TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- supreme pics

Posted by magrec on Apr-04-2002 14:48:

supreme pics

Ik en little theseus (en remy d) zijn afgelopen zaterdag naar supreme
geweest en op xpander vond ik wat mooie foto's die ik jullie ff wilde laten zien

voor meer check:http://www.xpander.nl/xpndr/party_r...me.cfm?party=85

plaates zeggen genoeg dacht ik

Posted by serialkillah on Apr-04-2002 14:53:

Dat ziet er idd echt bruut uit...

Posted by Passiva on Apr-04-2002 16:02:

*woeeeeeeeeeeeeeeeei*

Want 2 be there!!!

Greetz

Posted by Little Theseus on Apr-04-2002 16:46:

y00t! Dat was me het feessie wel weer ff
Wel geweldig mooi zeg die foto's.
Die extra boxen gaven trouwens ook een supergeluid (is niet te horen op de foto helaas)
Echt, die laatste knalplaat schalt nog steeds na in mn oor

Posted by Blik on Apr-04-2002 17:19:

Die VJ op dat feest heeft plezier gehad zie ik wel, ziet er wel vetjes uit

Posted by Ding Chavez on Apr-04-2002 17:42:

Idd, zo voegt een VJ tenminste wat toe aan een feest. Niet twee van die lullige schermpjes naast de Dj, nee, hoppa gewoon de hele muur
En zo hoort het ook, die dj hoef ik nie te zien, dies er voor het geluid

GreetZ, DC

Posted by magrec on Apr-04-2002 18:10:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Idd, zo voegt een VJ tenminste wat toe aan een feest. Niet twee van die lullige schermpjes naast de Dj, nee, hoppa gewoon de hele muur
En zo hoort het ook, die dj hoef ik nie te zien, dies er voor het geluid

GreetZ, DC

De show is natuurlijk alwel in studio's vantevoren in elkaar gezet.

Posted by tijs08 on Apr-04-2002 18:20:

ik was tijdens dat feestje blij dat ik ergens anders was...(niet mijn stijl muziek)
Maar als ik zo die pics zie ga ik er toch ZWAAR aan twijfelen!!
Ziet er inderdaad heeeel vet uit. En kreeg de vj verschijnlijk na die dag meer complimentjes dan wie dan ook!!

Posted by Ding Chavez on Apr-04-2002 21:41:

quote:
Originally posted by magrec

De show is natuurlijk alwel in studio's vantevoren in elkaar gezet.

De beelden zijn natuurlijk klaar, maar soms sluiten de beelden echt supergoed aan op het geluid. Dat kun je van tevoren toch nie maken???? Kneem nie aan dat ze alle sets van Dj's vantevoren al gekregen hadden Of misschien is het dan gewoon een lucky speciaal moment dat het precies uitkomt

Posted by magrec on Apr-05-2002 06:08:

quote:
Originally posted by Ding Chavez

De beelden zijn natuurlijk klaar, maar soms sluiten de beelden echt supergoed aan op het geluid. Dat kun je van tevoren toch nie maken???? Kneem nie aan dat ze alle sets van Dj's vantevoren al gekregen hadden Of misschien is het dan gewoon een lucky speciaal moment dat het precies uitkomt

Het waren de beelden tijdens de show van de chemical brothers daar wordt live niet veel meer aangedaan.

Posted by Little Theseus on Apr-05-2002 07:15:

DC; soms kun je van dj's wel raden wat voor platen ze gaan draaien en daar je beelden op aanpassen. Bij Carl Cox ga je geen beelden van trancy landschapjes laten zien. IIG t lijkt me wel een heel apart vak dat vj-en, echt niet makkelijk ofzo.

Die beelden bij de chems hadden ze zelf meegenomen denk ik want ze waren wel telkens op het juiste moment; soms zag je teksten van nummer enzo en dat sloot precies goed aan. Die beelden gaven een enorme extra impuls soms, zeker omdat ze de zaal lekker donker hadden gehouden.
Op een gegeven moment bijvoorbeeld Jezus heel groot op het scherm; het was tenslotte pasen. Het publiek ging uit zn dak! Banisch gewoon

Magrec, volgens mij worden alle verschillende beelden wel weer opnieuw tot een geheel gebracht en hebben ze alleen een bak met enorm veel beeldsamples. Als ze daar gewoon een video in de recorder stoppen kunnen ze net zo goed Bambi erin gooien.

Posted by magrec on Apr-05-2002 08:24:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Magrec, volgens mij worden alle verschillende beelden wel weer opnieuw tot een geheel gebracht en hebben ze alleen een bak met enorm veel beeldsamples. Als ze daar gewoon een video in de recorder stoppen kunnen ze net zo goed Bambi erin gooien.

Hmm dus geen standaard visual bij de chem bros..

Posted by Henkie_henk on Apr-05-2002 08:31:

Red face

whehe dat was me t tripje wel zeg...??

gafe shit..

welke visuals mij het best zijn bijgebleven.. ware op van die grote projectie schermen van die winamp plugins.. die k zelf ook had...

en wat t fatst was.. dat je 2x windows zag crashen..

Posted by michiel on Apr-05-2002 09:37:

o wacht ff, dit was het concert van de chemical brothers? moet wel enorm vet zijn geweest dan, ik ga morgen zelf ook naar een concert van ze, hier in barca.
hoe lang deden die gasten eigenlijk hun ding? moet ik even weten
thx

later

michiel