TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- The BETA leden on Myspace Thread (offtopic)
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Om het even subtiel te zeggen: Fuck MySpace
"Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"
Dat is de sad truth van de meeste Myspace-pagina's. Die van jullie is tenminste nog consistent qua layout, maar het overgrote deel heeft toch nog nooit gehoord van kleurcombinaties en layout.
ja misschien, maar de bedoeling van deze thread is niet een debat over myspace te doen... wel de verschillende myspace van de BETA samen te stellen 
| quote: |
| Originally posted by Xilver Om het even subtiel te zeggen: Fuck MySpace "Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!" Dat is de sad truth van de meeste Myspace-pagina's. Die van jullie is tenminste nog consistent qua layout, maar het overgrote deel heeft toch nog nooit gehoord van kleurcombinaties en layout. |
| Originally posted by Thomas @ A.T.P voor artiesten is myspace toch wel handig voor contacten te leggen, heb er zo een heleboel kunnen leggen waar ik nog altijd plezier aan beleef |
| Originally posted by Xilver Mja dat gaat over het sociale aspect, en uit dat oogpunt zijn er betere alternatieven, zoals LinkedIn. |
Ge kunt uw eigen samples en upcoming gigs toch op uw eigen site hosten?
't Is gewoon, uit mijn oogpunt als webdeveloper vind ik MySpace gewoon een rotte plek op het internet, en dat het zo populair is, daar kan ik al helemaal ni bij.
http://www.myspace.com/myspaceisfor...attentionwhores
Jamaar Tom, hoe kan ik nu aan iedereen laten zien dat gij mijn vriend zijt? 
| Originally posted by Xilver Fuck MySpace |
ah, ik dacht dat da alleen voor artiesten was om hun muziek te promoten
| Originally posted by Real Jamaar Tom, hoe kan ik nu aan iedereen laten zien dat gij mijn vriend zijt? |
| Originally posted by Progrez http://www.myspace.com/myspaceisfor...attentionwhores |
| Originally posted by Config ik kon hier een mooie reply op maken, maar zal het maar zo laten zeker |
| Originally posted by Progrez Schijtluis. Wa wilt ge zeggen? Dat Christina er ook ��n heeft? Wees dan wat origineler. Ge denkt toch niet dat ik mijn mening hierover ga bijsturen omdat zij ook zo'n ding heeft. Myspace is voor aandachtszoekers en al heeft heel de wereld een account, tzal mijn gedacht erover geen fuck veranderen |
Haha. Hij voelt zich weer geviseerd.
| Originally posted by Progrez Haha. Hij voelt zich weer geviseerd. |
| Originally posted by Config In een post die zich direct tot mij richt voel ik mij natuurlijk geviseerd. ... |
| Originally posted by Progrez Haha. Hij voelt zich weer geviseerd. |
tis "ge viseert"
en niemand verplicht u hier te blijven he
| Originally posted by christina en niemand verplicht u hier te blijven he |

ach gij vindt dat irritant, wij vinden confag irritant... das een forum he
en ja, als ge da ni meer kunt aanzien, moet ge maar wegblijven
en dan nog, kinderachtig is een foute omschrijving, want als ge wilt dat iedereen vriendjes met elkaar is en iedereen met iedereen mag spelen, moet ge maar naar een kleuterklasje gaan![]()
FCB fanatic onnozelaar! Ge moet mijn post niet aanpassen!
Christina bedoelt dat ge 'ge viseert' moet schrijven in uw post. Gij past mijn correct geschreven quote aan met 'geviseert'! Fuck man, dommerik hahaha.
| Originally posted by christina en dan nog, kinderachtig is een foute omschrijving, want als ge wilt dat iedereen vriendjes met elkaar is en iedereen met iedereen mag spelen, moet ge maar naar een kleuterklasje gaan |