TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גיל מוש וכל מי שיוצר להכנס....
Pages (2): [1] 2 »
גיל מוש וכל מי שיוצר להכנס....
יש תחרות של בי יו....
שאפשר לזכות ב15000 שקל
זה המון.....
כנסו ל
http://www.glidat-strauss.co.il/gli...ornetoBann.html
אני לא מכיר אתם האחרים רק את גיל(בסטים) אבל לפי דעתי הוא מנצח בתחרות
ובהצלחה רבה רבה לכולם ואני חושב שגם מכולם
| quote: |
| Originally posted by Segev אני לא מכיר אתם האחרים רק את גיל(בסטים) אבל לפי דעתי הוא מנצח בתחרות ובהצלחה רבה רבה לכולם ואני חושב שגם מכולם |
זאת ההזדמנות שלי עכשיו להביא אותה בקטע סולו עצבני!!!
אני יהיה תגלית השנה!!!!!!!!!!!!
מה הסיכוי?!?!
הסיכוי 1 ל 100 אולי סתם סתם לא יודע אבל יש סיכוי חוץ מזה מה אכפת לך תנסה אחי אין לך מה להפסיד אתה לא משלם על זה
אל תיצחקו אבל איך אני עושה ציטוט?
אתה לוחץ על הכפתור
QUOTE
בצד ימין למטה בפוסט שאתה רוצה לעשות לה
QUOTE
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy אתה לוחץ על הכפתור QUOTE בצד ימין למטה בפוסט שאתה רוצה לעשות לה QUOTE |
אני לא יכול להשתתף כי בתחרות הקודמת הטראק שלי הגיע למקום שלישי...
אבל בהצלחה לכל מי שהולך לנסות הפעם
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אני לא יכול להשתתף כי בתחרות הקודמת הטראק שלי הגיע למקום שלישי... אבל בהצלחה לכל מי שהולך לנסות הפעם |
פרס מגעיל שאני מעדיף לא לדבר עליו כי זרקתי אותו לפח מזמן 
הטראק היה יצירה שהכנתי עם מישהי מאשדוד
אני חושב שעדיין יש לי אותו פה איפשהו 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts פרס מגעיל שאני מעדיף לא לדבר עליו כי זרקתי אותו לפח מזמן ![]() הטראק היה יצירה שהכנתי עם מישהי מאשדוד אני חושב שעדיין יש לי אותו פה איפשהו |
באמת?
תראה אפשר לעשות משהו כזה
אבל אני לא מוכן לחלוקה כזאת אחי...
יותר 12000 לי
ו3000 לך כי אחרי הכל, כל העבודה נוחתת עליי
ואם תוכל למצוא לי זמרת אז נתחלק 5000 לך ו10000 לי
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts באמת? תראה אפשר לעשות משהו כזה אבל אני לא מוכן לחלוקה כזאת אחי... יותר 12000 לי ו3000 לך כי אחרי הכל, כל העבודה נוחתת עליי ואם תוכל למצוא לי זמרת אז נתחלק 5000 לך ו10000 לי |
חחחחחחחחח
כבר מדברים על החלוקה
קודם תזכו
אבל בהצלחה

| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano מסכים על מה שאמרת אני יכול למצוא לך זמרת בלי בעיה אתה רוצה כל יותר גבוה או יותר נמוך...... |
אה ואם כבר יש מילים אז שיהיו קשורות לאהבה כמובן 
ואז אני ישלח את ההפקה כשהיא תהיה גמורה לתקליטנים כדי שיכינו לו רמיקסים...
קיצר אם יילך טוב אז ייצא סינגל בהד-ארצי (יש קומבינות)

מזל טוב אחי.....
לא הגזמנו..... סינגל???
תודה
ולא, בכלל לא מגזימים
רצו להוציא לי סינגל לטראק של התחרות הקודמת אבל לא היו אנשים שיכינו לו רמיקסים אז וויתרנו...
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts תודה ולא, בכלל לא מגזימים רצו להוציא לי סינגל לטראק של התחרות הקודמת אבל לא היו אנשים שיכינו לו רמיקסים אז וויתרנו... |
כן שלחתי אותו לכמה אנשים
אבל הם היו עסוקים מדי אז וויתרתי
קיצר אחי תמצא זמרת שתדע להתאים את המילים שלה לפלייבק שאני יכין כי רק ככה זה יצליח...
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts כן שלחתי אותו לכמה אנשים אבל הם היו עסוקים מדי אז וויתרתי קיצר אחי תמצא זמרת שתדע להתאים את המילים שלה לפלייבק שאני יכין כי רק ככה זה יצליח... |
לא משנה איזו מהן
העיקר שיהיו לה מילים ושתדע להתאים אותן לפלייבק
דבר ראשון אני מאחל לכם בהצלחה
דבר שני אני לא מאמין שהגעת רק במקום ה-3
מי הגיע ראשון???
מה זאתומרת היא צריכה לבוא עם מילים???
שמע אחי אם אתה רציני אני מחר יש לנו טקס ליום השואה אני יכול להביא מיני דיסק ולהקליט אותן חבר טוב שלי על ההגברה אני יגיד לו להקליט שהן שרות.......
אין בעיה שיקליט אותן ונשמע איך הן
בכל אופן
כן, מילים
אין לי זמן לשבת ולכתוב מילים 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.