TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax 01:00 - 07:00 on ID&T Radio!!!
Qlimax 01:00 - 07:00 on ID&T Radio!!!
Ja, ze zenden t uut op ID&T
===>> STREAM HIER!!!! <<===
BasicBeats Low (32 kbps)
BasicBeats MED (64 kbps
BasicBeats HIGH (128kbps)
ID&T Radio 96kbps
Welke sets zijn er trouwens uitgezonden en gereleased?
Ik hoorde ook dat ID&T weer flink heeft lopen kutten met het geluid, rond een uur of 4 viel de set van Dana plotseling weg
en kwam daarna niet meer terug
...dat is al de zoveelste keer geloof ik.
Ik heb vandaag nog nie gekeken maar had vanacht al:
[01:34] (|PeTrUs|) Qlimax_-_Mix_By_Cosmic_Gate_2002_TWCMP3
[02:11] (ProFeTruS) Warmduscher_-_live_at_Qlimax_04-07-2002-TWCLIVE
Cosmic Gate? Die hadden ze toch niet uitgezonden???

| quote: |
| Originally posted by -=Freezel=- Cosmic Gate? Die hadden ze toch niet uitgezonden??? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Klopt, das ook een CD. Maar dan klopt er nog geen hol van omdat de compilatie CD gedaan wordt door Dana & Pavo. Maar het zal allemaal wel. |
Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Captain_Tinrib_Live-04-07-2002-DOC
Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Technoboy_Live-04-07-2002-DOC
Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Warmduscher_Live-04-07-2002-DOC
Lady_Dana_-_live_at_Qlimax__04-07-2002-TWCLIVE
| Originally posted by Jappio Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Captain_Tinrib_Live-04-07-2002-DOC Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Technoboy_Live-04-07-2002-DOC Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Warmduscher_Live-04-07-2002-DOC Lady_Dana_-_live_at_Qlimax__04-07-2002-TWCLIVE |

Indeed.. Ik vraag me af waar die dingen vandaan komen :?
Ze staan nog niet eens op RMF!
| Originally posted by ScuL Indeed.. Ik vraag me af waar die dingen vandaan komen :? Ze staan nog niet eens op RMF! |
ik zit hier nog niet zo lang..
maar met de livesets van Trance Energy (20-10-01 en 16-02-02), en ook Innercity (29-12-01).. waren ze op de zondagmiddag al geplaatst op RMF.. en daar is nu geen spoor van livesets.. dus da's jammer. gelukkig zit ik nu hier
ik heb de sets al binnen btw..
Rustig maar mensen. Audiogalaxy is altijd wel erg snel....dus denk dat ze daar vanmiddag wel opstaan. Dana heb ik alleen nog geluisterd en die was wel erg stuiteren
. Vinmiddag ff Technoboy downloaden want die schijnt ook wel erg vet te zijn 
Sjonge .. die dj houd ze bek ook niet he.. van id-t.. eem smoel houden gewoon..
en ook ff het stukje voor dana uitzenden dat iedreen liep te joelen en schreeuwen om dana..
voor de rest bedankt.. en had nou ff pavo ook uitgezonden..
geen ftpje dus?? :S
Jah, kan er niemand ff een FTPtje sharen??
http://www.audiogalaxy.com/list/sea...Str=Qlimax+2002
nu nix online, maar zal nog wel komen 
Qlimax was dit keer op de juiste plaats... nix is harder dan Friesland
(kijk naar mij) :P.
Zoals Technoboy met zijn fijne opening (The Hose - Call It Hardstyle) zo gaat het er hier altijd aan toe... DUS VAKER NARA FRIESLAND komen als je dit wreed vind
.
Greetz
| Originally posted by djiwan Qlimax was dit keer op de juiste plaats... nix is harder dan Friesland (kijk naar mij) :P.Zoals Technoboy met zijn fijne opening (The Hose - Call It Hardstyle) zo gaat het er hier altijd aan toe... DUS VAKER NARA FRIESLAND komen als je dit wreed vind .Greetz |
Come on call me and fuck me now.. ik meezinge.. Fat goei (Y)
maar zo hard stond t nie
bass op mijn kamer is harder/scheller..
| Originally posted by Henkie_henk whehe k gaat em ff checke Come on call me and fuck me now.. ik meezinge.. Fat goei (Y)trouwes.. qlimax kon wel op goeie plaats zijn voor jou maar zo hard stond t nie bass op mijn kamer is harder/scheller.. |
Wie de Qlimax setjes nog moet hebben moet maar ff een PM sturen.
| Originally posted by !_PeTrUs_! Wie de Qlimax setjes nog moet hebben moet maar ff een PM sturen. |
GRAFSCHOOL