TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רוצים לזכות בתקליטים מתנה? הצטרפו לפורום!


Posted by Glenn-Holmes on Mar-19-2007 23:12:

רוצים לזכות בתקליטים מתנה? הצטרפו לפורום!

שלום רב לכם
אני פונה אליכם בהצעה נדירה...

2 תקליטים של פין שבזמנו קניתי כדי להחתים אותו ולחלק באותה מסיבה שבסופו של דבר לא יצאה במצופה עדיין שוכבים אצלי בבית...

והחלטתי לנסות ולראות האם תהיה כאן היענות לאפשרות של לזכות בהם

אז מה צריך לעשות?

אם את/אתה לא חלק מהפורום עדיין באופן פעיל ורוצים לזכות בתקליט כל שתצטרכו לעשות זה להצטרף לפורום ולגלות מעורבות כאן במשך תקופה של לפחות שבועיים...

מה זה מעורבות?
להגיב בצורה עניינית לנושאים, אם יש לכם משהו רציני בתחום המוזיקה לדבר עליו לפתוח נושא חדש וכו'

ומה לגבי חברי הפורום הנוכחיים? אצלכם המשימה היא להביא אנשים חדשים ומשיצטיין בכך יזכה באחד התקליטים המדוברים.

ההצעה מדברת על שתי תקליטים בלבד אבל אם תהיה היענות יפה אולי נרחיב את זה לעוד מספר תקליטים בהמשך.

שיהיה בהצלחה ומצפה לראות כבר בקרוב פנים חדשות כאן


Posted by YoraY on Mar-20-2007 03:05:


Posted by uzi on Mar-20-2007 09:07:

וואלה... איך שכחתי מזה... גם כן הפין הזה!!!


Posted by DJMIKE on Mar-20-2007 20:47:

רק לנגב את התחת אפשר עם התקליטים שלו


Posted by .A.Y. on Mar-24-2007 18:58:


לאדע באיזה טראקים מדובר אבל יש לו כמה ענקייםםםםם
סחטיין על היוזמה אילן!


Posted by uzi on Mar-25-2007 09:22:

כן, נכון... כמה טראקים באמת ענקיים כמו הברז שהוא עשה לנו.


Posted by Glenn-Holmes on Mar-25-2007 14:30:

אתם מוזמנים לפעול אנשים...


Posted by romigi on Mar-27-2007 23:01:

אילן, הפוסט הזה גרם לי לחשוב פעמיים והנה אני פה
אני אשמח לעמוד בתנאי, כל עוד שני התקליטים האלה ישתנו לשני תקליטים אחרים... אתה יודע אלו בדיוק..

נו מה אתה אומר מתאים?


Posted by Glenn-Holmes on Mar-27-2007 23:29:

quote:
Originally posted by romigi
אילן, הפוסט הזה גרם לי לחשוב פעמיים והנה אני פה
אני אשמח לעמוד בתנאי, כל עוד שני התקליטים האלה ישתנו לשני תקליטים אחרים... אתה יודע אלו בדיוק..

נו מה אתה אומר מתאים?



חחחחחחחחחחחחחח


א. אתה יכול לתרום המון גם לכאן לדעתי

ב. תהיה פעיל ובקשתך תתממש - אבל זה רק כי אני אוהב אותך


Posted by Viber on Mar-28-2007 04:42:

חחח אילן אתה משחד אנשים רק שיהיו פעילים פה? אני מציע שתפתח גם טר'ד שבו אתה מבטיח לילה בלתי נשכח איתך למי שיפתח טר'ד מוצלח

תנסה מה אכפת לך, תן לאנשים מה שהם רוצים


Posted by DJMIKE on Mar-28-2007 18:13:

גם לפה הוא הגיע?!


Posted by Glenn-Holmes on Mar-28-2007 19:19:

quote:
Originally posted by Viber
חחח אילן אתה משחד אנשים רק שיהיו פעילים פה? אני מציע שתפתח גם טר'ד שבו אתה מבטיח לילה בלתי נשכח איתך למי שיפתח טר'ד מוצלח

תנסה מה אכפת לך, תן לאנשים מה שהם רוצים


אנשים רוצים לילה בלתי נשכח איתי?



אני מכיר כמה כאלה...הם ממוקמים במוסד סגור כבר כמה שנים טובות


Posted by Viber on Mar-30-2007 10:03:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אנשים רוצים לילה בלתי נשכח איתי?



אני מכיר כמה כאלה...הם ממוקמים במוסד סגור כבר כמה שנים טובות


מה קרה? תן גם להם להישתתף קצת


אני בטוח שיתפתחו פה דיונים וויכוחים מעניינים מאוד בינם לבין חלק מחברי הפורום.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.