TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zag ik dat nu goed???

Posted by Ruben_Dubbink on Apr-09-2002 20:01:

Zag ik dat nu goed???

Hey Luitjes,

weer een tijdje niks van me laten horen,
maar dan toch weer een nieuw topic van mijn kant.

Was vanavond aan het zappen, kom ik op TMF:

Nummer 2 (geloof ik) in de dagtop5: DJ Tiesto - suburban train

Kan iemand mij uitleggen wat Tiesto's toekomstplannen zijn?
Is dat nu echt de commerciele kant zoals we nu zien, of wil die doorgaan waarmee hij op dit moment bezig is......

GreetZ RubDub

Posted by Cosmic on Apr-09-2002 20:27:

Ik denk dat je Lethal Industry bedoelt, die staat ook hoog in de Top 40. Urban train is er alweer een tijdje uit.

Tiesto wordt steeds commercieler ja. Of aan de andere kant: meer mensen vinden zijn muziek leuk. Komen ze een beetje laat achter, maar beter laat dan nooit.

Posted by Ruben_Dubbink on Apr-09-2002 20:31:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik denk dat je Lethal Industry bedoelt, die staat ook hoog in de Top 40. Urban train is er alweer een tijdje uit.

die bedoelde ik inderdaad ja, foutje

Posted by Miss Proximus on Apr-09-2002 21:11:

wat heeft tiesto daarmee te maken?

of hij "commercieel" wordt of niet.......dat ligt geheel in onze handen

Posted by Chrono|one on Apr-09-2002 22:43:

Ach, misschien krijg je een soort picotto, eerst underground dan F*ckin commercieel en daarna gewoon weer underground.
Vond picotto op Trance energie errug vet draaien en ik had ook een schurfthekel aan hem toen hij zo commercieel werd.

Posted by aphex on Apr-10-2002 02:34:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ja lijkt me ook, dat jullie aapjes die Tisto zo lekker vinden.. (kan ik niet begrijpen) dat is de reden waarom hij in de top *** staat.
Maar aan de andere kant, wie wil nou zo'n singletje als ie em al op mp3 heeft EN al te vaak op feesten heeft gehoord en het dj buurjongetje draait em 24/7 dan heb je tijd wel gehad lijkt me.

Ik hou het erop dat het van de airplay komt, en dat ligt natuurlijk weer aan het suikersmaakje dat Titso aan deze plaat heeft gegeven.

Posted by Miss Proximus on Apr-10-2002 05:04:

quote:
Originally posted by Chrono|one
Ach, misschien krijg je een soort picotto, eerst underground dan F*ckin commercieel en daarna gewoon weer underground.
Vond picotto op Trance energie errug vet draaien en ik had ook een schurfthekel aan hem toen hij zo commercieel werd.

wat ben jij een meeloper man

Posted by mido on Apr-10-2002 07:20:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ben ik niet helemaal met je eens!
Ik wil niet dwars liggen ofzo.

Maar er wordt ook genoeg gemanipuleerd door de platenmaatschappijen en dergelijke.

Als ik bijvoorbeeld kijk naar wat er toen gebeurde met hoe heet dat ook alweer...... Star Maker.......

Ja goed, ik heb dat geloof ik al vaker gezegd. Maar van die hele top40 klopt geen moer. Er zullen wel dingen kloppen maar er wordt ook mee gesjoemeld. Dus als je geld heb dan kun je wel een top40 plaatsje halen.

Posted by New Wave on Apr-10-2002 07:25:

Alles wat er in die top 40 staat dat boycot ik zoiezo.......alleen maar geldtrekkerij......allemaal pruts werk.......standaard slettenmuziek...maargoed, om effe wat te zeggen over die Triesto.........

Posted by kolkiewolkie on Apr-10-2002 07:27:

quote:
Originally posted by mido
Ja goed, ik heb dat geloof ik al vaker gezegd. Maar van die hele top40 klopt geen moer. Er zullen wel dingen kloppen maar er wordt ook mee gesjoemeld. Dus als je geld heb dan kun je wel een top40 plaatsje halen.

mee eens... ik vraag me bijvoorbeeld altijd af hoe het komt dat een plaat soms een half jaar in de top 40 staat.... alsof na 20 weken mensen nog steeds in grote getalle een plaat kopen.... geloof ik echt NIX van... want als je dat in die 19 voorgaande weken niet gedaan hebt ben je :
1) 18 weken in het buitenland geweest of 18 weken onder een steen gelegen...
2) of ONWIJS lui...

anywayz we hebben het er vaker over gehad, maar dat maakt ook nie uit...

Posted by M5 on Apr-10-2002 09:37:

quote:
Originally posted by Chrono|one

was dit voor gelul?

hij is altijd underground geweest op feestjes...en zal dit blijven..

songs die hij uitbrengt voor de top40 waren commercieeel..dit zal ook heus wel zo doorgaan....simple as that..

hij is dus niet eerst het 1 en dan het ander...hij heeft gewoon twee kanten..

Posted by Donna on Apr-10-2002 09:52:

zugt,als je naar trance energy gaat ben je zelf al 1 bonk commercie,loop toch niet altijd zo te janken,BLAAAAAT

Posted by eXos on Apr-10-2002 10:24:

Ik quote mezelf maar ff van die andere zinloze thread.

quote:
Originally posted by eXos
Mja, zonder al die commercie had 70% van jullie hier niet eens gezeten.

Zinloze discussies altijd, dus laten we daar AUB niet over hebben.

Posted by franzelare on Apr-10-2002 10:38:

OK dan zal ik ook wel ff mijn mening uiten

als de nummers niet commcieeel worden dan is er ook minder geld voor goede nieuwe producties en dus ook veeel minder goede muziek!

Dus laat die jongens lekker hun plaatjes maken zolang ze maar eerst voor de liefhebber bedoeld zijn en dan pas onder de massa gepromoot worden! zodat wij al weer aan iets nieuws toezijn als de rest het voor het eerst hoort

Posted by Ruben_Dubbink on Apr-10-2002 10:48:

Re: Zag ik dat nu goed???

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Mja, zonder al die commercie had 70% van jullie hier niet eens gezeten.

daar wilde ik het dus ook niet over hebben, zie onderstaande:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Kan iemand mij uitleggen wat Tiesto's toekomstplannen zijn?
Is dat nu echt de commerciele kant zoals we nu zien, of wil die doorgaan waarmee hij op dit moment bezig is......

GreetZ RubDub

Wilde dus graag weten wat Tiesto's toekomstplannen zijn......

lezen jongens / dames

GreetZ RubDub

Posted by TimeportE on Apr-10-2002 11:11:

quote:

sjonge, tiesto maakt een plaat, meeste mensen hier vonden em lekker.. dan komt ie op TV en dan worden er op eens threads overgemaakt.. beetje raar.
tiesto's toekomst plannen: gewoon doorgaan zoals hij nu bezig is, ik vind dat nie perse commercieel: plaatjes die eerst bedoeld zijn voor "underground" maar ook goed gevonden worden door mensen die dat niet zijn.. vind je tiesto dan nu commercieelere plaatjes maken dan eerst?? ik vin van nie
quote:

mee eens!

Posted by Jukx on Apr-10-2002 12:22:

ja,
ach ja..

Posted by TranceFool on Apr-10-2002 12:36:

thread nummer 34758 over commercie , blegh....boeiend.... praat liever over nieuwe vette releases ofzo ipv dit onderwerp wat al te vaak voorbij is gekomen

Posted by ChooChoo on Apr-10-2002 12:53:

Yep, dit blijft een eeuwige discussie of het nou over tiesto gaat of weet ik veel wie. Overigens doet tiesto gewoon zijn ding zoals hij altijd heeft gedaan alleen issie wat populairder, thats all.

greetz

Posted by Jukx on Apr-10-2002 13:25:

Idea

btw, je kan nu op www.only-djs.com zn album In My Memory pre-orderen..

Posted by magrec on Apr-10-2002 13:59:

quote:
Originally posted by Jukx
btw, je kan nu op www.only-djs.com zn album In My Memory pre-orderen..

jukx onze man in nood

Posted by TranceFool on Apr-10-2002 14:31:

jah ik zag het idd...zal wel gekkenhuis worden om dat album

Posted by Donna on Apr-11-2002 10:28:

Re: Re: Zag ik dat nu goed???

lezen jongens / dames

GreetZ RubDub

gewoon geen threads maken die al 80 keer uitgemolken zijn dan krijg je ook geen commentaar like je nu krijgt

Posted by New Wave on Jun-19-2002 15:16:

HIER NOG 1!!! VOOR JULLIE!!!

Posted by Blik on Jun-19-2002 15:21:

*closed*

zelfde reden als de andere