TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- FRED BAKER @ VERSUZ Belgium : 20/04/07
FRED BAKER @ VERSUZ Belgium : 20/04/07

www.versuz.be
www.fredbaker.be
www.myspace.com/elcarlitto
www.myspace.com/fred_baker
www.myspace.com/michaelforzza
1 Dikke request voor vanavond:
Deems - Tears Of Hope (Aly & Fila Remix)
Wat er voor de rest gedraaid wordt maakt me niet veel uit, maar die plaat wil ik echt wel eens live horen..
mooie posters
FRIDAY 20th APRIL 2007
FRED BAKER new single release party
VERSUZ Hasselt - Belgium
LINE UP :
23h00 till 00h30 > Michael Forzza
00h30 till 02h00 > Dave Lambert
02h00 till 05h00 > Fred Baker
05h00 till End > El Carlitto
see yu 
BAKER STREET
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle 1 Dikke request voor vanavond: Deems - Tears Of Hope (Aly & Fila Remix) |
kben eens door, eerst nog ff reservenmatch Genk - Brugge meepikken en daarna door naar Hasselt 
ik kijk ernaar uit 
Eindelijk nog eens een grote trancenaam in de Versuz
Maar ik had al plannen voor vanavond.
Gisteren dus eerst naar de voetbal geweest, uitslag 3-1 voor Genk. Ik begin dus echt te denken dat ik ongeluk breng, als ik ga kijken is Brugge er nog nooit in geslaagd te winnen
.
Na de match doorgegaan naar Hasselt (met korte tussenstop in Genk), om daar nog eerst op cafe te gaan alvorens naar de Versuz af te zakken. Omstreeks 12u aangekomen in de Versuz, en daar bleek mijn vrees dus waarheid te worden nl. weinig volk, qua bezoekersaantal was het dus zeker geen voltreffer.
Op het moment dat we binnenkwamen was Michael Forzza bezig, heeft nog een half uurtje gedraaid en kon mij zeker boeien. Vervolgens was het dan de beurt aan Dave Lambert, zeker niet slecht gedraaid, maar niet echt mijn smaak en ik was hem na een tijde dan ook al beu. Om 2u begon Fred dan aan zn set, hij heeft een zeer leuke set gedraaid, maar ik heb er helaas niet optimaal van kunnen genieten. Ik heb mij namelijk voor de rest van de avond vrij slecht gevoeld, enkel tijdens Fred zn laatste uur ging het mij wat beter. Hieronder de TL voor zover ik die wat heb kunnen onthouden:
01.
02. Alex M.O.R.P.H. & Rank - Life Less Ordinary
03. For An Angel (Remix) ???
04. Ti�sto - Adagio For Strings (Fred Baker Remix)
05. Signum - Harmonic
06. Ti�sto - Lethal Industry (Richard Durand Remix)
...
- Svenson & Gielen
- Fred Baker - The Last Time
- Energy 52 - Caf� Del Mar (Marco V Remix)
- Groovezone - Eisebear
- Mojado
- Verracocha - Carte Blanche (Original)
- Push - Universal Nation
heeft nog een heel deel bekende nummers gedraaid, maar dit is zo'n beetje hetgeen ik mij nog herinner 
om 5u was het dan gedaan, maar alorens huiswaarts te keren draaide Fred nog een laatste nummer voor het aanwezige publiek (waaronder een deel Duitsers), nl "Fred Baker - The Last Time". Daarmee werd de avond afgesloten, El Carlitto heeft niet meer gedraaid. Mss dat ie had moeten afzeggen, ofwel was het de moeite er gewoon niet meer voor
Heb niet veel meer toe te voegen aan wat FCB zei.. Ondanks de toch wat tegenopvallende opkomst (ik denk dat de Versuz nog nooit zo'n slechte avond had als gisteren) is het toch een meer dan leuk feestje geworden. Gisteren werd weer eens bewezen dat ge geen mega-lichtshow, special fx, uitverkochte concerthal,... nodig hebt om een goed feest te hebben. Gewoon een publiek met de juiste ingesteldheid, en goeie muziek, meer moet dat niet zijn 
| Originally posted by FCB_Fanatic Push - Universal Nation(Original) |

| Originally posted by FenixStyle ik denk dat de Versuz nog nooit zo'n slechte avond had als gisteren |
| Originally posted by FCB_Fanatic Ik ben toch al eerder op een vrijdag in de Versuz geweest dat het ook geen al te groot succes was. Ook een beetje te begrijpen. Op vrijdag zijn het meestal andere organisatoren die de Versuz huren voor een feestje en die richten zich dan vaak op een bepaald publiek. Het Versuz volk weet dat ook en laat die vrijdagevents dan ook wat makkelijker links liggen en verkiest de zaterdagen. Zelfs Dave Lambert op de affiche zetten heeft gisteren niet veel uitgehaald. Ik had nog enigzinds gedacht dat door de verlaging van de leeftijdsgrens er wat jonger volk op zou afkomen, maar dat was dus ook al niet het geval |

ik sluit me hierbij volledig aan. echt jammer dat er zo weinig volk was. maar diegeen die er waren hebben er toch nog een tof feesje van gemaakt uiteindelijk
Fred vloog er vanaft begin meteen strak in, wat ik zeker ni erg vond
verder heel wa klassiekers, al dan niet in een Baker-jasje. Jammer genoeg om 4u al moeten vertrekken omda een paar uit men gezelschap tamelijk vroeg moesten gaan werken. Toch al knap da ze mee gingen.
ook leuk men beta-kennis uit te breiden