TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurovision 2007
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by CygnusX on May-10-2007 20:33:

Eurovision 2007

Naar jaarlijkse traditie weer een Eurovision thread. Ik betwijfel of deze zo populair wordt als die van vorig jaar (+300 replies).

Belgi� mag dadelijk spelen, ik ben benieuwd

Posted by FCB_Fanatic on May-10-2007 20:35:

Re: Eurovision 2007

quote:
Originally posted by CygnusX
Belgi� mag dadelijk spelen, ik ben benieuwd

ik kijk er al enorm naar uit

Posted by CygnusX on May-10-2007 20:46:

Hmmm, ik ben niet overtuigd. Maar ik zou er niet van verschieten als we toch nog hoger eindigen dan vorig jaar

Posted by Real on May-10-2007 20:48:

Who the f*ck cares.

Die EuroVision klucht is sinds jaaaaren ��n van de marginaalste muziekevenementen op deze planeet.

Posted by The_G0dfather on May-10-2007 21:07:

Welke idioot vertegewoordigt er ons ?

Posted by Push2005 on May-10-2007 21:21:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Welke idioot vertegewoordigt er ons ?

Dj F.R.A.N.K.

Posted by djcresto on May-10-2007 21:37:

quote:
Originally posted by Real
Who the f*ck cares.

Die EuroVision klucht is sinds jaaaaren ��n van de marginaalste muziekevenementen op deze planeet.

Ik vond de kwaliteit anders echt wel niet zo slecht. De meeste beste landen tot nu toe zijn door op uitzondering van Sloveni� en Turkije. Belgi� was niet echt overtuigend. Wel een grappige kerel die zanger

Posted by MikeVee on May-10-2007 21:39:

HAHAHAHAHAHA weer niet eens de finale

Posted by Xilver on May-10-2007 21:47:

quote:
Originally posted by Real
Who the f*ck cares.

+1

Posted by Bertn on May-10-2007 22:04:

quote:
Originally posted by Xilver
+1

maak daar maar +2 van. o wat haat ik dat circus.

Posted by Loraine on May-10-2007 22:45:

Ik ben verder gaan zappen na de eerste 3-4 optredens van de semi finale. Georgie was zeker niet slecht, verder dus niet gezien...
Eurovisie Songfestival is vooral leuk om in gezelschap van een zooi relnichten te kijken Puntjes geven voor hilarische outfits en uber-slechte zangkwaliteiten

Posted by Config on May-10-2007 22:45:

lol, ik voel dat dit een plezante thread gaat worden
ook al liggen we der al weer uit

Posted by FCB_Fanatic on May-10-2007 23:43:

Als het van mij afhangt mogen ze die handel onmiddellijk afschaffen. Ik kan daar absoluut niet naar kijken. Het is ieder jaar ook puur weggegooid geld want Belgi� maakt er toch zelden iets in klaar. Afschaffen zal er echter nooit van komen want het zorgt voor serieus wat kijkcijfers.

Als ze trouwens ECHT voor winst (of een hoge plaats) willen gaan mogen ze trouwens ook wel eens iets gerichter te werk gaan bij de keuze van de inzending. Concreet bedoel ik dan een gericht nummer inzenden dat voor veel landen aantrekkelijk is (waarbij dus met verschillende factoren rekening wordt gehouden). Slechter als nu, waarbij het publiek stemt en/of een jury, kan niet.

p.s.: dit jaar zal de thread idd niet zo lang worden. Vorig jaar was ie gewoon zo lang door de voorrondes

Posted by Soliplex on May-11-2007 00:15:

vorig jaar hebben we der 60000 euro overheidsgeld tegenaan gekletst voor ganse promotournee vooraf en wa weet ik allemaal. heeft ni veel uitgehaald h�. kzou er juist zo weinig mogelijk geld, tijd en moeite insteken

Posted by FCB_Fanatic on May-11-2007 00:29:

quote:
Originally posted by Soliplex
vorig jaar hebben we der 60000 euro overheidsgeld tegenaan gekletst voor ganse promotournee vooraf en wa weet ik allemaal. heeft ni veel uitgehaald h�. kzou er juist zo weinig mogelijk geld, tijd en moeite insteken

Afschaffen dus

want alleen deelnemen kost ieder jaar al een pak geld (zeker als ge dan ziet dat Belgi� niet eens tot de finale geraakt)

Posted by djcresto on May-11-2007 06:10:

quote:
Originally posted by Loraine
Puntjes geven voor hilarische outfits en uber-slechte zangkwaliteiten

Er waren er best veel met goeie zangkwaliteiten hoor. Het nummer van Nederland vond ik ook niet slecht maar het is toch ook niet door naar de finale.

Posted by Zehra on May-11-2007 06:55:

quote:
Originally posted by djcresto
Er waren er best veel met goeie zangkwaliteiten hoor. Het nummer van Nederland vond ik ook niet slecht maar het is toch ook niet door naar de finale.

dat vond ik nu ook een goed nummer

Posted by Config on May-11-2007 07:13:

Belgie had ook een goeie kans vorig jaar en toen zijn ze ook weer nergens geeindigd.. zolang uw liedje een beetje treffelijk is en uw land tussen wa van die scandinavische landen ligt staat ge zeker in de top 10. Die Scandinavi�rs blijven echt stemmen uitdelen aan alles wat daar in de buurt ligt. Belgi� geeft punten aan Nederland en omgekeerd.. same goes for Turkije, maar daar is wel in mindere mate.. tis vooral wij die punten aan hen geven..
Hoe Anciaux daar in goedsnaam 60 000 euro aan wou hangen, kweet het nog altijd niet. Da kleed van haar kostte toen ook al stukken van mensen. Anyway, tis geld dat ge sowieso kwijt zijt, want winnen doen we toch nooit.

Posted by Devilex on May-11-2007 07:31:

Wit-Rusland, Macedoni�, Sloveni�, Hongarije, Georgi�, Litouwen, Servi�, Bulgarije, Turkije, Moldavi�. Stuk voor stuk Oost-Europese landen. En dat de Turkse inzending erbij is zal wel aan het grote aantal Turken liggen die verspreid zijn over heel Europa.

Posted by djcresto on May-11-2007 08:12:

quote:
Originally posted by Devilex
Wit-Rusland, Macedoni�, Sloveni�, Hongarije, Georgi�, Litouwen, Servi�, Bulgarije, Turkije, Moldavi�. Stuk voor stuk Oost-Europese landen. En dat de Turkse inzending erbij is zal wel aan het grote aantal Turken liggen die verspreid zijn over heel Europa.

Ga eens die nummers vergelijken met de rest. Het zijn echt geen slechte nummers hoor. Het nummer van Turkije was een lege doos. Het had wel een aanstekelijk ritme dat wel te slecht was uitgewerkt. Dat van Sloveni� vond ik ook slecht maar die zangeres had duidelijk kwaliteiten.

Servi�, Hongarije en Nederland waren mijn favorieten.

Enja die Oost Europese landen blijven op elkaar stemmen. Er komen wel steeds meer landen bij, dus dat effect zal wel verminderen.

Posted by djcresto on May-11-2007 08:14:

quote:
Originally posted by Config
Belgie had ook een goeie kans vorig jaar en toen zijn ze ook weer nergens geeindigd.. zolang uw liedje een beetje treffelijk is en uw land tussen wa van die scandinavische landen ligt staat ge zeker in de top 10. Die Scandinavi�rs blijven echt stemmen uitdelen aan alles wat daar in de buurt ligt.

Cofig gij hebt goed gekeken zeker? Ijsland, Denemarken en Noorwegen liggen er al uit. Ijsland met een afgeleefde rockster. Denemarken en Noorwegen met 2 typische eurosong meezingers.

Posted by FCB_Fanatic on May-11-2007 09:25:

quote:
Cofig gij hebt goed gekeken zeker? Ijsland, Denemarken en Noorwegen liggen er al uit. Ijsland met een afgeleefde rockster. Denemarken en Noorwegen met 2 typische eurosong meezingers.

idd, ben het er ook niet mee akkoord.

Tegenwoordig zijn het vooral die Oost Europese landen die elkaar veel punten geven. Dat heeft dan mss nog niet direct met 'vriendjespolitiek' te maken, maar waarschijnlijk eerder met overeenkomsten tussen de songkeuzes in die landen. Dat is toch een reden die er ��n van de vorige jaren is aangehaald.

Posted by Config on May-11-2007 09:37:

quote:

natuurlijk heb ik niet goed gekeken gekeken ik heb niet gekeken , ik kijk al jaren niet meer.. nu zullen et dan wel de Oost-Europese landen zijn die op mekaar stemmen.. maar vroeger stemden die Scandinaviers toch ook steevast op elkaar.. Als ze enige geloofwaardigheid willen hebben mogen ze toch dat votingssysteem eens aanpassen ze

Posted by Vishnu on May-11-2007 10:42:

Ik lees hier dat zowaar DJ Bobo ook heeft meegedaan

Posted by djcresto on May-11-2007 10:46:

quote:
Originally posted by Vishnu
Ik lees hier dat zowaar DJ Bobo ook heeft meegedaan

Idd grappig Die maakt nu cheezy shit maar had vroeger nog een paar leuke dance nummers. Tis nu wel net het enige nummer dat ik heb gemist. Naar tschijnt wast gene vetten.

Pages (3): [1] 2 3 »