TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוף סוף גם זה הגיע......


Posted by Dj Moriano on Apr-08-2002 12:08:

Smile סוף סוף גם זה הגיע......

דווקא צרפת שדיי שונאים אותנו זה היה אצלהם.....

הפגנת ענק של 100 אלף איש כולם תומכים בישראל... ובמיוחד עכשיו אחרי שנכנסנו לרמאללה יש את ההפגנה סוף סוף התעוררו באירופה....


כנסו ל
http://news.ep.walla.co.il/ts.cgi?t...=item&id=205962



אני לא אוהב ט'רדים פוליטיים אבל זה לפי דעתי משהו ממש חשוב...


Posted by NaOren on Apr-08-2002 12:20:

Evil1 Re: סוף סוף גם זה הגיע......

כן אה...
זה באמת משהו חשוב מאד, כי יש המון יהוד'ים בכל העולם
ועד עכשיו לא שמעו מהם בכלל...!!!
אז הגיע הזמן שגם היהודים באירופה ובשאר הכולם יתחילו לעשות עוד הפגנות נגד האנטישמיות.


Posted by eXeTik on Apr-08-2002 12:22:

כן, צרפת אחוש מעורבת בכל מה שקורה בישראל
כל יום בחדשות רואים הפגנה חדשה... טוב לראות שתומכים גם בנו עם כל האנטישמיות שיש שם...


Posted by m0sh on Apr-08-2002 12:23:

ירופה כולה אנטישמית

צרפת בלגיה וכ"ו...
זה מתפיע אותי קצת


Posted by NeMeSiS1234 on Apr-08-2002 12:46:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ירופה כולה אנטישמית

צרפת בלגיה וכ"ו...
זה מתפיע אותי קצת

מה כל כך מפתיע אותך פה???
זה הרי ידוע שכל אירופה אנטישמית מאז ומתמיד


Posted by m0sh on Apr-08-2002 13:07:

מפתיע ההפגנה בעדנו


Posted by TranceGiant on Apr-08-2002 14:08:

Hmm....They demonstrated in MY CITY too, can u believe? Against Israel of course..400 but still a big demo in the middle of our city. Pitty that my family is about the only jewish one here...we could have done a 5-people pro israel demo

As for France. U should know some things...In France live 4 million Arabs! And France, after the US and Israel of course ´is also the country with most of the Jews. I bet some 1 million Jews live in France, most of them in Paris. So its clear that France is fully involved with both of the parties so strongly representated..


Posted by Hell_Copter on Apr-08-2002 15:03:

זה ברור שזה אמור היה להגיע
עכשיו בכל העולם מתחילים להתארגן... בדיוק היום אמרו לנו בבית ספר... עשו לנו שיחה שכבתית ודיברו איתנו על המצב בארץ ובעולם וכל זה...
אתם תראו יותר מהפגנה אחת בעדנו


Posted by yahel222 on Apr-08-2002 15:35:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה ברור שזה אמור היה להגיע
עכשיו בכל העולם מתחילים להתארגן... בדיוק היום אמרו לנו בבית ספר... עשו לנו שיחה שכבתית ודיברו איתנו על המצב בארץ ובעולם וכל זה...
אתם תראו יותר מהפגנה אחת בעדנו


עזבו הפגנות....שמתם לב ששורפים בתי כנסת??????
הרבה יותר חמור
וכמה סמלי שבדיוק עכשיו יום השואה
בימים שכל אירופה נהית יותר ויותר אנטישמתית


Posted by Flotser on Apr-08-2002 15:57:

אתם חושבים אנחנו יכולים לכבוש את צרפת??


Posted by m0sh on Apr-08-2002 16:43:

quote:
Originally posted by Flotser
אתם חושבים אנחנו יכולים לכבוש את צרפת??


אידיוט


Posted by Dj Moriano on Apr-08-2002 19:23:

quote:
Originally posted by Flotser
אתם חושבים אנחנו יכולים לכבוש את צרפת??

נו ברור


Posted by TranceGiant on Apr-08-2002 20:27:

Heh! I wish we could..so we would finally have a good national soccer team!


Posted by YuVaL on Apr-08-2002 20:46:

quote:
Originally posted by TranceGiant
Heh! I wish we could..so we would finally have a good national soccer team!

חחחחחחחחחחחח


Posted by Hell_Copter on Apr-09-2002 21:44:

חחחחחח יפה טראנסג'יאנט אהבתי

באמת קטע מסריח ששורפים בתי כנסת... אני לא מבין את האנשים שעושים את זה...
פשוט מגעיל אותי
זה כמו לשרוף בית של מישהו... אתה הורס לו חלק חשוב בחיים


Posted by m0sh on Apr-10-2002 07:43:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
פשוט מגעיל אותי
זה כמו לשרוף בית של מישהו... אתה הורס לו חלק חשוב בחיים


אהםםם אנטישמים-אנטי שם-נגד יהודים

למי שלא יודע


Posted by Hell_Copter on Apr-10-2002 12:19:

אני לא רואה מה הקשר...
אם יש ילד שאני ממש שונא אני ילך וישרוף לו את הבית?!?!
מה פתאום... זה לא סיבה מוצדקת



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.