TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- och hur ser ni ut då?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by dbl on Apr-08-2002 22:27:

och hur ser ni ut då?

kom och tänka på det nu... är med på ett grafik forum och där så gjorde vi en "yearbook" på nätet med våra foton,nicks, namn och url..
då kom jag plötsligt att tänka: "Undra hur dem däringa svenska medlemmarna på TA ser ut?"

så har ni något vackert kort på er att visa upp?

här e jag


Posted by SteveTranz4ever on Apr-08-2002 22:35:

Jo du.. så här ser man ut ibland

Lite trist att inte bilderna kommer upp som dom gör i dom internationella delarna av forumet... här visas bara länkar, kan ju iof va till fördel också. Man får valet om man vill se ens fula nuna eller inte


Posted by dbl on Apr-08-2002 22:53:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jo du.. så här ser man ut ibland


och hur ser du ut när du inte ser ut sån då?


Posted by Vizay on Apr-08-2002 23:30:

jag kan pula upp ett fotto eller två imorrn, måste bara orka cykla till min polare å låna hans webcam....men va gör man inte för å skrämma folk


Posted by Gaby on Apr-09-2002 10:02:

jag är väl inte så anonym längre?


Posted by reveal on Apr-09-2002 10:03:

quote:
Originally posted by Gaby
jag är väl inte så anonym längre?


hehe, inte alla som är med på dvd-filmer du leder helt klart i exponering


Posted by Gaby on Apr-09-2002 10:18:

quote:
Originally posted by reveal


hehe, inte alla som är med på dvd-filmer du leder helt klart i exponering


jag är bäst!


Posted by mindshooter on Apr-09-2002 11:26:

Hello! 1 år gammalt kort snart : ) Från holland på semester



Jag till vänster om ni överhuvudtaget känner att ni behöver undra!


Posted by Virus on Apr-09-2002 11:32:

Re: 1 år gammalt kort snart : ) Från holland på semester

quote:
Originally posted by mindshooter


Jag till vänster om ni överhuvudtaget känner att ni behöver undra!


Clean bild!!



Det finns inte en bild på mej nånstans på nätet eller på min dator, så jag har tyvärr inget att bidra med här...


Posted by SteveTranz4ever on Apr-09-2002 11:44:

Re: 1 år gammalt kort snart : ) Från holland på semester

quote:
Originally posted by mindshooter


Jag till vänster om ni överhuvudtaget känner att ni behöver undra!
Jag tycker ändå mindshooters bild elá rätt kung ändå... Med Cor Fijneman i Magik Store...

Gaby... bäst.. vet inte men sötast på TA Sweden... ja då

j/k


Posted by dbl on Apr-09-2002 16:12:

jo, det e lite fräckt med honom med på bilden


Posted by GyLLe on Apr-09-2002 17:51:

här är jag... är ganska ny på forumet så nu vet alla vem jag är iaf....


Posted by GyLLe on Apr-09-2002 17:54:

va fan .. hur laddar men upp en bild då????


Posted by Aendy on Apr-09-2002 19:16:

Hittade en bild på mig från nätet. Det är jag som är spöket i vitt närmast kameran.


Posted by reveal on Apr-09-2002 19:19:

hehe, dina bilder visar inte allt för mkt anden ,) *minns tråden "Posta bilder på er själva*


Posted by WhiteRussian on Apr-09-2002 19:24:

Längst till höger ser man halva mig, från Club Exclusive, tidigt på kvällen, var typ jag och den gröna bruden där som dansade,
Mer utrymme för mig!!


Posted by Aendy on Apr-09-2002 19:29:

quote:
Originally posted by Vitryss
/...och den gröna bruden där som dansade,


Var hon grön??? Kom hon från en annan planet eller det var sjukligt?


Posted by WhiteRussian on Apr-09-2002 19:32:

Hon hade gröna kläder på sig,

Var på den festen TVÅ brudar tafsade på mig, helt sjukt, fattade ingenting, jag e så dålig på å se sånt,


Posted by fruktsoppa on Apr-09-2002 19:39:

vadå gaby i DVD-filmer?


das is me.


Posted by SteveTranz4ever on Apr-09-2002 20:04:

quote:
Originally posted by fruktsoppa
vadå gaby i DVD-filmer?


das is me.
Det är så att Gaby var med två ggr i ett par sekunder på Trance Energy 2002 DVDn...

Sorry Gaby men jag slänger upp bilden igen så dom får se... Bilden är dock en aning förvrängd


Posted by MiB on Apr-09-2002 21:49:

quote:
Originally posted by Gaby


jag är bäst!

vilken EXAKTA tid va du med på videon?


Posted by RebeL9 on Apr-10-2002 11:57:

Här är en bild då jag spelar didgeridoo


Posted by Beamish on Apr-10-2002 16:00:



Ser ut som en San Fransisco Hippie


Posted by RebeL9 on Apr-10-2002 19:37:

jag är en snäll människa så jag tar det där som en komplimang


Posted by fruktsoppa on Apr-10-2002 20:12:

hehe, jag måste vara lite "ungdom" av mig o säga : Gaby, Nice rack! ;P


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.