TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!
Bon, ff polsen bij wie de haren spontaan ten berge rijzen bij het aanschouwen van een welbepaalde BV.
Laat mij de spits afbijten:





En hij zal in de aanloop naar de verkiezingen weer vaak te zien zijn 




....

Ik erger me nogal snel aan mensen die te veel op TV komen 



Niet te vergeten, deze 2 exemplaren.
Als je deze ziet op TV weet je dat er weer eens of andere idiote maatregel volgt.


Haha. Bart Peeters is sowieso een uitstekende keuze.
Toch mogen we de volgende kwal zeker niet vergeten:

| quote: |
Originally posted by Xilver ![]() |

en (alhoewel het eigenlijk een nederlander is)












voor de rest niemand in het bijzonder.


![]()





edit: En ik vergat nog 2 van de irritantste artiesten

| quote: |
Originally posted by Push2005 |
oh en deze:




| quote: |
Originally posted by MikeVee |
allema schoon op e rijke, klaar om af te schiete 
ondertussen kunde wel al ene kogel spare 
| quote: |
| Originally posted by lievez allema schoon op e rijke, klaar om af te schiete ![]() ondertussen kunde wel al ene kogel spare |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.