TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Basics van het produceren !!!!!
Basics van het produceren !!!!!
Zou graag willen weten wat er allemaal in aanmerking komt om trance te produceren.
Ik gebruik reason 3.0 (heb nog andere programma's maar beperk het nog tot 1).
Verder keyboard via usb e-mu xboard 25
geluidskaart onboard (andere emu geluidskaart tijdelijk weg)
Hier klein schema:
-drums
-basslines
-synths
.... ???? verder
Zou ook graag wat samples willen posten alleen heb geen idee hoe ik ze kan uploaden ?
Ok alvast bedankt
Re: Basics van het produceren !!!!!
quote: |
Originally posted by 1Side Zou graag willen weten wat er allemaal in aanmerking komt om trance te produceren. |
Originally posted by 1Side Zou graag willen weten wat er allemaal in aanmerking komt om trance te produceren. Ik gebruik reason 3.0 (heb nog andere programma's maar beperk het nog tot 1). Verder keyboard via usb e-mu xboard 25 geluidskaart onboard (andere emu geluidskaart tijdelijk weg) Hier klein schema: -drums -basslines -synths .... ???? verder Zou ook graag wat samples willen posten alleen heb geen idee hoe ik ze kan uploaden ? Ok alvast bedankt ![]() |
Originally posted by 1Side Zou graag willen weten wat er allemaal in aanmerking komt om trance te produceren. Ik gebruik reason 3.0 (heb nog andere programma's maar beperk het nog tot 1). Verder keyboard via usb e-mu xboard 25 geluidskaart onboard (andere emu geluidskaart tijdelijk weg) Hier klein schema: -drums -basslines -synths .... ???? verder Zou ook graag wat samples willen posten alleen heb geen idee hoe ik ze kan uploaden ? Ok alvast bedankt ![]() |