TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- pffff nog meer klikken om naar holland forum te komen....
Pages (2): [1] 2 »
pffff nog meer klikken om naar holland forum te komen....
poehpoeh, moet je eerst op europa drukken voordat je bij het forum komt, klote voor al die 56k-ers
(zijn die er nog tegenwoordig??)
misschien wel beter, was eerst beetje rotzooitje met al die forums (die toch bijna niet gebruikt worden....)
Re: pffff nog meer klikken om naar holland forum te komen....
| quote: |
| Originally posted by Blik misschien wel beter, was eerst beetje rotzooitje met al die forums (die toch bijna niet gebruikt worden....) |
Hmm tja meer klikken maar opzich wel iets overzichtelijker. Wat betreft 56k modems geld ook voor casema neem ik aan. Helaas ben ik zo'n gebruiker..... Tja en dat gaat nou niet altijd even snel. 
ik vind het toch wel irritant, ik kan nu niet eens meer zien wanneer er een nieuwe reply gemaakt is in het Holland forum......
| Originally posted by Blik ik vind het toch wel irritant, ik kan nu niet eens meer zien wanneer er een nieuwe reply gemaakt is in het Holland forum...... |
Dat is waar, maar hebben jullie als moderators niet een beetje inspraak op deze verandering????? Of is gewoon wat Swampers wil is is Wet!?
| Originally posted by magrec sjees marco v gaat echt de verkeerde kant op kheb net atlanta 020202 gedownload das echt pokke muziek...hehe vind ik dan) |
| Originally posted by LightForce Dat is waar, maar hebben jullie als moderators niet een beetje inspraak op deze verandering????? Of is gewoon wat Swampers wil is is Wet!? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Jij heb geen smaak |
Ik heb gelijk maar ff een threadje gepost in de Site suggestions, klik maar op de link hieronder en als je hier nog iets aan toe te voegen hebt post het maar in die thread
klik hier voor de thread
| Originally posted by !_PeTrUs_! Jij heb geen smaak |
doe je tog toevoegen aan favorieten,. eezy zat
net zoals margec zat ik ook op school te TAen, was het forum weg. Ik dacht dat proxi swamper had overgehaald om het forum te deleten.
------------------------------------------
Wat een onzin zeg, als je een beetje nadenkt dan noem je geen namen van personen die je niet kent.....lekker laag van je.
Misschien dat jij geen besef heb over het feit dat Proxi sommige mensen nog wel waardeert op dit forum......neigt veel naar een beschuldiging van matenaaierij...beetje jammer van je........triest eigenlijk.......
| Originally posted by New Wave Wat een onzin zeg, als je een beetje nadenkt dan noem je geen namen van personen die je niet kent.....lekker laag van je. Misschien dat jij geen besef heb over het feit dat Proxi sommige mensen nog wel waardeert op dit forum......neigt veel naar een beschuldiging van matenaaierij...beetje jammer van je........triest eigenlijk....... |
was niet echt een slimme opmerking, maar Proxi heeft wel eens gezegd dat ze het daar met swamper over zou hebben, dus een kern van waarheid zit er ook wel in.
| Originally posted by New Wave net zoals margec zat ik ook op school te TAen, was het forum weg. Ik dacht dat proxi swamper had overgehaald om het forum te deleten. ------------------------------------------ Wat een onzin zeg, als je een beetje nadenkt dan noem je geen namen van personen die je niet kent.....lekker laag van je. Misschien dat jij geen besef heb over het feit dat Proxi sommige mensen nog wel waardeert op dit forum......neigt veel naar een beschuldiging van matenaaierij...beetje jammer van je........triest eigenlijk....... |
..
| Originally posted by Biohazard wow ik bedoelde dit dus niet serieus, mijn excuses hierbij dan .. |
Wat een dom gelul weer. Hoe kom je erop zeg 
Ik zat ook te kijken van hoe dat nu precies zat maar ik had kunnen uitslapen tot 10 uur dus ik was al klaar wakker 
Maar ik vindt het wel een klein beetje onhandig ma er is wel mee te leven dussssssssss..........
Jep.. Bij mij staat ie ook al een tijdjuh in de bookmarks.. 1 x klikken en je hebt m
Zelfs met een 56k6 modem 
| Originally posted by Jappio Jep.. Bij mij staat ie ook al een tijdjuh in de bookmarks.. 1 x klikken en je hebt m Zelfs met een 56k6 modem |
yep het is zo een stuk overzichtelijker geworden.
tis trouwens wel vaag dat israel nu in europa ligt
| Europe - Israel Home of lots of good psy-trance |
Ik heb t hollandforum idd gewoon in mn favo's staan.
Khad t dan ook nooit doorgehad als Blik deze tret niet had geopend 
het is alweer een beetje veranderd
ik heb me zin weer gehad 
| Originally posted by !_PeTrUs_! Wat een dom gelul weer. Hoe kom je erop zeg |

ik heb tegenwoordig nog minder nuttige dingen te doen dan eerst dus volop tijd