TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dit moeten we in NEDERLAND ook!

Posted by Siesta on Apr-03-2007 19:40:

Dit moeten we in NEDERLAND ook!

http://www.speedbandits.dk/

Posted by Loraine on Apr-03-2007 21:29:

Re: Dit moeten we in NEDERLAND ook!

quote:
Originally posted by Siesta

En dan voor de vrouwen achter het stuur graag de mannelijke versie aan de kant van de weg

Posted by Siesta on Apr-03-2007 21:38:

Re: Re: Dit moeten we in NEDERLAND ook!

quote:
Originally posted by Loraine
En dan voor de vrouwen achter het stuur graag de mannelijke versie aan de kant van de weg

jaja dan krijgen we NOG MEER aanrijdingen. Voor vrouwen is zoiets niet geschikt!

Posted by Loraine on Apr-04-2007 20:40:

Re: Re: Re: Dit moeten we in NEDERLAND ook!

quote:
jaja dan krijgen we NOG MEER aanrijdingen. Voor vrouwen is zoiets niet geschikt!

Als ergens aanrijding door veroorzaakt worden, is dat wel door patsers die denken dat ze met hun leasebak op volle vaart zijdelings kunnen invoegen op de vele knelpunten die Olland rijk is om vervolgens 2-3 rijstroken op te schuiven en de simpele man met zijn [vul zelf automerk in] burgerbak vol op de rem laten staan van schrik

Posted by DjRV on Apr-04-2007 20:56:

Re: Re: Re: Re: Dit moeten we in NEDERLAND ook!

quote:
Als ergens aanrijding door veroorzaakt worden, is dat wel door patsers die denken dat ze met hun leasebak op volle vaart zijdelings kunnen invoegen op de vele knelpunten die Olland rijk is om vervolgens 2-3 rijstroken op te schuiven en de simpele man met zijn [vul zelf automerk in] burgerbak vol op de rem laten staan van schrik

Tis maar wat je grappig vindt

Posted by Siesta on Apr-05-2007 11:02:

Re: Re: Re: Re: Dit moeten we in NEDERLAND ook!

quote:

je bedoeld dit?: http://www.dumpert.nl/mediabase/125...57bf/index.html

Posted by Loraine on Apr-05-2007 22:59:

Ik bedoel meer zoiets

Posted by eieregooie on Apr-06-2007 00:35:

quote:

Oud nieuws

Is zelfs al eens op het jnournaal geweest geloof ik

quote:

(A)

Overigens is het formaat van de auto niet van toepassing hoor... Met een oud roestbakje werkt het ook Alleen met een dikke bak is 't wel veiliger. Mensen geven je toch meer de ruimte

quote:
Ik bedoel meer zoiets

Bumperkleven werkt 1 voordeel... Zo leren die Iraqi's tenminste wel in hun achteruitkijkspiegel te kijken. Daar schort het bij de meeste nederlanders nogal aan

Posted by neoxiatec on Apr-11-2007 14:54:

zat laast bij iemand in de auto, nooit weer..

we reden in zwolle en ze was aan het praten en rijden..
zegt ze in eens ik zit verkeerd(verkeerde baan ze moest afslaan) zonder te kijken het stuur om.. noh geloof me dan heb je wel ff zoiets van
gelukkig niks gebeurd maar stap er dus voorlopig niet weer bij in

Posted by eieregooie on Apr-11-2007 15:12:

quote:
Originally posted by neoxiatec
zat laast bij iemand in de auto, nooit weer..

we reden in zwolle en ze was aan het praten en rijden..
zegt ze in eens ik zit verkeerd(verkeerde baan ze moest afslaan) zonder te kijken het stuur om.. noh geloof me dan heb je wel ff zoiets van
gelukkig niks gebeurd maar stap er dus voorlopig niet weer bij in