TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Prog som döper Mp3 åt en


Posted by mindshooter on Apr-10-2002 17:56:

Hello! Prog som döper Mp3 åt en

Jag minns att det fanns en thread om detta förut...hittar den dock inte när jag söker. Det är så att jag tankade hem UltraTagger som var ett väldigt bra program när det gäller att döpa om Mp3 filer massivt...precis vad jag behöver....och nu när jag skulle använda det hade demot gått ut....Är det någon som har crack eller ett liknande program?

tack på förhand


Posted by fruktsoppa on Apr-10-2002 20:15:

om demot har gått ut, har den lämnat en reg. fil i datorn som säjer till att det inte går att kracka. oftast måste man ladda ner ett helt nytt program som är fulla versionen.
reg-cleaner som du fått av mig o sen astalavista boy


Posted by mindshooter on Apr-10-2002 21:09:

Vet ej vart jag laddade ner det...tror att någon här gav en länk och det finns däför en chans att den personen har ett crack vilket underlättar för mig då jag vet vilket helvete det kan vara att hitta crack på astalavista...du minns väl sist?


Posted by Kraith on Apr-11-2002 13:32:

Jag använder Dr.Tag:
http://www.asterius.org/index.htm

Finns crack på astalavista.


Posted by fruktsoppa on Apr-11-2002 14:07:

äh, jag själv har aldrig haft nåt problem att hitta krakk.. utan det var din datorn som e keff.


Posted by P4z! on Apr-11-2002 14:25:

Om programmet har lagt en skapat en reg fil i registret så är det bara å gå in på Start / Kör å sen skriva regedit och sen söka efter programmet / tillverkaren, då får du upp lite reg filer så det är bara å ta bort dem.

cracks hittar du på http://www.astalavista.com eller http://www.cracks.am


Posted by mindshooter on Apr-11-2002 14:47:

quote:
Originally posted by fruktsoppa
äh, jag själv har aldrig haft nåt problem att hitta krakk.. utan det var din datorn som e keff.


Så du menar att det var min dator som gjorde att du inte kunde hitta cracker hära?`Skulle förvåna mig något otroligt....

Får väl ge mig ut och kolla igen....trodde att någon hade cracket..men tack ändå


Posted by P4z! on Apr-11-2002 14:51:

quote:
Originally posted by mindshooter


Så du menar att det var min dator som gjorde att du inte kunde hitta cracker hära?`Skulle förvåna mig något otroligt....

Får väl ge mig ut och kolla igen....trodde att någon hade cracket..men tack ändå


UltraTagger cracks hittar du på http://www.cracks.am

lycka till!


Posted by fruktsoppa on Apr-11-2002 14:54:

quote:
Originally posted by mindshooter


Så du menar att det var min dator som gjorde att du inte kunde hitta cracker hära?`


ja, just precis!


Posted by 303 on Apr-11-2002 15:24:

programmet finns här: http://ultratagger.com/

betan är stabil nog att köras.

crack: http://cracks.am/cracks/u.html


Posted by mindshooter on Apr-11-2002 18:02:

quote:
Originally posted by fruktsoppa


ja, just precis!


Kan du utveckla det? Du menar alltså att deras sökmotor skulle genera ett annorlunda resultat på min dator än vad den skulle göra på din? Det skulle i så fall krävas att den läste av min dator och hittade något som gjorde att den gav andra resultat vilket jag betvivlar.


Posted by 303 on Apr-12-2002 15:11:

beror nog mer på vilka parametrar man använder när man söker...


Posted by fruktsoppa on Apr-12-2002 19:12:

quote:
Originally posted by mindshooter


Kan du utveckla det? Du menar alltså att deras sökmotor skulle genera ett annorlunda resultat på min dator än vad den skulle göra på din? Det skulle i så fall krävas att den läste av min dator och hittade något som gjorde att den gav andra resultat vilket jag betvivlar.


ja, den teorin du la fram där kan i praktiken stämma.. iom att du hade ca 56 spyware program i din dator senast du kollade, så kan det finns en chans att det är så.
annars var det hela uttalande ett skämt, men du kanske inte fattade vinken med :n jag gjorde efter.. dom brukar oftast anspela på humor.


Posted by x-dream on Apr-12-2002 19:27:

quote:
Originally posted by fruktsoppa


annars var det hela uttalande ett skämt, men du kanske inte fattade vinken med :n jag gjorde efter.. dom brukar oftast anspela på humor.


Det är ju ganska vanligt med det från dig....


Posted by mindshooter on Apr-12-2002 21:43:

quote:
Originally posted by fruktsoppa
annars var det hela uttalande ett skämt, men du kanske inte fattade vinken med :n jag gjorde efter.. dom brukar oftast anspela på humor.


Ok svårt att veta ibland...då du sagt detta till mig förut på allvar som jag tagit det. Men men... Ofta kan betyda att man är glad och inte alltid att man skämtar...

Om nån säger "Jag har tagit körkort " tar du det som ett skämt då?
kanske en "" skulle vara mer passande?


Posted by Phat^Trance on Apr-13-2002 22:39:

jag använder MIR. funkar hur bra som helst

http://mp3renamer.de/



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.