TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco V-Simulated : een superstip!
Marco V-Simulated : een superstip!
Ik keek (zoals elke dinsdag) eff naar TT 291 (mega top 100) en ik zag daar dat Marco V-Sumulated de beste stijger was, van 67 naar 39 ofzoiets. Zo zie je maar weer dat de commercie way back is vergelijken met "ons".
Dit ter mededeling
haha ja is echt in en in triest allemaal!
kijk over 2 maanden dan staat fucking society er zekers ook hoog in de lijstje! terwijl wij die toch al sinds oktober kennen ofzo...
zelfs Jean pikte hem pas in eind december op ofzo... hij kijk waarschijnlijk ook naar TT 291 om zijn platen te kopen 
Mja, zonder al die commercie had 70% van jullie hier niet eens gezeten.
Zinloze discussies altijd, dus laten we daar AUB niet over hebben.
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Zinloze discussies altijd, dus laten we daar AUB niet over hebben. |
*closed* 
| Originally posted by Miss Proximus *closed* |

Iemand toenvallig al wel een site dan waar de cd te downen is?
In plaats van te duscussieren of het nu goed of slecht is dat een nummer commercieel wordt!
| Originally posted by franzelare Iemand toenvallig al wel een site dan waar de cd te downen is? |
het volledige nieuwe album van Marco-V
| Originally posted by franzelare het volledige nieuwe album van Marco-V |

Word er me ff een partij nuttigheid toegevoegd door petrus..
danke schon..
Blijf Simulated wel vet nummertje vinden, alleen toch iets te vaak gehoord.
Ik kan me nog heel goed herrineren dat ik ooit eens bij Dieka was en vroeg om dat nummer (was dus half jaar geleden
)
Was toen echt verslaafd aan die tune, maar ze kenden die plaat niet eens.
Was ik er afgelopen weekend weer en wat hoor ik 
Maar ik kon nie echt uit m'n dak gaan...
Anyways die tracklist van het album ziet er vetjes uit!
Eens kijken of ik die ergens kan ritselen 
| Originally posted by tijs08 kijk over 2 maanden dan staat fucking society er zekers ook hoog in de lijstje! terwijl wij die toch al sinds oktober kennen ofzo... |
| Originally posted by Cosmic Guy Ik keek (zoals elke dinsdag) eff naar TT 291 (mega top 100) en ik zag daar dat Marco V-Sumulated de beste stijger was, van 67 naar 39 ofzoiets. Zo zie je maar weer dat de commercie way back is vergelijken met "ons". Dit ter mededeling |
| Originally posted by moogwai fucking society ligt ook al drie weken in de winkel.. tis maar net of ze 'm draaien bij TMF |
| Originally posted by tijs08 nee joh!!!!!!!!! ik had er tentamens... |
hmm daarom heeft iedereen het ineens over 'simulated'
naja jammer dan.. doe je nix aan:P