TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trek in een Tosti?

Posted by jp on May-03-2007 19:26:

Trek in een Tosti?

Dj Ti�sto opent restaurant

AMSTERDAM - Dj Ti�sto opent volgende maand een restaurant/club in het voormalige Cineac-gebouw in Amsterdam. Volgens de Bredase dj, wiens echte naam Tijs Verwest luidt, zal er Aziatisch worden gekookt.

Dat melden internationale persbureau's donderdag.

Naar verluidt zullen sommige gerechten vernoemd worden naar bekende nummers van Ti�sto, zoals Flight 643 en Traffic. "De kok is zeer creatief", aldus Ti�sto. "Hij is niet erg bekend, maar ik mag hem graag. Hij is momenteel bezig een Adagio For Strings-soep te bedenken."

Ti�sto zegt dol te zijn op koken en eten. "Als ik nu geen dj was geweest, dan zou ik kok zijn geworden", aldus de wereldberoemde dj.

Posted by Unique2701 on May-03-2007 19:45:

Ach, JLO en Britney deden het toch ook al

Posted by Creamfields23 on May-03-2007 21:14:

Re: Trek in een Tosti?

quote:
Originally posted by jp
Hij is momenteel bezig een Adagio For Strings-soep te bedenken."

Dit meen je niet Moet wel een hele trieste soep worden om het gevoel over te laten komen.

Posted by robin on May-03-2007 21:55:

Re: Re: Trek in een Tosti?

quote:
Originally posted by Creamfields23
Dit meen je niet Moet wel een hele trieste soep worden om het gevoel over te laten komen.

Posted by @win on May-04-2007 06:34:

Ober: 'Weet u al wat u wilt bestellen'?
Klant: 'Doet u mij maar een portie bitterbal643 inclusief Suburban Trainmosterd en Trafficsalada en een Tiesto Colada om te drinken...

Dat zie je toch niet voor je!

Posted by Siesta on May-04-2007 06:54:

hij moet toch wat met het geld!

Posted by Chicane on May-04-2007 07:19:

Geinig, maar hij zelf zal er vast niet elke dag zijn platen serveren?

Posted by AirPole on May-04-2007 08:37:

Re: Re: Trek in een Tosti?

quote:
Originally posted by Creamfields23

Ongelooflijk. Niemand kent hem straks nog van de muziek, maar van alle dingen die hij erbij doet! Die boekhouder van hem krijgt het nog zwaar geloof ik. Kanonnen.