TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armada Night : Armin And Dubfire @ Westergas Fabriek 31-03-07
Pages (2): [1] 2 »
Armada Night : Armin And Dubfire @ Westergas Fabriek 31-03-07
deep dish en armin ik weet niet meer of dezee al gepost was ga denk ik wel na deze naar toe want van trance energy kan ik me nog maar weinig van herrineren hoewel het wel een vette avond was andere mensen nog belangstelling in dit feest .?
www.armadaevents.com check maar voor meer info
kaartjes 35 euro en van 10 tot 7 uur sogtends wel vette sound in de gasthouder week erna awakenings helaas kaartjes uitverkocht voor de zaterdag editie
www.awakenings.nl
hoe oud ben je????
mijn god 
volgendeXnogdespatiesweglatendanisiehelemaalperfectjonguhhh
| quote: |
| Originally posted by magrec hoe oud ben je???? mijn god |
| quote: |
| Originally posted by Unique2701 volgendeXnogdespatiesweglatendanisiehelemaalperfectjonguhhh |
| quote: |
| Originally posted by Botol&Cebok haha dats waar maar ik doe meestal op school alleen goede typtekst want daar krijg ik punten voor nu kan gewoonzonerspatie is niet erg |
?
een breezer gigolo? 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Internal je weet dat een toetsenbord ook meer leestekens heeft dan ? |
Jij moet dringend eens het Belgische forum komen bezoeken met je geniale posts! 
z'n taalgebruik lijkt inderdaad wel wat op het Vlaams

hahahaha vet dan ben ik ben ik benieuwd hoe jullie me vindenpraten in het echt
Praat je ook zonder leestekens dan?
het geluid in de gas kan super zijn! maar het ligt er idd erg aan wat je neerzet aan spullen
ik hop er zelf de avond rond met mijn foto camera voor flock
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon hoe is het geluid eigenlijk in die ronde tent? beetje goed of hangt dat van dhr van buuren zijn budget aan geluidssystem af? |
ben zeer benieuwd volgende week.
heb er veel zin in.
ik ook kan niet w8ten 28 ste naar de panama sander van doorn !
Any meetup planned, anyone, 6 days to go
there was a meet up i thought right vooraan but that was for the partyflock people
| quote: |
| Originally posted by Botol&Cebok ik ook kan niet w8ten 28 ste naar de panama sander van doorn ! |
hahaha ik lach me stuk om deze thread, wat aan gast.. 
| quote: |
| Originally posted by Botol&Cebok there was a meet up i thought right vooraan but that was for the partyflock people |
Yessssssss, overmorgen is het dan gelukkig al weer zo ver..
2 NYTA's arriving Saturday in Holland. We are going to try and find our way to this. Anyone going from Utrecht?
Is there a best way to get tickets? (online, door, promoter, TA...)
| quote: |
| Originally posted by magrec Jij bent veels te jong voor de panama, voor je het weet word je geweigerd. |
reacties op partyflock zijn precies wat ik er van had gedacht, meeste vonden Dubfire kut maar armin geweldig....
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.