TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurovision 2007
Pages (3): [1] 2 3 »
Eurovision 2007
Naar jaarlijkse traditie weer een Eurovision thread. Ik betwijfel of deze zo populair wordt als die van vorig jaar (+300 replies).
Belgi� mag dadelijk spelen, ik ben benieuwd 
Re: Eurovision 2007
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Belgi� mag dadelijk spelen, ik ben benieuwd |
Hmmm, ik ben niet overtuigd. Maar ik zou er niet van verschieten als we toch nog hoger eindigen dan vorig jaar 
Who the f*ck cares. 
Die EuroVision klucht is sinds jaaaaren ��n van de marginaalste muziekevenementen op deze planeet.
Welke idioot vertegewoordigt er ons ?
| Originally posted by The_G0dfather Welke idioot vertegewoordigt er ons ? |
| Originally posted by Real Who the f*ck cares. ![]() Die EuroVision klucht is sinds jaaaaren ��n van de marginaalste muziekevenementen op deze planeet. |
HAHAHAHAHAHA
weer niet eens de finale 
| Originally posted by Real Who the f*ck cares. ![]() Die EuroVision klucht is sinds jaaaaren ��n van de marginaalste muziekevenementen op deze planeet. |
| Originally posted by Xilver +1 |
Ik ben verder gaan zappen na de eerste 3-4 optredens van de semi finale. Georgie was zeker niet slecht, verder dus niet gezien...
Eurovisie Songfestival is vooral leuk om in gezelschap van een zooi relnichten te kijken
Puntjes geven voor hilarische outfits en uber-slechte zangkwaliteiten 
lol, ik voel dat dit een plezante thread gaat worden 
ook al liggen we der al weer uit 
Als het van mij afhangt mogen ze die handel onmiddellijk afschaffen. Ik kan daar absoluut niet naar kijken. Het is ieder jaar ook puur weggegooid geld want Belgi� maakt er toch zelden iets in klaar. Afschaffen zal er echter nooit van komen want het zorgt voor serieus wat kijkcijfers.
Als ze trouwens ECHT voor winst (of een hoge plaats) willen gaan mogen ze trouwens ook wel eens iets gerichter te werk gaan bij de keuze van de inzending. Concreet bedoel ik dan een gericht nummer inzenden dat voor veel landen aantrekkelijk is (waarbij dus met verschillende factoren rekening wordt gehouden). Slechter als nu, waarbij het publiek stemt en/of een jury, kan niet.
p.s.: dit jaar zal de thread idd niet zo lang worden. Vorig jaar was ie gewoon zo lang door de voorrondes
vorig jaar hebben we der 60000 euro overheidsgeld tegenaan gekletst voor ganse promotournee vooraf en wa weet ik allemaal. heeft ni veel uitgehaald h�. kzou er juist zo weinig mogelijk geld, tijd en moeite insteken
| Originally posted by Soliplex vorig jaar hebben we der 60000 euro overheidsgeld tegenaan gekletst voor ganse promotournee vooraf en wa weet ik allemaal. heeft ni veel uitgehaald h�. kzou er juist zo weinig mogelijk geld, tijd en moeite insteken |

| Originally posted by Loraine Puntjes geven voor hilarische outfits en uber-slechte zangkwaliteiten |
| Originally posted by djcresto Er waren er best veel met goeie zangkwaliteiten hoor. Het nummer van Nederland vond ik ook niet slecht maar het is toch ook niet door naar de finale. |
Belgie had ook een goeie kans vorig jaar en toen zijn ze ook weer nergens geeindigd.. zolang uw liedje een beetje treffelijk is en uw land tussen wa van die scandinavische landen ligt staat ge zeker in de top 10. Die Scandinavi�rs blijven echt stemmen uitdelen aan alles wat daar in de buurt ligt. Belgi� geeft punten aan Nederland en omgekeerd.. same goes for Turkije, maar daar is wel in mindere mate.. tis vooral wij die punten aan hen geven..
Hoe Anciaux daar in goedsnaam 60 000 euro aan wou hangen, kweet het nog altijd niet. Da kleed van haar kostte toen ook al stukken van mensen. Anyway, tis geld dat ge sowieso kwijt zijt, want winnen doen we toch nooit.
Wit-Rusland, Macedoni�, Sloveni�, Hongarije, Georgi�, Litouwen, Servi�, Bulgarije, Turkije, Moldavi�. Stuk voor stuk Oost-Europese landen. En dat de Turkse inzending erbij is zal wel aan het grote aantal Turken liggen die verspreid zijn over heel Europa.
| Originally posted by Devilex Wit-Rusland, Macedoni�, Sloveni�, Hongarije, Georgi�, Litouwen, Servi�, Bulgarije, Turkije, Moldavi�. Stuk voor stuk Oost-Europese landen. En dat de Turkse inzending erbij is zal wel aan het grote aantal Turken liggen die verspreid zijn over heel Europa. |
| Originally posted by Config Belgie had ook een goeie kans vorig jaar en toen zijn ze ook weer nergens geeindigd.. zolang uw liedje een beetje treffelijk is en uw land tussen wa van die scandinavische landen ligt staat ge zeker in de top 10. Die Scandinavi�rs blijven echt stemmen uitdelen aan alles wat daar in de buurt ligt. |
| Originally posted by djcresto Cofig gij hebt goed gekeken zeker? Ijsland, Denemarken en Noorwegen liggen er al uit. Ijsland met een afgeleefde rockster. Denemarken en Noorwegen met 2 typische eurosong meezingers. |
| Originally posted by djcresto Cofig gij hebt goed gekeken zeker? Ijsland, Denemarken en Noorwegen liggen er al uit. Ijsland met een afgeleefde rockster. Denemarken en Noorwegen met 2 typische eurosong meezingers. |
ik heb niet gekeken , ik kijk al jaren niet meer.. nu zullen et dan wel de Oost-Europese landen zijn die op mekaar stemmen.. maar vroeger stemden die Scandinaviers toch ook steevast op elkaar.. Als ze enige geloofwaardigheid willen hebben mogen ze toch dat votingssysteem eens aanpassen ze
Ik lees hier dat zowaar DJ Bobo ook heeft meegedaan 
| Originally posted by Vishnu Ik lees hier dat zowaar DJ Bobo ook heeft meegedaan |
Die maakt nu cheezy shit maar had vroeger nog een paar leuke dance nummers. Tis nu wel net het enige nummer dat ik heb gemist. Naar tschijnt wast gene vetten.