TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Upload snelheid Mxstream!!
Upload snelheid Mxstream!!
Voor degenen die het nog niet wisten, mxstream basic abonnees krijgen 2 x zoveel upload snelheid: van 64kbit/s -> 128 kbit/s.
| quote: |
| Vanaf 1 mei 2002 zullen alle Mxstream Basic abonnees gebruik kunnen maken van de hogere upstreamsnelheid van 128Kbit/s. Op deze pagina staat het uitrolschema, zodat u precies kunt zien op welke dagen er in uw woonplaats gewerkt wordt aan de telefooncentrale waarop u bent aangesloten. |
| Oja, nog ff een vraagje: kbit/s omgerekend naar kb/s is delen door 8 en dan heb je ongeveer je snelheid. Maar weet iemand wat nu precies de omrekensom is? Wat is trouwens het verschil tussen kbit en kb? |
een byte is een 'woord' van 8 bitjes. een bit is een 1 of een 0 en een byte is dus een 'woord' opgebouwd uit 8 bitjes.
ah, ok.
Dus dan zat ik met m'n omrekensom toch helemaal goed!
dus als het goed is over 3 dagen 16 kb/s upstream voor mij, en da's ook mooi voor jullie!
mazzel!
Ja, die providers brengen het allemaal zo mooi. Alleen vergeet de klant het door 8 te delen om de werkelijke snelheid te krijgen 
hoeveel betalen jullie eigenlijk voor Maxstream? Ik heb gewoon kabel en ik heb ook een upstream van 16 kb/s en een download van weet ik hoeveel (heb wel eens snelheden van 650 kb/s gehaald)
en dan heb ik ook nog es ongelimiteerd downloaden 
| Originally posted by Blik hoeveel betalen jullie eigenlijk voor Maxstream? Ik heb gewoon kabel en ik heb ook een upstream van 16 kb/s en een download van weet ik hoeveel (heb wel eens snelheden van 650 kb/s gehaald) en dan heb ik ook nog es ongelimiteerd downloaden |
+/- 50 euro zijn de kosten volgens mij en dat is goed voor altijd +/- 55 kb/s down en ongeveer 7.5 kb/s up, wat nu dus 16 kb/s zal gaan worden.
Wat betalen jullie dan voor kabel?
En is het niet zo dat als je in een kut-gedeelte van het land zit(met veel mensen) dat je dan wel kunt fluiten naar je snelheid?
De groeten.
| Originally posted by Kamaya +/- 50 euro zijn de kosten volgens mij en dat is goed voor altijd +/- 55 kb/s down en ongeveer 7.5 kb/s up, wat nu dus 16 kb/s zal gaan worden. Wat betalen jullie dan voor kabel? En is het niet zo dat als je in een kut-gedeelte van het land zit(met veel mensen) dat je dan wel kunt fluiten naar je snelheid? De groeten. |
toch miss p (met bellie's set
)
(DNS) Resolved 130.89.utwente.nl to (ProFeeTruS)
Ik betaal �3,50 per mnd voor me aansluitinkje

Ik heb al sinds een paar dagen dubbele snelheid
En je haalt heus niet 16 zoals eigenlijk zou moeten maar een steady 12 tot 13kb/s upload zit er zeker in 

/me is weer blij 
Greetz,
Glaniskanis
mag essent ook wel s gaan ophogen naar 32kb/s, om bij te blijven........
we zijn dit jaar niet voor niets 5 euro meer gaan betalen 
ik had 2 dagen geleden ook al een upload van 13...das het betere werk 
Had ik nu maar Cistron genomen (kan sinds kort hier), basic abonnement (53 euro's): 64kb/s down, 32kb/s up standaard
Cistron is toch failliet?

| Originally posted by Optimus Cistron is toch failliet? ![]() ![]() |

| Originally posted by Blik (heb wel eens snelheden van 650 kb/s gehaald) |
dat willik ook whehe
..ws overgenomen oid 
Ik heb @home hier. Ik betaal ongeveer � 45,- per maand. Dan heb ik een connectie waar mee ik 512 kb/s kan downloaden (alhoewel ik soms meer haal) en ongeveer 17 kb/s upload heb.. Er is geen download limiet 
Groeten,
JunKX AKA [-JX-]
| Originally posted by JunKX Ik heb @home hier. Ik betaal ongeveer � 45,- per maand. Dan heb ik een connectie waar mee ik 512 kb/s kan downloaden (alhoewel ik soms meer haal) en ongeveer 17 kb/s upload heb.. Er is geen download limiet ![]() Groeten, JunKX AKA [-JX-] |
heb nog geen klachten over @home (behalve de helpdesk en de prijsverhoging van 11%)
| Originally posted by Optimus Cistron is toch failliet? ![]() ![]() |
Stiekem had ik toch ook liever op de kabel blijven zitten.
Ik heb zelf het MXStream Pro abonnement en het nu 1 Mbit down en 256 up.
Toen ik hoorde dat de Basic users zonder meer te betalen omhoog gingen in hun upstream heb ik direct een mailtje gestuurd hoe dat dan zat met de mensen die 220 piek in de maand moesten betalen.
Toen kreeg ik een mailtje van de KPN terug dat ik het maar te accepteren had. Met als attachment erbij een opzeggings formulier.
Echt een typisch monopolystisch antwoord.
En ik mag niet eens opzeggen omdat ik minimaal een kontrakt van een jaar heb. En die loopt in Oktober pas af. Maar het eerste wat ik ga doen in Oktober is het abonnement opzeggen.
Dan stap ik over op Luna.nl daar krijg je voor 95� per maand een 8mbit lijn met 512 up. En dat bevalt me veel meer! 
Kortom..... MXstream suckt aan alle kanten! brrrrrrrrrr
En ik word weer overgeslagen met de upgrade *sigh*
word weer uren wachten bij die hulpdesk