TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- The BETA leden on Myspace Thread (offtopic)
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Xilver on May-08-2007 12:35:

Om het even subtiel te zeggen: Fuck MySpace

"Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"

Dat is de sad truth van de meeste Myspace-pagina's. Die van jullie is tenminste nog consistent qua layout, maar het overgrote deel heeft toch nog nooit gehoord van kleurcombinaties en layout.

Posted by massiveK on May-08-2007 12:59:

ja misschien, maar de bedoeling van deze thread is niet een debat over myspace te doen... wel de verschillende myspace van de BETA samen te stellen

Posted by Thomas @ A.T.P on May-08-2007 13:19:

quote:
Originally posted by Xilver
Om het even subtiel te zeggen: Fuck MySpace

"Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"

Dat is de sad truth van de meeste Myspace-pagina's. Die van jullie is tenminste nog consistent qua layout, maar het overgrote deel heeft toch nog nooit gehoord van kleurcombinaties en layout.

voor artiesten is myspace toch wel handig voor contacten te leggen, heb er zo een heleboel kunnen leggen waar ik nog altijd plezier aan beleef

Posted by Xilver on May-08-2007 15:14:

quote:
Originally posted by Thomas @ A.T.P
voor artiesten is myspace toch wel handig voor contacten te leggen, heb er zo een heleboel kunnen leggen waar ik nog altijd plezier aan beleef

Mja dat gaat over het sociale aspect, en uit dat oogpunt zijn er betere alternatieven, zoals LinkedIn.

Posted by Vishnu on May-08-2007 15:45:

quote:
Mja dat gaat over het sociale aspect, en uit dat oogpunt zijn er betere alternatieven, zoals LinkedIn.

Biedt LinkedIn ook specifieke artist accounts aan waar ge eigen samples en gig informatie kunt sharen?..
Das ook iets dat MySpace tot een handig medium maakt voor artiesten, naast het snel contact leggen met anderen.

Posted by Xilver on May-08-2007 16:07:

Ge kunt uw eigen samples en upcoming gigs toch op uw eigen site hosten?

't Is gewoon, uit mijn oogpunt als webdeveloper vind ik MySpace gewoon een rotte plek op het internet, en dat het zo populair is, daar kan ik al helemaal ni bij.

Posted by Progrez on May-08-2007 16:15:

http://www.myspace.com/myspaceisfor...attentionwhores

Posted by Real on May-08-2007 17:13:

Jamaar Tom, hoe kan ik nu aan iedereen laten zien dat gij mijn vriend zijt?

Posted by The_G0dfather on May-08-2007 17:37:

quote:
Fuck MySpace

Posted by Gladius on May-08-2007 17:47:

ah, ik dacht dat da alleen voor artiesten was om hun muziek te promoten

Posted by Xilver on May-08-2007 18:01:

quote:
Originally posted by Real
Jamaar Tom, hoe kan ik nu aan iedereen laten zien dat gij mijn vriend zijt?

Ik kies mijn vrienden zelf trut

Posted by Config on May-08-2007 21:16:

quote:
Originally posted by Progrez
http://www.myspace.com/myspaceisfor...attentionwhores

ik kon hier een mooie reply op maken, maar zal het maar zo laten zeker

Posted by Progrez on May-08-2007 21:25:

quote:
Originally posted by Config
ik kon hier een mooie reply op maken, maar zal het maar zo laten zeker

Schijtluis.

Wa wilt ge zeggen? Dat Christina er ook ��n heeft? Wees dan wat origineler.
Ge denkt toch niet dat ik mijn mening hierover ga bijsturen omdat zij ook zo'n ding heeft. Myspace is voor aandachtszoekers en al heeft heel de wereld een account, tzal mijn gedacht erover geen fuck veranderen

Posted by Config on May-08-2007 21:37:

quote:
Schijtluis.

Wa wilt ge zeggen? Dat Christina er ook ��n heeft? Wees dan wat origineler.
Ge denkt toch niet dat ik mijn mening hierover ga bijsturen omdat zij ook zo'n ding heeft. Myspace is voor aandachtszoekers en al heeft heel de wereld een account, tzal mijn gedacht erover geen fuck veranderen

Nee, gewoon omdat met u een gesprek voeren geen zin heeft. Ik ga me niet blijven verlagen om uw niveau aan te kunnen hoor. Uw reactie in de voetbalthread had ook al meer weg van die van een jaloers kind dan van een volwassene.

Posted by Progrez on May-08-2007 21:45:

Haha. Hij voelt zich weer geviseerd.

Posted by Config on May-08-2007 21:53:

quote:

In een post die zich direct tot mij richt voel ik mij natuurlijk geviseerd. En nu ga ik zwijgen. Enige vorm van redelijkheid ontbreekt u toch en ondertussen is toch al lang duidelijk wie er zich hier belachelijk maakt.

Posted by Progrez on May-08-2007 22:00:

quote:
Originally posted by Config
In een post die zich direct tot mij richt voel ik mij natuurlijk geviseerd. ...

Cool down, it is only a forum

Posted by FCB_Fanatic on May-08-2007 22:52:

quote:

is dat niet logisch ??? ge viseert hem ook gewoon

t is niet den eerste keer dat ge een belachelijke opmerking geeft of wouter probeert belachelijk te maken. Ik vind het maar kinderachtig, op den duur wordt het zelfs irritant. Maar ja, blijkbaar hebt ge der wel uw plezier in

Posted by christina on May-08-2007 22:55:

tis "ge viseert"

en niemand verplicht u hier te blijven he

Posted by FCB_Fanatic on May-08-2007 23:02:

quote:
Originally posted by christina
en niemand verplicht u hier te blijven he

kzou niet weten waarom ik zou moeten wegblijven. Ik vind het gewoonweg kinderachtig en dacht dat Greg met zijn leeftijd zn kinderfase toch wel al voorbij zou zijn. Blijkbaar heb ik mij daarin vergist

en ik heb u trouwens ook al kinderlijke 'ruzies' zien voeren met wouter

Posted by Gladius on May-08-2007 23:04:

Posted by christina on May-08-2007 23:06:

ach gij vindt dat irritant, wij vinden confag irritant... das een forum he

en ja, als ge da ni meer kunt aanzien, moet ge maar wegblijven

Posted by christina on May-08-2007 23:08:

en dan nog, kinderachtig is een foute omschrijving, want als ge wilt dat iedereen vriendjes met elkaar is en iedereen met iedereen mag spelen, moet ge maar naar een kleuterklasje gaan

Posted by Progrez on May-08-2007 23:19:

FCB fanatic onnozelaar! Ge moet mijn post niet aanpassen!
Christina bedoelt dat ge 'ge viseert' moet schrijven in uw post. Gij past mijn correct geschreven quote aan met 'geviseert'! Fuck man, dommerik hahaha.

Posted by FCB_Fanatic on May-08-2007 23:27:

quote:
Originally posted by christina
en dan nog, kinderachtig is een foute omschrijving, want als ge wilt dat iedereen vriendjes met elkaar is en iedereen met iedereen mag spelen, moet ge maar naar een kleuterklasje gaan

ik heb helemaal niet gezegd dat ge met wouter overweg moet kunnen, in een mensenleven zullen der altijd mensen zijn waar ge goed en minder goed mee overweg zult kunnen. Maar t is toch niet omdat ge niet met iemand overweg kunt dat ge dat op regelmatige basis zo moet uiten, DAT vind ik kinderachtig. Iedereen weet ondertussen dat gij en greg niet met wouter overweg kunnen, jullie hebben dat al voldoende benadrukt hoor. Is het dan niet tijd dat er een einde aan komt en dat ge toch een beetje volwassen omgaat met die situatie ???

btw ik ben lang niet de enige die hierover zn ongenoegen heeft uitgesproken in het verleden. Ik ga der trouwens zeker niet voor wegblijven, zo erg irriteert mij dat ook weer niet hoor

Pages (4): [1] 2 3 4 »