TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle fans van wow en tilt
Pages (2): [1] 2 »

Posted by magrec on Apr-10-2002 14:20:

Voor alle fans van wow en tilt

17-5, escape venue amsterdam: Way Out West (live), Parks & Wilson (Tilt), Ravelation. kaarten � e18,-

YEAH PARKS & WILSON back in nederland (LIVE LIVE LIVE)
EN ook nog way out west...helemaal top (alleen jammer van de locatie )

Posted by ChooChoo on Apr-10-2002 15:41:

Lijkt me echt wel vet ja! Alleen is Amsterdam zo'n klere-eind rijden
WoW wil ik zeker wel een keer live meemaken en parks en wilson, super lekkere progressive.
Bedankt voor de tip

greetz

Posted by magrec on Apr-16-2002 18:14:

wel triest dit hoor,

als dit marco v en johan gielen en rank 1 waren geweest waren er veel meer replies geweest .....

kga ff janken....

Posted by SnuggLe on Apr-16-2002 18:16:

quote:
Originally posted by magrec
wel triest dit hoor,

als dit marco v en johan gielen en rank 1 waren geweest waren er veel meer replies geweest .....

kga ff janken....

Joh boeiend toch hoeveel replies d'r zijn? Dit is helemaal niet triest, want het is rustig de laatste tijd hier.
Sjeez man, waar maak je je druk om?

Btw, jij bent de 'Kremlin'-man, en ik hoor je d'r vaak over, maar hoe vaak per maand ga je naar de Kremlin toe dan? Want zo dicht in de buurt woon je nou ook weer nie (Vaassen dacht ik).

Greetz,
SnuggLe

Posted by Kamaya on Apr-16-2002 18:17:

Ik zou best willen komen alleen valt dit midden in m'n examens. Vandaar

Posted by DjRV on Apr-16-2002 18:20:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Btw, jij bent de 'Kremlin'-man, en ik hoor je d'r vaak over, maar hoe vaak per maand ga je naar de Kremlin toe dan? Want zo dicht in de buurt woon je nou ook weer nie (Vaassen dacht ik).

Greetz,
SnuggLe

Goeie vraag man,dit vraag ik me ook best wel erg af
En maakt inderdaad niet zo veel uit hoeveel der op word gereageerd,meerderheid op het forum geniet toch meer van trance dan van progressive..

Posted by SnuggLe on Apr-16-2002 18:23:

quote:
Originally posted by DjRV

Goeie vraag man,dit vraag ik me ook best wel erg af
En maakt inderdaad niet zo veel uit hoeveel der op word gereageerd,meerderheid op het forum geniet toch meer van trance dan van progressive..

Nah, progressive vind ik ook wel vet, maar dan ala Fred Numf / Sander Kleinenberg etc. Niet van dat hele rustige & niet teveel vocals. Progressive is wel vet.
Maar ik heb eigenlijk een hele brede smaak. Geef mij heel het Blackhole label maar (trance, progressive, wat techno en wat club)

Btw Magrec, dit is geen 'aanval', maar just curious , wat interesse...

Greetz,
SnuggLe

Posted by magrec on Apr-16-2002 18:26:

quote:

Joh boeiend toch hoeveel replies d'r zijn? Dit is helemaal niet triest, want het is rustig de laatste tijd hier.
Sjeez man, waar maak je je druk om?

Greetz,
SnuggLe

Ten eerste maakt die afstand geen ruk uit binnen anderhalfuur zit ik in kremlin. In hoeverre hoe vaak ik naar kremlin ben dit jaar nog ]maar 1x geweest (was triest zo rustig dat het was) [edit[(ikke heb geen rijbewijs ben dus afhankelijk van 1/2 personen hier in de buurt en aangezien die bijna alleen nog maar naar the Q in zwolle gaan heb ik ook niet veel anders dan dat ik ook naar the Q moet (wat ik ook niet erg vind)[/edit]

Ik ben een kremlin-man is dat ook weer iets nieuws (ja ik loop met hun naam in mijn avatar en signature) meer niet het is meer dat het concept mij aanspreekt etc.

Idd waar maak ik mij druk om.
iedereen gaat hier altijd naar van die standaard feestje zelfde dj's etc....naja laat maar hangen dat werkt hier niet..

Posted by SnuggLe on Apr-16-2002 18:27:

quote:
Idd waar maak ik mij druk om.
iedereen gaat hier altijd naar van die standaard feestje zelfde dj's etc....naja laat maar hangen dat werkt hier niet..

Tsja, inderdaad, echt IEDEREEN hier gaat naar standaard feestjes, houd van DJ Jean, en heeft een TMF-tshirt....

(zie het sarcasme cq ironie, voor de mensen die het niet door hebben)

Greetz,
SnuggLe

Posted by magrec on Apr-16-2002 18:29:

quote:

Tsja, inderdaad, echt IEDEREEN hier gaat naar standaard feestjes, houd van DJ Jean, en heeft een TMF-tshirt....

(zie het sarcasme cq ironie, voor de mensen die het niet door hebben)

Greetz,
SnuggLe

voel je je aangesproken

Posted by SnuggLe on Apr-16-2002 18:36:

quote:

voel je je aangesproken

Jaja, echt wel, zie je dat niet??

Greetz,
SnuggLe

Posted by Biohazard on Apr-16-2002 18:39:

quote:
wel triest dit hoor,

kga ff janken....

Kan ik wel in meleven .. veel mensen op dit forum houden niet van die underground stijl muziek, die hebben liever Johan Gielen of Cosmic Gate. WoW rulz! en Titl ook zeker wel

Ik vind het wel vet, maar ja ik kom daar nooit in (ben 16 )

en trouwens WoW is echt goede muziek, echt niet 'saai' zoals de trance liefhebber vaak denken. Give progressove a chance and you will like it

En ik ben het met snuggle eens, ik hou ook van verschillende stijlen, zo'n beetje alles van blackhole en bonzai progressive

Posted by magrec on Apr-16-2002 18:47:

juist way out west en tilt zijn enorm melodieus en kun je dus ook gewoon wel trance noemen alleen het is niet zo herkenbaar en standaard.

Posted by ChooChoo on Apr-16-2002 21:39:

quote:
juist way out west en tilt zijn enorm melodieus en kun je dus ook gewoon wel trance noemen alleen het is niet zo herkenbaar en standaard.

Precies! Ze vallen onder mijn favo producers. En ze zijn zeker niet saai. Ze hebben ook hun diepere progressive kant, wat ik zeker vet vind. Maar ik kan me voorstellen, dat mensen die van gielen-trance houden, dit niet mooi vinden. Moeten ze zelf weten, ze missen heel wat.

greetz

Posted by Tha Force on Apr-17-2002 18:32:

ik vin Johan Gielen bes wel goed, vooral Recorded, maar de muziek van Way Out West vinnik ook goed dus...

Posted by Donna on Apr-18-2002 07:35:

Damn dit lijkt me echt wel vette meuk,maar RV moet dan op een trouwerij op t strand in scheveningen draaien,ooooook errug leuk ofcuz,wat errug toch al die kut datems,we hebben veel te veel in nederland,ik kan niet meer kiezen!!!!!

Posted by Miss Proximus on Apr-18-2002 07:45:

ik ga echt wel alleen maar naar standaard feestjes

afgelopen weekend nog, meer standaard kun je je niet bedenken.....er waren ook veel Jean en Gielen fans....NIET normaal

Posted by Donna on Apr-18-2002 07:54:

Beetje vage gedachte eigenlijk hey van onze magrec TA dude.
Wij wonen 20 mins van Marcanti af en gaan erheen als er in de eau den haag niks te doen is,als t dus een dirty clubby avond is in denhaag zijn we in kremlin,k denk dat niet veel mensen hier naar standaard feesten gaan maja jij als ECHTE progrssive kenner hiero moest ons misschien maar eens wat wegwijs maken in feesten hey want ik weet r helemaal geen ruk van.........hehe wat een meuk

Posted by magrec on Apr-18-2002 12:29:

quote:
Originally posted by Donna
Beetje vage gedachte eigenlijk hey van onze magrec TA dude.
Wij wonen 20 mins van Marcanti af en gaan erheen als er in de eau den haag niks te doen is,als t dus een dirty clubby avond is in denhaag zijn we in kremlin,k denk dat niet veel mensen hier naar standaard feesten gaan maja jij als ECHTE progrssive kenner hiero moest ons misschien maar eens wat wegwijs maken in feesten hey want ik weet r helemaal geen ruk van.........hehe wat een meuk

ik ben nog nooit naar de eau geweest maar dat komt meer omdat de mensen met wie ik naar kremlin ga nooit naar de eau gaan.

Posted by DjRV on Apr-18-2002 14:32:

quote:

ik ben nog nooit naar de eau geweest maar dat komt meer omdat de mensen met wie ik naar kremlin ga nooit naar de eau gaan.

Jonguh je gaat bijna NOOIT naar kremlin dus waar heb jij het in hemelsnaam over????

En hou alsjeblieft op met je lame gezeik over johan gielen fans dit,tmf publiek dat.

IEDEREEN ZIJN DING

En laat de rest gewoon de neuk met rust.Dat constante gezeik van je over progressive ownz de world dit en dat en BLABLABLABLA.
Wat weet jij nou eigenlijk van progressive behalve dan de mp3's die je download?
Oh,nog een leuk nieuwtje voor je.Kremlin gaat soon waarschijnlijk weer
veranderen naar de style die ze vroeger hadden omdat de progressive niet echt aanslaat.WEER LEKKER VEEL JOHAN GIELEN FANS DUS IN DE KREMLIN!!!

maarja,die ene keer dat je er per jaar komt zul je er dan niet zo veel last van hebben .....

Posted by eXos on Apr-18-2002 14:42:

quote:

LOL, die ene keer al wel h�!

Posted by magrec on Apr-18-2002 14:49:

quote:

Jonguh je gaat bijna NOOIT naar kremlin dus waar heb jij het in hemelsnaam over????

En hou alsjeblieft op met je lame gezeik over johan gielen fans dit,tmf publiek dat.

IEDEREEN ZIJN DING

En laat de rest gewoon de neuk met rust.Dat constante gezeik van je over progressive ownz de world dit en dat en BLABLABLABLA.
Wat weet jij nou eigenlijk van progressive behalve dan de mp3's die je download?
Oh,nog een leuk nieuwtje voor je.Kremlin gaat soon waarschijnlijk weer
veranderen naar de style die ze vroeger hadden omdat de progressive niet echt aanslaat.WEER LEKKER VEEL JOHAN GIELEN FANS DUS IN DE KREMLIN!!!

maarja,die ene keer dat je er per jaar komt zul je er dan niet zo veel last van hebben .....

Heb je niets nieuwers?
Kremlin nieuwe stijl is zowiezo al 1 maand bezig.
Johan gielen fans willen ze dus NIET hebben.

Posted by magrec on Apr-18-2002 14:50:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

LOL, die ene keer al wel h�!

oe oe ja die ene keer

Posted by magrec on Apr-18-2002 15:33:

quote:

Lees nou maar eerst al mijn posting ��ns goed na aub.

Posted by Donna on Apr-18-2002 16:29:

Kereltje,je hebt helemaal gelijk,jij weet het t beste,jij bent tenslotte stamgast daar0.
Ennuh,ik vind t maar een kuttent,en t zal waarschijnlijk zo rustig zijn daar de laatste tijd omdat ze schreeeeeeuwend duur met drankjes zijn(nergens zo duur als daar)
En ze zo zielig zijn om in de wc's alleen warm water uit de kraan te laten lopen.
Verder komt er enorm pleuris publiek,op sex en geiligheid beluste goorlappen,die zogenaamd het *vrije relatie* type gebruiken om elk wijf dat ze maar kunnen pakken te grijpen en voor vrouwen geldt dat idem dito btw....
Wij komen er alleen als er een aardig line-upje is en er dus nergens anders wat te doen is.
Maar wat mij betreft......fock kremlin!
Dus sja lekker belangrijk die poeha van jou over die toko waar je *errug soms* komt,en nog meer lekker belangrijk jouw uitgebreide kennis qua de progressive style.
Laat mij maar lekker feesten met ECHTE partyppl waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ze elk moment hun hand door mn kruis trekken en ik tenminste van mn muziek kan genieten.
Pleur toch lekkah op met je hele kremlin derbij kidd0,jouw attitude is psies de attitude van t volk wat daar komt,blerghhhhhhhhhh

Oh btw,nog een beetje interesse in de Progressive promo cd vamme vriendje,vetje hoor,maarja kweenie of jij t wel wat zou vinden want jij bent de kenner ofcuz.....

Pages (2): [1] 2 »