TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- och hur ser ni ut då?
Pages (2): [1] 2 »
och hur ser ni ut då?
kom och tänka på det nu... är med på ett grafik forum och där så gjorde vi en "yearbook" på nätet med våra foton,nicks, namn och url..
då kom jag plötsligt att tänka: "Undra hur dem däringa svenska medlemmarna på TA ser ut?"
så har ni något vackert kort på er att visa upp?
här e jag

Jo du.. så här ser man ut ibland 
Lite trist att inte bilderna kommer upp som dom gör i dom internationella delarna av forumet... här visas bara länkar, kan ju iof va till fördel också. Man får valet om man vill se ens fula nuna eller inte 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jo du.. så här ser man ut ibland |
jag kan pula upp ett fotto eller två imorrn, måste bara orka cykla till min polare å låna hans webcam....men va gör man inte för å skrämma folk 
jag är väl inte så anonym längre? 
| quote: |
| Originally posted by Gaby jag är väl inte så anonym längre? |


du leder helt klart i exponering
| quote: |
| Originally posted by reveal hehe, inte alla som är med på dvd-filmer ![]() ![]() du leder helt klart i exponering |
jag är bäst!
1 år gammalt kort snart : ) Från holland på semester

Jag till vänster om ni överhuvudtaget känner att ni behöver undra!
Re: 1 år gammalt kort snart : ) Från holland på semester
| quote: |
Originally posted by mindshooter ![]() Jag till vänster om ni överhuvudtaget känner att ni behöver undra! |

Re: 1 år gammalt kort snart : ) Från holland på semester
| quote: |
Originally posted by mindshooter ![]() Jag till vänster om ni överhuvudtaget känner att ni behöver undra! |

jo, det e lite fräckt med honom med på bilden
här är jag... är ganska ny på forumet så nu vet alla vem jag är iaf....
va fan .. hur laddar men upp en bild då????
Hittade en bild på mig från nätet. Det är jag som är spöket i vitt närmast kameran.

hehe, dina bilder visar inte allt för mkt anden ,) *minns tråden "Posta bilder på er själva*
Längst till höger ser man halva mig, från Club Exclusive, tidigt på kvällen, var typ jag och den gröna bruden där som dansade, 
Mer utrymme för mig!!

| quote: |
| Originally posted by Vitryss /...och den gröna bruden där som dansade, ![]() |
Hon hade gröna kläder på sig, 
Var på den festen TVÅ brudar tafsade på mig, helt sjukt, fattade ingenting, jag e så dålig på å se sånt, 
vadå gaby i DVD-filmer?
das is me.
| quote: |
| Originally posted by fruktsoppa vadå gaby i DVD-filmer? das is me. |
| quote: |
Originally posted by Gaby jag är bäst! |
Här är en bild då jag spelar didgeridoo 

Ser ut som en San Fransisco Hippie
jag är en snäll människa så jag tar det där som en komplimang 
hehe, jag måste vara lite "ungdom" av mig o säga : Gaby, Nice rack! ;P
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.