TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עזרה דחוף דחוף !!!!!
עזרה דחוף דחוף !!!!!
טוב שמעו נכנס לי למחשב וירוס
דרך האימייל פתח את עצמו לבד
קיצר זה יוצר קובץ בספריה סיסטם והוא מפעיל את עצמו שווינדואז עולה ומפעיל מלא קבצי EXE שבכלל לא קיימים
ואז המחשב בקושי זז
ניסיתי למחוק זה לא עבד כי פשוט נוצר אותו קובץ רק עם שם שונה
כלומר במקום WINKHH.EXE
נוצר WINKYR.EXE
ומחקתי ונוצר משהו אחר.....בקיצר זה קובץ אחר יוצר את הבעיה
אין לי אנטיוירוס ואין לי כוח לפרמט....מישהו יכול לעזור
דבר ראשון איזה וינדוס יש לך?
אם זה
98/me
אז תלך ל
Start ->run -> תרשום msconfig
ותלך ללשונית Startup
ותחפש שם את כל הדברים שאתה לא רוצה שיעלו עם המחשב...
אני קווה שזה יהיה בניהם
תעשה שחזור מערכת למצב שלפני שפתחת את האימייל
לקחתם לי את התשובות מהפה
אני חושב שהוירוס יהיה באמאסקונפיג...
תוריד אותו ותעשה ריסטרט כמו גדול

בהצלחה ד"א ותודיע איך הלך
אם זה מילניום אז גיל צודק
אם לא
אז תכנס לפורום של האקרים או שמהו כזה
או פורום של וירוסים
ותשאל מה זה הוירוס הזה
אם הוא מוכר
הם בטוח יסבירו לך איך להסיר אותו
תתקין כבר נורטון !
הורדתי את זה מה MSCONFIG
ושעשיתי ריסטרט זה פשוט נוצר קובץ אחר שעושה אותו דבר
יש לי חלונות 98
זה בטח איזה פקודה ב WIN.INI
אבל אין לי מושג איזה !!!
ואין לי כוח להוריד אנטיוירוס
תעזרו איפה יש כזה פורום
וגיל - איך אני עושה את זה?
תודה בכל זאת
אהה וגם עכשיו שמתי לב - שהתחברתי לאינטרנט אז הקובץ נוצר בלי קשר לווינ
ואז הוא ניסה להתחבר לתך המחשב והפיירואל שלי לא נתן לו
המממ אני לא מבין בזה
תפרסם הודעה ב
CHILL OUT
אולי מישהו ידע לעזור לך
או שתחפש בגוגל את השמות של הקבצים תעשה:
HOW TO STOP BLABLA.EXE
תגיד לי שזה ה
EMAILS
של בין לאדן!
חחחחחחח זה מעצבן באסה לך
מצטער לשמוע על זה אחי....
אני שונא את כל הג'אנק מייל ששולחים לי
אבל סורי שאני לא יכול לעזור לך יותר ממה שכבר אמרו... יהיה טוב בסוף
טוב אחי אין לי עוד מה להציע לך חוץ ממה שכבר הציעו לך פה
הכי טוב זה לא להתעצל ולהוריד אנטי ווירוס
| quote: |
| Originally posted by yahel222 הורדתי את זה מה MSCONFIG ושעשיתי ריסטרט זה פשוט נוצר קובץ אחר שעושה אותו דבר יש לי חלונות 98 זה בטח איזה פקודה ב WIN.INI אבל אין לי מושג איזה !!! ואין לי כוח להוריד אנטיוירוס תעזרו איפה יש כזה פורום וגיל - איך אני עושה את זה? תודה בכל זאת אהה וגם עכשיו שמתי לב - שהתחברתי לאינטרנט אז הקובץ נוצר בלי קשר לווינ ואז הוא ניסה להתחבר לתך המחשב והפיירואל שלי לא נתן לו |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 ואין לי כוח להוריד אנטיוירוס |
טוב אני עכשיו אחרי פירמוט
ועוד משהו היום דיברתי עם חבר שלי הוא אמר לי שגם לו זה קרה
והיה לו נורטון 2001 ....לא עזר

| quote: |
| Originally posted by yahel222 טוב אני עכשיו אחרי פירמוט ועוד משהו היום דיברתי עם חבר שלי הוא אמר לי שגם לו זה קרה והיה לו נורטון 2001 ....לא עזר |
טוב עכשיו כבר לא משנה
התקנתי גם נורטו 2002 ועשיתי עדכון
נקווה שלא יקרה שוב
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.