TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ny soft klubb (Sthlm)
Ny soft klubb (Sthlm)
Premi�r n�sta tors 
http://www.clubleprivacy.com/
S� j�kla lezzz p� house, ge mej ett 8h PvD set s� ska jag dansa tills skorna tar eld..., ska bli s� sk�ont att f� komma till the Global Gathering i sommar.......
S� Jdotp lirar d�r... k�nner igen honom fr�n trance.nu...
D e ju gratis s� varf�r inte glida f�rbi n�n dag liksom...
| quote: |
| Originally posted by Xplorer76 S� j�kla lezzz p� house, ge mej ett 8h PvD set s� ska jag dansa tills skorna tar eld..., |
JdotP �r en trance dj egentligen 
man kanske kan �vertala Honom � lira lite trance d�ra =P
Lr f�r han kikken d� =(
| Originally posted by doter man kanske kan �vertala Honom � lira lite trance d�ra =P Lr f�r han kikken d� =( |
| Originally posted by Gaby Det e han som har klubben |
| Originally posted by doter Men d�s� =) Varf�r valde han d� house som main music? Om du nu vet d allts� =) |
eftersom publiken inte dricker s� mycket och d� f�rsv�ras samarbetet med �garna
Jag �lskar Trance och jag dricker som fan.....
| Originally posted by Xplorer76 Jag �lskar Trance och jag dricker som fan..... |
| Originally posted by Gaby jag me'!! |
| Originally posted by Xplorer76 Fan va sk�na vi e..... |
Vodka redbull blev min r�ddning
Om man kunde komma ig�ng p� sprit....vilken lycka det skulle va...
Nykter eller piller e det som g�ller...
| Originally posted by Vitryss Om man kunde komma ig�ng p� sprit....vilken lycka det skulle va... Nykter eller piller e det som g�ller... |
Helt r�tt ass�..om man dricker p� stora partyn s� missar man ju halva upplevelsen � h�ra de stora djsarna lira...
man har ju krogen hemma f�r det �ndam�let..
kanon d� e man iaf inte sj�lv med den �sikten.....*pusta*
//Nezia
hm �r det bara jag som �r nykter n�r jag g�r ut?
| Originally posted by Amnezia Helt r�tt ass�..om man dricker p� stora partyn s� missar man ju halva upplevelsen � h�ra de stora djsarna lira... man har ju krogen hemma f�r det �ndam�let.. kanon d� e man iaf inte sj�lv med den �sikten.....*pusta* //Nezia |
| Originally posted by Xplorer76 Jag �lskar Trance och jag dricker som fan..... |
| Originally posted by Phat^Trance hm �r det bara jag som �r nykter n�r jag g�r ut? |
fyfan
ryser n�r jag ser en Vodka Redbull. Smakar som R�ttgift