TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Prog som döper Mp3 åt en
Prog som döper Mp3 åt en
Jag minns att det fanns en thread om detta förut...hittar den dock inte när jag söker. Det är så att jag tankade hem UltraTagger som var ett väldigt bra program när det gäller att döpa om Mp3 filer massivt...precis vad jag behöver....och nu när jag skulle använda det hade demot gått ut....Är det någon som har crack eller ett liknande program?
tack på förhand
om demot har gått ut, har den lämnat en reg. fil i datorn som säjer till att det inte går att kracka. oftast måste man ladda ner ett helt nytt program som är fulla versionen.
reg-cleaner som du fått av mig o sen astalavista boy
Vet ej vart jag laddade ner det...tror att någon här gav en länk och det finns däför en chans att den personen har ett crack vilket underlättar för mig då jag vet vilket helvete det kan vara att hitta crack på astalavista...du minns väl sist?
Jag använder Dr.Tag:
http://www.asterius.org/index.htm
Finns crack på astalavista.
äh, jag själv har aldrig haft nåt problem att hitta krakk.. utan det var din datorn som e keff. 
Om programmet har lagt en skapat en reg fil i registret så är det bara å gå in på Start / Kör å sen skriva regedit och sen söka efter programmet / tillverkaren, då får du upp lite reg filer så det är bara å ta bort dem.
cracks hittar du på http://www.astalavista.com eller http://www.cracks.am
| quote: |
| Originally posted by fruktsoppa äh, jag själv har aldrig haft nåt problem att hitta krakk.. utan det var din datorn som e keff. |
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Så du menar att det var min dator som gjorde att du inte kunde hitta cracker hära?`Skulle förvåna mig något otroligt.... Får väl ge mig ut och kolla igen....trodde att någon hade cracket..men tack ändå |
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Så du menar att det var min dator som gjorde att du inte kunde hitta cracker hära?` |
programmet finns här: http://ultratagger.com/
betan är stabil nog att köras.
crack: http://cracks.am/cracks/u.html
| quote: |
| Originally posted by fruktsoppa ja, just precis! |
beror nog mer på vilka parametrar man använder när man söker...
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Kan du utveckla det? Du menar alltså att deras sökmotor skulle genera ett annorlunda resultat på min dator än vad den skulle göra på din? Det skulle i så fall krävas att den läste av min dator och hittade något som gjorde att den gav andra resultat vilket jag betvivlar. |
:n jag gjorde efter.. dom brukar oftast anspela på humor.
| quote: |
| Originally posted by fruktsoppa annars var det hela uttalande ett skämt, men du kanske inte fattade vinken med :n jag gjorde efter.. dom brukar oftast anspela på humor. |
Det är ju ganska vanligt med det från dig....
| quote: |
| Originally posted by fruktsoppa annars var det hela uttalande ett skämt, men du kanske inte fattade vinken med :n jag gjorde efter.. dom brukar oftast anspela på humor. |
betyda att man är glad och inte alltid att man skämtar...
" tar du det som ett skämt då?
" skulle vara mer passande?
jag använder MIR. funkar hur bra som helst
http://mp3renamer.de/
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.