TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עזרה דחוף דחוף !!!!!


Posted by yahel222 on Apr-09-2002 20:19:

Lightbulb עזרה דחוף דחוף !!!!!

טוב שמעו נכנס לי למחשב וירוס
דרך האימייל פתח את עצמו לבד
קיצר זה יוצר קובץ בספריה סיסטם והוא מפעיל את עצמו שווינדואז עולה ומפעיל מלא קבצי EXE שבכלל לא קיימים
ואז המחשב בקושי זז
ניסיתי למחוק זה לא עבד כי פשוט נוצר אותו קובץ רק עם שם שונה
כלומר במקום WINKHH.EXE
נוצר WINKYR.EXE
ומחקתי ונוצר משהו אחר.....בקיצר זה קובץ אחר יוצר את הבעיה
אין לי אנטיוירוס ואין לי כוח לפרמט....מישהו יכול לעזור


Posted by MaGeFa on Apr-09-2002 20:22:

דבר ראשון איזה וינדוס יש לך?
אם זה
98/me
אז תלך ל
Start ->run -> תרשום msconfig
ותלך ללשונית Startup

ותחפש שם את כל הדברים שאתה לא רוצה שיעלו עם המחשב...
אני קווה שזה יהיה בניהם


Posted by on Apr-09-2002 20:31:

תעשה שחזור מערכת למצב שלפני שפתחת את האימייל


Posted by NyKoN on Apr-09-2002 20:50:

לקחתם לי את התשובות מהפה

אני חושב שהוירוס יהיה באמאסקונפיג...
תוריד אותו ותעשה ריסטרט כמו גדול

בהצלחה ד"א ותודיע איך הלך


Posted by DjChook on Apr-09-2002 20:53:

אם זה מילניום אז גיל צודק
אם לא
אז תכנס לפורום של האקרים או שמהו כזה
או פורום של וירוסים
ותשאל מה זה הוירוס הזה
אם הוא מוכר
הם בטוח יסבירו לך איך להסיר אותו

תתקין כבר נורטון !


Posted by yahel222 on Apr-09-2002 21:01:

הורדתי את זה מה MSCONFIG
ושעשיתי ריסטרט זה פשוט נוצר קובץ אחר שעושה אותו דבר
יש לי חלונות 98
זה בטח איזה פקודה ב WIN.INI
אבל אין לי מושג איזה !!!

ואין לי כוח להוריד אנטיוירוס

תעזרו איפה יש כזה פורום
וגיל - איך אני עושה את זה?

תודה בכל זאת

אהה וגם עכשיו שמתי לב - שהתחברתי לאינטרנט אז הקובץ נוצר בלי קשר לווינ
ואז הוא ניסה להתחבר לתך המחשב והפיירואל שלי לא נתן לו


Posted by DjChook on Apr-09-2002 21:03:

המממ אני לא מבין בזה
תפרסם הודעה ב
CHILL OUT
אולי מישהו ידע לעזור לך

או שתחפש בגוגל את השמות של הקבצים תעשה:

HOW TO STOP BLABLA.EXE


Posted by m0sh on Apr-09-2002 21:07:

תגיד לי שזה ה
EMAILS
של בין לאדן!
חחחחחחח זה מעצבן באסה לך


Posted by Hell_Copter on Apr-09-2002 22:00:

מצטער לשמוע על זה אחי....
אני שונא את כל הג'אנק מייל ששולחים לי
אבל סורי שאני לא יכול לעזור לך יותר ממה שכבר אמרו... יהיה טוב בסוף


Posted by NeMeSiS1234 on Apr-09-2002 22:21:

טוב אחי אין לי עוד מה להציע לך חוץ ממה שכבר הציעו לך פה
הכי טוב זה לא להתעצל ולהוריד אנטי ווירוס


Posted by MaGeFa on Apr-10-2002 10:32:

quote:
Originally posted by yahel222
הורדתי את זה מה MSCONFIG
ושעשיתי ריסטרט זה פשוט נוצר קובץ אחר שעושה אותו דבר
יש לי חלונות 98
זה בטח איזה פקודה ב WIN.INI
אבל אין לי מושג איזה !!!

ואין לי כוח להוריד אנטיוירוס

תעזרו איפה יש כזה פורום
וגיל - איך אני עושה את זה?

תודה בכל זאת

אהה וגם עכשיו שמתי לב - שהתחברתי לאינטרנט אז הקובץ נוצר בלי קשר לווינ
ואז הוא ניסה להתחבר לתך המחשב והפיירואל שלי לא נתן לו


אממממ
אם ככה
תרשום
sysedit
ב run
יפתח לך חלון עם 4-5 קבצי טקסט
תלך לזה של
win.ini
ולמלעה בין הפקודות הראשונות צריך להיות שם
run= משהו
אם יש שם משהו תגיד לי מה יש
אם אין שם כלום אז זה בטח ב
regedit
אבל לזה נגיע כבר


Posted by m0sh on Apr-10-2002 11:06:

quote:
Originally posted by yahel222


ואין לי כוח להוריד אנטיוירוס



יופי שאין לךף כוח להוריד זבשך

תוריד וזהו סעמק

אם אתה עצלן אז שידפק לך המשחב

אני לא ככה יכול לעזור בלי להיות שם


Posted by yahel222 on Apr-10-2002 14:06:

טוב אני עכשיו אחרי פירמוט

ועוד משהו היום דיברתי עם חבר שלי הוא אמר לי שגם לו זה קרה
והיה לו נורטון 2001 ....לא עזר


Posted by DjChook on Apr-10-2002 20:02:

quote:
Originally posted by yahel222
טוב אני עכשיו אחרי פירמוט

ועוד משהו היום דיברתי עם חבר שלי הוא אמר לי שגם לו זה קרה
והיה לו נורטון 2001 ....לא עזר



כנראה שהוא לא עדכן אותו


Posted by yahel222 on Apr-10-2002 20:36:

טוב עכשיו כבר לא משנה
התקנתי גם נורטו 2002 ועשיתי עדכון
נקווה שלא יקרה שוב



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.