TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dit moeten we in NEDERLAND ook!
Dit moeten we in NEDERLAND ook!
Re: Dit moeten we in NEDERLAND ook!
quote: |
Originally posted by Siesta http://www.speedbandits.dk/ ![]() |
Re: Re: Dit moeten we in NEDERLAND ook!
Originally posted by Loraine En dan voor de vrouwen achter het stuur graag de mannelijke versie aan de kant van de weg ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Re: Re: Dit moeten we in NEDERLAND ook!
Originally posted by Siesta jaja dan krijgen we NOG MEER aanrijdingen. Voor vrouwen is zoiets niet geschikt! |
Re: Re: Re: Re: Dit moeten we in NEDERLAND ook!
Originally posted by Loraine Als ergens aanrijding door veroorzaakt worden, is dat wel door patsers die denken dat ze met hun leasebak op volle vaart zijdelings kunnen invoegen op de vele knelpunten die Olland rijk is om vervolgens 2-3 rijstroken op te schuiven en de simpele man met zijn [vul zelf automerk in] burgerbak vol op de rem laten staan van schrik ![]() ![]() |
Re: Re: Re: Re: Dit moeten we in NEDERLAND ook!
Originally posted by Loraine Als ergens aanrijding door veroorzaakt worden, is dat wel door patsers die denken dat ze met hun leasebak op volle vaart zijdelings kunnen invoegen op de vele knelpunten die Olland rijk is om vervolgens 2-3 rijstroken op te schuiven en de simpele man met zijn [vul zelf automerk in] burgerbak vol op de rem laten staan van schrik ![]() ![]() |
Ik bedoel meer zoiets
Originally posted by Siesta http://www.speedbandits.dk/ ![]() |
Originally posted by Loraine Ik bedoel meer zoiets ![]() |
zat laast bij iemand in de auto, nooit weer..
we reden in zwolle en ze was aan het praten en rijden..
zegt ze in eens ik zit verkeerd(verkeerde baan ze moest afslaan) zonder te kijken het stuur om.. noh geloof me dan heb je wel ff zoiets van
gelukkig niks gebeurd maar stap er dus voorlopig niet weer bij in
Originally posted by neoxiatec zat laast bij iemand in de auto, nooit weer.. we reden in zwolle en ze was aan het praten en rijden.. zegt ze in eens ik zit verkeerd(verkeerde baan ze moest afslaan) zonder te kijken het stuur om.. noh geloof me dan heb je wel ff zoiets van ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gelukkig niks gebeurd maar stap er dus voorlopig niet weer bij in |