TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- pffff nog meer klikken om naar holland forum te komen....
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Blik on Apr-04-2002 12:02:

pffff nog meer klikken om naar holland forum te komen....

poehpoeh, moet je eerst op europa drukken voordat je bij het forum komt, klote voor al die 56k-ers (zijn die er nog tegenwoordig??)

misschien wel beter, was eerst beetje rotzooitje met al die forums (die toch bijna niet gebruikt worden....)

Posted by eXos on Apr-04-2002 12:06:

Re: pffff nog meer klikken om naar holland forum te komen....

quote:
Originally posted by Blik
misschien wel beter, was eerst beetje rotzooitje met al die forums (die toch bijna niet gebruikt worden....)

Idd, van mij mag die Gaming section ook wel weg. Net zo zinloos. Ga dan gewoon bij een game forum, t blijft tenslotte een trance forum.

Posted by LightForce on Apr-04-2002 12:10:

Hmm tja meer klikken maar opzich wel iets overzichtelijker. Wat betreft 56k modems geld ook voor casema neem ik aan. Helaas ben ik zo'n gebruiker..... Tja en dat gaat nou niet altijd even snel.

Posted by Blik on Apr-04-2002 12:15:

ik vind het toch wel irritant, ik kan nu niet eens meer zien wanneer er een nieuwe reply gemaakt is in het Holland forum......

Posted by magrec on Apr-04-2002 12:28:

quote:
Originally posted by Blik
ik vind het toch wel irritant, ik kan nu niet eens meer zien wanneer er een nieuwe reply gemaakt is in het Holland forum......

Haha ja dat deed ik ook altijd....
Vancohtend op school 8:30 begin van ict les (cognos huppelepup) magrec achter pc ff ta forum checken...whuh is forum weg??? (ik was niet helemaal wakker hehe)

grtz magrec

sjees marco v gaat echt de verkeerde kant op kheb net atlanta 020202 gedownload das echt pokke muziek...hehe vind ik dan)

Posted by LightForce on Apr-04-2002 12:29:

Dat is waar, maar hebben jullie als moderators niet een beetje inspraak op deze verandering????? Of is gewoon wat Swampers wil is is Wet!?

Posted by eXos on Apr-04-2002 12:31:

quote:
Originally posted by magrec

sjees marco v gaat echt de verkeerde kant op kheb net atlanta 020202 gedownload das echt pokke muziek...hehe vind ik dan)

Jij heb geen smaak

Posted by Blik on Apr-04-2002 12:33:

quote:
Originally posted by LightForce
Dat is waar, maar hebben jullie als moderators niet een beetje inspraak op deze verandering????? Of is gewoon wat Swampers wil is is Wet!?

ja, daar komt het qua forum wel op neer eigenlijk, over regels kunnen we wel over discussieren, maar veranderingen aan het forum is een "taboe"......

over al die nieuwe forums die gemaakt worden weten wij niks vanaf, daar moet je waarschijnlijk voor in de chatroom zitten op irc....

Posted by magrec on Apr-04-2002 12:38:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Jij heb geen smaak

Posted by Blik on Apr-04-2002 12:38:

Ik heb gelijk maar ff een threadje gepost in de Site suggestions, klik maar op de link hieronder en als je hier nog iets aan toe te voegen hebt post het maar in die thread

klik hier voor de thread

Posted by Biohazard on Apr-04-2002 12:40:

quote:

Jij heb geen smaak

idd, ik vind het een SUPER nummer

net zoals margec zat ik ook op school te TAen, was het forum weg. Ik dacht dat proxi swamper had overgehaald om het forum te deleten

Posted by Siesta on Apr-04-2002 12:53:

doe je tog toevoegen aan favorieten,. eezy zat

Posted by New Wave on Apr-04-2002 13:14:

net zoals margec zat ik ook op school te TAen, was het forum weg. Ik dacht dat proxi swamper had overgehaald om het forum te deleten.

------------------------------------------

Wat een onzin zeg, als je een beetje nadenkt dan noem je geen namen van personen die je niet kent.....lekker laag van je.
Misschien dat jij geen besef heb over het feit dat Proxi sommige mensen nog wel waardeert op dit forum......neigt veel naar een beschuldiging van matenaaierij...beetje jammer van je........triest eigenlijk.......

Posted by Blik on Apr-04-2002 13:29:

quote:
Originally posted by New Wave
Wat een onzin zeg, als je een beetje nadenkt dan noem je geen namen van personen die je niet kent.....lekker laag van je.
Misschien dat jij geen besef heb over het feit dat Proxi sommige mensen nog wel waardeert op dit forum......neigt veel naar een beschuldiging van matenaaierij...beetje jammer van je........triest eigenlijk.......

ok new wave, chill out, je hebt wel gelijk hoor was niet echt een slimme opmerking, maar Proxi heeft wel eens gezegd dat ze het daar met swamper over zou hebben, dus een kern van waarheid zit er ook wel in.

back to topic please, dat gedoe kunnen we beter vergeten

Posted by Biohazard on Apr-04-2002 13:34:

quote:
Originally posted by New Wave
net zoals margec zat ik ook op school te TAen, was het forum weg. Ik dacht dat proxi swamper had overgehaald om het forum te deleten.

------------------------------------------

wow

ik bedoelde dit dus niet serieus, mijn excuses hierbij dan ..

Posted by New Wave on Apr-04-2002 13:37:

quote:
Originally posted by Biohazard

wow

ik bedoelde dit dus niet serieus, mijn excuses hierbij dan ..

Geaccepteerd!

Ik schrok net effe ook, "wow, tering, waar is holland forum", maargoed.....hij is der nog :-)

Posted by eXos on Apr-04-2002 13:41:

Wat een dom gelul weer. Hoe kom je erop zeg

Posted by Gurian on Apr-04-2002 14:01:

Ik zat ook te kijken van hoe dat nu precies zat maar ik had kunnen uitslapen tot 10 uur dus ik was al klaar wakker

Maar ik vindt het wel een klein beetje onhandig ma er is wel mee te leven dussssssssss..........

Posted by Jappio on Apr-04-2002 14:18:

Jep.. Bij mij staat ie ook al een tijdjuh in de bookmarks.. 1 x klikken en je hebt m Zelfs met een 56k6 modem

Posted by eXos on Apr-04-2002 14:26:

quote:
Originally posted by Jappio
Jep.. Bij mij staat ie ook al een tijdjuh in de bookmarks.. 1 x klikken en je hebt m Zelfs met een 56k6 modem

Idd, gewoon deze link in je Favorieten pleuren:

http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=13

Gezeik opgelost!

Posted by serialkillah on Apr-04-2002 14:32:

yep het is zo een stuk overzichtelijker geworden.

tis trouwens wel vaag dat israel nu in europa ligt

Posted by Jappio on Apr-04-2002 14:47:

quote:
Europe - Israel
Home of lots of good psy-trance

en een hoop gedonder

Posted by Little Theseus on Apr-04-2002 16:43:

Ik heb t hollandforum idd gewoon in mn favo's staan.
Khad t dan ook nooit doorgehad als Blik deze tret niet had geopend

Posted by Blik on Apr-04-2002 17:16:

het is alweer een beetje veranderd ik heb me zin weer gehad

Posted by Miss Proximus on Apr-04-2002 18:51:

quote:
Wat een dom gelul weer. Hoe kom je erop zeg

bleh

hey timmie..bedankt
wanneer gaan we weer s samen blowen ik heb tegenwoordig nog minder nuttige dingen te doen dan eerst dus volop tijd

oh eenu biohazard?? haal dat irc-bord s voor je hoofd weg

Pages (2): [1] 2 »