TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco V - Revolt (Promo) gereleased
Marco V - Revolt (Promo) gereleased
ja ja hier is die dan!! En nog wel in ons forum staat die, aangezien niemand haast komt in de share gebeuren plaats ik toch ff de link!!!
hij staat in een bepaald forum met een niet nader te noemen naam, deze naam dient geheim te blijven en mag niet doorverteld worden, overtreders kunnen op zware represailles rekenen.
danku voor de aandacht
Woei! Die wil ik wel graag hebbuh!
Maaruh.. ik kan er niet in komen??
"You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation. "
Kan iemand me dat uitleggen please?
Tnx voor de link,
had dit nummer nodig
GreetZ Muppet
jongen.. het is gewoon nie de bedoeling dat je zon link plaatst!!..
lees zelf daar gewoon dat wat swamper daar geplaatst heeft.. !!!
hup deleten die link!
ik zal zo mijn ongezouten mening over deze plaat geven 
Nou tis dus niks bijzonders. Niet slecht.....dat ook niet
Wat wil marco nou?
techno? trance? hardtrance?
Voor een Techno plaat zeker niet onaardig, maar inderdaad magrec ik weet niet wat die wil????? Misschien van alles wat? 
he Lightforce volgens mij kan je beter ff die regel ook weg halen en er voor in de plaats zetten
'Een niet verder omschreven forum wat wel bekend is onder TAs'
zo niet dan doen die modjes het wel 
zo goed tijs 
ik vind het maar een baggernummer, snap niet eens welke stijl het moet voorstellen
ja heel goed blikkie!! 
en kvind het ook 1 van de meest matige nummers van marco v.. hij maakte al vage nummers maar dit is helemaal niet te plaatsen en zeker niet mijn stijl
Ik ben het ook met Blik eens ik vindt het egt een slecht nummer.
K vond dan Godd 10x beter
Ik vindt het idd ook niet z'n beste productie
Heb hem ook net gedownload. Ik moet zeggen: ik ben positief verrast.
Was na Simulated GODD toch erg benieuwd naar Revolt. Maar alsie op vinyl uit komt ga ik hem gelijk kopen.
Inderdaad vaag, maar ik vind um super. Al ben ik een van de weinigen denk ik.
VETTE PLAAT MAN!!!
Best relaxed nummertje zeg 
Maar wel vage stijl, als ik ze vergelijk met GODD en Simulated, vink Simulated toch wel beter, GODD vonk maar niks eigenlijk 
revolt vind ik niet echt geweldig.......
maar je krijgt nu vast wel leuke misverstandjes:
-yorinFM-spring-HEEHOO-homo vraag 'nieuwe' plaat van marcoV aan.... bedoelt simulated, en krijgt revolt
-en elke respectabele TA vraagt de 'nieuwe marcoV' aan, bedoelt revolt, maar krijgt simulated.....

lees mijn mening over dit nummer hiero
http://www.tranceaddict.com/forums/...05&goto=newpost
hehe 
| quote: |
| Originally posted by Boss revolt vind ik niet echt geweldig....... maar je krijgt nu vast wel leuke misverstandjes: -yorinFM-spring-HEEHOO-homo vraag 'nieuwe' plaat van marcoV aan.... bedoelt simulated, en krijgt revolt -en elke respectabele TA vraagt de 'nieuwe marcoV' aan, bedoelt revolt, maar krijgt simulated..... |

revolt is echt geweldig, vind het een heel kick nummer 
ja, ik vind hem ook niet echt geweldig eigenlijk. er gebeurt gewoon niet zo veel in het nummer. hij probeert dan nog een beetje diepgang te cre�ren door met tegenstrijdige ritmes te werken maar echt goed uit de verf komt het niet.
| quote: |
| Originally posted by LightForce Voor een Techno plaat zeker niet onaardig, maar inderdaad magrec ik weet niet wat die wil????? Misschien van alles wat? |
Kvin Revolt! wel aardig....maar deze egt super : Marco_V-The_Mutalisk-Onesided_Promo_Vinyl-2002-TGX , Echt supernummer
ik vinnem wel grappig hoor
wel redelijk
Kvind hem echt wel goed. Minder als Simulated en GODD, maar zeker niet slecht zoals velen hier vinden