TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »


Posted by TOR on Apr-17-2007 21:14:

HappyHappy De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!

Bon, ff polsen bij wie de haren spontaan ten berge rijzen bij het aanschouwen van een welbepaalde BV.

Laat mij de spits afbijten:




Posted by Push2005 on Apr-17-2007 21:16:


Posted by MikeVee on Apr-17-2007 21:34:


Posted by TWiXT. on Apr-17-2007 21:41:


Posted by Xilver on Apr-17-2007 21:43:


Posted by TOR on Apr-17-2007 21:49:



En hij zal in de aanloop naar de verkiezingen weer vaak te zien zijn


Posted by MikeVee on Apr-17-2007 21:52:









....


Posted by MikeVee on Apr-17-2007 21:55:



Ik erger me nogal snel aan mensen die te veel op TV komen


Posted by christina on Apr-17-2007 21:57:






Posted by Sh!fty on Apr-17-2007 21:57:


Posted by MikeVee on Apr-17-2007 22:03:

Niet te vergeten, deze 2 exemplaren.
Als je deze ziet op TV weet je dat er weer eens of andere idiote maatregel volgt.




Posted by Progrez on Apr-17-2007 22:50:

Haha. Bart Peeters is sowieso een uitstekende keuze.
Toch mogen we de volgende kwal zeker niet vergeten:


Posted by Real on Apr-18-2007 05:18:

quote:
Originally posted by Xilver


Schaam u. Die twee hebben u opgevoed.
















Met die laatste schiet ik wel den hoofdprijs af denk ik.


Posted by CygnusX on Apr-18-2007 06:22:


en (alhoewel het eigenlijk een nederlander is)


Posted by Push2005 on Apr-18-2007 09:38:
























Posted by Bertn on Apr-18-2007 09:55:



voor de rest niemand in het bijzonder.


Posted by Push2005 on Apr-18-2007 09:59:

















edit: En ik vergat nog 2 van de irritantste artiesten


Posted by Config on Apr-18-2007 10:02:

quote:
Originally posted by Push2005


beat me to it


Posted by christina on Apr-18-2007 10:31:

oh en deze:


Posted by MikeVee on Apr-18-2007 10:39:


Posted by MikeVee on Apr-18-2007 10:41:


Posted by FredNova on Apr-18-2007 11:01:


Posted by Push2005 on Apr-18-2007 11:02:

quote:
Originally posted by MikeVee



Posted by lievez on Apr-18-2007 12:00:




allema schoon op e rijke, klaar om af te schiete
ondertussen kunde wel al ene kogel spare


Posted by Xilver on Apr-18-2007 12:42:

quote:
Originally posted by lievez
allema schoon op e rijke, klaar om af te schiete
ondertussen kunde wel al ene kogel spare


En dien hond schiet ge ook niet dood he, die kan er ni aan doen dat z'n baasjes marginalen zijn.


Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.