gare Scanners. Marco V, Piet Bervoets en Johan Gielen komen dus dat wordt wel lache denk ik.
| Originally posted by serialkillah wat maakt dat dan uit???????? liever bruut feesten dan fris naar je stage/school/werk gaan |
ik ga op koninginnedag lekker al om 09.00 opstaan... omdat ik om 11.00 moet werken!! jaja, duty calls!
De avond daarvoor ga ik dus helemaal niets doen en op koninginnedag zelf ga ik 's avonds (als ik nog kaartjes kan bemachtigen) naar Everybody met Sander Kleinenberg, Darren Emerson en Steve Lawler! 
[BIKKEL-MODE}
Qontact en dan de hele dag nog ff dooreten en dan 's avonds een keer weer terug.
[/BIKKEL-MODE]
Geen idee waar ik heen ga dan, eerst qontact overleven.

Ik heb nog helemaal geen plannen, zowel voor de 29e niet als de 30e
misschien de 30e naar everybody.
Ik neem me boeken mee naar amsterdam.. met b00t door grachte vaarz0rre
Eerst naaar Qontact en den dat ik als ik trug kom nog ff door de stad ofso ga lopen. geloof dat me vriendin spelletjes ofso moest begeleiden, dus gaa ik daar maar met me brakke kop ff heen
uitslapen van mijn schooltrip naar Rome
ik ga keihard leren op die dag man, examens komen eraan in 2 weken dan 
nee geintje, ik weet nog niet wat ik ga doen, misschien terrasje pakken met wat vrienden in de stad, kijken nog wel, duurt nog zo lang man
| Originally posted by kolkiewolkie wel eens van hoge werkdruk en achterstand gehoord? als ik niet uitrust betekent dat ik a) flink achter ga lopen, iets wat ik nou ook al doe b) die hele week brak ben. ik gun mijzelf namelijk weinig tijd om bij te komen, en als ik dan op koninginnedag ook nog eens ga feesten is de hele week per definitie afgeschreven... en das niet goed voor de beoordeling. gaat je stage dan voor feesten vraag je je misschien af==>> JA, ik prefereer een beetje carriere boven het nu elke week feesten, ondanks dat het zeeeeer aanlokkelijk is... |
Me dagje zal er ongeveer zo uit zien. op 29 april koninginne nacht in Utrecht. Vervolgens weinig slapen om sochtendts om een uur of 10 de auto te pakken en naar Amsterdam te rijden. (Ga niet met de trein, zeker niet wat er vorig jaar gebeurd is)
Stond er toen vrolijk tussen, en dat was geen pretje...
Dan had je vorig jaar flink pech in A'dam...ik had een van de laatste treinen 
Dit jaar weer naar Amsterdam en kijken of daar snachts ook nog wat te beleven valt..
zal waarschijnlijk nie veel gaan doen, waarschijnlijk hiero in nijmegen terrasje pakken denk ik zo.. heb vorige jaren ook nie echt veel gedaan tijdens koninginnedag.. 

Ik ga na Qontact gewoon door.
Vorig jaar was er op nieuwendijk ergens een groot podium met allemaal dj's, je kon daar flink stampen; kga daar zeker dit jaar ff afterpartyen 
kga geloof ik naar 2 days of kaos op de 29e met erg leuke dj's 
Eerst bijkomen van Qontact 
Meestal doe ik daar wel een dag over
, savonds maybe nog ff dorp in, relexed terrasje pikken met mooi weer, biertje drinken, dat is het leven 
En die dagen daarvoor heb ik familie reunie, beetje in Zeeland surfen 
Dan heb ik 2 weken vakantie
En in de vakantie nie veel doen 
ik heb eigenlijk echt een schijt hekel aan k-dag!
Ik richt me volkomen op Qontact en als ik daarna nog leef... dat zien we dan wel...
Geen idee wat ik 29 april ga doen!
Antiphus moet iig draaien op 30 april overdags...ga ik lekker naast de TT's op een terrasje zitten en af en toe ff voetjes van de vloer 
| Originally posted by magrec kga geloof ik naar 2 days of kaos op de 29e met erg leuke dj's |
Ik ga gewoon de hele dag aan mijn pik trekken!
Dat is een keer wat anders als A'dam in! 
Nee ik weet nog niet wat ik ga doen ik ben er nog niet helemaal over uit......
BRRRRRRRR
Ik moet geloof ik wel opschieten met bedenken wat ik ga doen.