TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Joel Mull och Özgür Can i Malmö på lördag
Joel Mull och Özgür Can i Malmö på lördag

Club Jericho nu på lördag den 10 mars
någon mer som orkar sig dit? 
Oj det här har jag missat helt. Måste grubbla lite först innan jag bestämmer mig.
grymt nice flyer!
hur var kalaset? någon som var där?
| quote: |
| Originally posted by Gate 42 grymt nice flyer! |
| Originally posted by Gate 42 hur var kalaset? någon som var där? |
fan jag hade velat gå... men finns det ingen annan som pallar så skiter man i det 
| Originally posted by benni fan jag hade velat gå... men finns det ingen annan som pallar så skiter man i det |
| Originally posted by CJ InterCity nästa gång är det bara att hojta så ses vi där inne! |
när e nästa gång då, vet du det?
dom har ju fester sådär var-varannan månad... så det är bara att hålla ögonen öppna 
för övrigt har jag och några polare en grej på gång vid Buddha Lounge inom kort... mer info snarast 
jag är sugen på slagthuset festival igen
| Originally posted by benni jag är sugen på slagthuset festival igen |
| Originally posted by CJ InterCity för övrigt har jag och några polare en grej på gång vid Buddha Lounge inom kort... mer info snarast |
| Originally posted by Laszlo Lätt. Har Ace Event inte något på G i maj igen eller är det bara jag som har drömt lustiga dagdrömmar på jobbet igen? |
Brukar alltid bli najsa sweta-meetup:er inför dessa fester också, hoppas på repris
med tanke på att Anderas är nybliven pappa så tror jag inte det kommer mer.. men .. vafan.. man kan ju hoppas 

| Originally posted by jofawe med tanke på att Anderas är nybliven pappa så tror jag inte det kommer mer.. men .. vafan.. man kan ju hoppas ![]() |