TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-****ing-buren thread!
Pages (2): [1] 2 »
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-****ing-buren thread!
AGH FUCK DA WIJF GODVERDOMME
Wat is er gebeurd ? 
De onderbuurvrouw houdt mij wakker met haar gesnurk, en met haar lawaai als ze opstaat. Dat is hier rotslecht ge�soleerd en we horen echt alles van elkaar. Wij houden daar rekening mee en zijn zo stil mogelijk na 22u enzo, geen woord meer zeggen in bed en op onze kousen de slaapkamer in, maar zij houdt geen kloten rekening met ons. Keihard praten, de TV loeihard, liggen bonken als ze in de slaapkamer rondstapt (die weegt 2 ton ofzo).
Een paar weken terug had ze om half zes hare wekkerradio laten aflopen, maar da mens was dus al weg. Da spul stond zo luid da ik maar in de kelder haar elektriciteit ben gaan afzetten.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Da spul stond zo luid da ik maar in de kelder haar elektriciteit ben gaan afzetten. |
Jij bent zo ��n van die intolerante zagers die niks kan verdragen van een ander???
fuck man, das klote. ga eens vriendelijk klagen eh, mss helpt da. Isolatie hier trekt ook op ni veel; nu probeer ik er op te letten, maar vroeger konden de buren zelfs zover gaan om om half6 belleke trek te komen doen onder het motto 'ikke ni slape, gij ook ni'. En dan zwijg ik nog van de achterburen die ons ballen nooit teruggaf en die ze naar de flikken bracht. BAH, buren, nix as last! 
| Originally posted by Real Jij bent zo ��n van die intolerante zagers die niks kan verdragen van een ander??? |

Ik bedoelde Tom. 
lol 

Nee wa altijd goe binnengaat volgens mij om ze is weer te pakken;
een over_the_top vrijpartij houden Tomme met gekreun dat ze tot oep de kaaazerla kunnen horen
joe : ))
als klein manneke nog bedreigd geweest door ne buurman dat ie naar de flikken zou stappen als ik niet stopte met appeltjes te schieten naar zijn dak met mijn katapult..
onozelaar
anyway, Xilver, organiseer een jumpcontest in uw appartement 
edit: zonder dt-fout nu
| Originally posted by Config organiseer een jumpcontest in uw appartement |

Aangezien ik geen buren heb, hoef ik in dit topic niet te klagen 
Ik heb goede buren (+60)
Is het rock, hedendaagse pop.. dat ik speel, bonken ze op de muren
trance ed hoor ik niks van gebonk 
| Originally posted by Real Jij bent zo ��n van die intolerante zagers die niks kan verdragen van een ander??? |
| Originally posted by Xilver Ik verdraag dat een maand, 2 maand. Geen 2 fucking jaar. |
buren die iets te hevig te keer gaan in de slaapkamer .... 
dan voelen ik en men schatje ons altijd geroepen om beter te doen ... 
hehe. doet me zo denken aan een collega van mijn ma. die woonde met haar vriend in een appartement met slechte isolatie. ze kregen een kleine en maakten een babykamer naast de slaapkamer van de buren. toen die vent een nieuw vriendin kreeg (e vrij luidruchtige) kon die baby dus ganse avonden seksgeluiden horen. na een paar weken begon die baby da gewoon al na te doen
| Originally posted by Bertn hehe. doet me zo denken aan een collega van mijn ma. die woonde met haar vriend in een appartement met slechte isolatie. ze kregen een kleine en maakten een babykamer naast de slaapkamer van de buren. toen die vent een nieuw vriendin kreeg (e vrij luidruchtige) kon die baby dus ganse avonden seksgeluiden horen. na een paar weken begon die baby da gewoon al na te doen |
Hier 2 huizen verder is het inbraakalarm aan het afgaan en ze zijn niet thuis

Ik denk dat mijn onderbuur hier meedoet aan het WK 'om ter hardst de deur toesmijten' man man man... ik ben zeker dat em goud haalt.
En tis ni dat em ambras heeft he, gewoon elke deur...
En wat zeggen uw buren als ge hen hierop aanspreekt?
| Originally posted by Wildfir3 En wat zeggen uw buren als ge hen hierop aanspreekt? |
| Originally posted by Config onozelaar |
Er staat ook een pijnlijke dt-fout in die post. Je gaat je moeten herpakken config.