TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hjärnsläpp!


Posted by Olov on Mar-28-2007 23:03:

Talking Hjärnsläpp!

En ny klubb i Stockholm, Neu. Äh fick hjärnsläpp och blandade ihop namnen.... suck... men klubben kanske kan vara intressant ändå.


Posted by Laszlo on Mar-28-2007 23:20:

Villalobos är het!


Posted by hustler on Mar-30-2007 07:41:

Verkar lovande, grabbarna bakom Grodan CC som ska köra där.


Läste i en intervju att dom håller på att riva/renovera källaren i Arnoldshuset (Spyan/Laroy) för att öppna något nytt där också.

Det rör på sig.


Posted by mr_fisken on Mar-30-2007 20:53:

mm nya grodan stället skulle ha öppet till 05 om jag inte mins fel.. stureplan går över till house mer och mer vilket är kul.. edde cabrera huserar ju på sturekompaniet tror jag va och spelar enligt uppgift rätt najs house..
hoppas det i framtiden kan bli så bra att dom tillochmed flyger in dj's från utlandet lite oftare


Posted by hustler on Mar-31-2007 02:36:

Eddy är sedan ett antal månader tillbaka Musikansvarig på Stureplansgruppen. Han har ju redan styrt upp gig med Ropero och Henrik B på Stures.

Ser ljust ut för Stureplan.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.