TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Holland
Pages (2): [1] 2 »
Holland
d� var det klart att man ska l�sa n�sta termin i Holland. Oj s� mkt trance fester jag ska g� p�! muhaha
hehe, l�ter gjutet
n�sta termin s� kommer m�nga svenska TAs att �vernatta his dig 
vad �r det du ska l�sa?
Rotterdam
Rotterdam? som svar p� min fr�ga om VAD du ska l�sa? lol
aha, s�g ut som det stod var =)
Det blir ekonomi o logistik
hej kompis 
Ja du Beamich, som gammal TA kompis s� k�nner jag mitt ansvar att komma �ver och bo ett par helger p� soffan... 
Skojja ju bara...
Sk�nish f�r dig i alla fall
Hoppas det g�r bra...
tydligen s� ska klubblivet i Rotterdam suga, emn d� kan man ju alltid gl�dja sig med att det inte direkt �r n�gra st�rre avst�nd i det d�r landet.
En positiv grej �r att Universitet jag ska g� p� tar in en stor Dj i m�naden. Tiesto, corsten osv har varit d�r genom �ren.... 
som sagt: r�kna med bes�k fr�n oss. 
Fixa ett TA g�strum som man kan boka in sig p� 
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Fixa ett TA g�strum som man kan boka in sig p� |
L�ter bra det......
Ja e inte Aaaaaaavundsjuk iaf!!!
*aaaaarghghhh*
Glid in p� en coffe-shop, k�p en f�rdigrullad och m� bra,
Du kommer inte �ngra det...
�hhhhhh, den som �nd� hade m�jligheten att studera d�r 
aja, f�r v�l gl�djas �t din lycka iaf *bl�nga med m�rdande blickar*
:P
vitryss: drugfree is the way to parteee 
Klanka inte ner p� n�t du inte provat, har haft den h�r diskussionen f�rut, 
ok f�rl�t, ska inte klanka ner p� n�tt som �r allm�nt destruktivt och farligt i f�r stora doser...
sen de faktumet att man kan tro att man e en apelsin � att alla runtomkring ska skala en....de e v�ll en bieffekt man f�r ta 
Det blir vad man g�r det till.....
Men, med h�nsyn till r�dande etikett regler h�r p� svenska delen h�ller jag k�ft nu, denna tr�d handlar juh inte om d0pe utan om Nederl�nderna..
Bra
Ta g�rna upp den diskussionen igen ifall ni vill ta det
Det var en intressant diskussion...
Sj�lv bor jag nog kvar i sverige ett bra tag 
| Originally posted by Vizay sen de faktumet att man kan tro att man e en apelsin � att alla runtomkring ska skala en....de e v�ll en bieffekt man f�r ta |
det f�r man!!!!
tycker bara inte dansmusik/trance o pillertuggande h�r ihop...
Vissa v�ljer att bruka/missbruka droger, andra v�ljer att bruka/missbruka godis, mat, tobak, porr.. etc etc
| Originally posted by Beamish det f�r man!!!! tycker bara inte dansmusik/trance o pillertuggande h�r ihop... Vissa v�ljer att bruka/missbruka droger, andra v�ljer att bruka/missbruka godis, mat, tobak, porr.. etc etc |

f�rst, jag tycker det �r Ok att bruka. S� l�nge det inte g�r ut �ver andra vilket jag tror det l�tt g�r om m�nga brukar vid exempelvis stora danceevents. Det vanliga folket f�r en bild av 15 000 knarkande m�nniskor som dansar till dunkande musik.
L i pannan e egentligen ett amerikanskt uttryck (tror jag), typ Looser...lite f�nigt att �vers�tta det till svenska kanske...
Va p� GSSS i sommras... och d�r var det 15.000 p�t�nda i ett t�lt...
Tjohoooo
jor�...
| Originally posted by Beamish f�rst, jag tycker det �r Ok att bruka. S� l�nge det inte g�r ut �ver andra vilket jag tror det l�tt g�r om m�nga brukar vid exempelvis stora danceevents. Det vanliga folket f�r en bild av 15 000 knarkande m�nniskor som dansar till dunkande musik. |
kebab n�gon?
Heya all, I wish i could read all these posts...
Bra t�nker Holland!!!!Det var en intressant diskussion...en coffe-shop,Bra t�nker da Hollanda!!!!
(I Hope these are all positive things but it sounds cool
)