TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Joost
Joost
Je hoort er steeds meer over, gisteren was het zelfs op het VRT nieuws.
Voor diegenen die nog niet weten wat het is: Joost (uitgesproken 'Juiced', niet 'Yohst') is een p2p programma voor het bekijken van tv-programma's op je pc. Je hebt de keuze uit heel wat channels: Comedy Central, MTV, National Geographic, Sports Illustrated Swimsuit on Demand, The Soccer Channel, Warner Bros. Records, ... En het aanbod groeit.
De interface is prachtig imo. Het werkt allemaal heel vlot en het voelt zelfs wat futuristisch aan vind ik. Een beetje zoals ik van digitale televisie over een jaar of 5 verwacht 
Het enige nadeel voor ons Belgen is de bandbreedte. Joost gebruikt gemiddeld 425MB per uur (320MB down + 105MB up). Als je elke dag een uurtje kijkt, dan zit je aan bijna 13GB per maand 
Voorlopig werkt het nog met uitnodigingen. Als iemand er ��n wil, geef me dan een seintje. Ik heb wel geen idee hoeveel invites ik heb.
*geeft seintje*
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj *geeft seintje* |
Wil ook wel een uitnodiging als je er nog hebt
kheb het ook gezien
kheb sinds gisterenmiddag ook Joost staan hier.. der zit imo wel veel potentieel in.. Ik kan ook inviten, dus hetzelfde aanbod geldt voor mij ook 
| Originally posted by E-motion_error Wil ook wel een uitnodiging als je er nog hebt |
Re: Joost
| Originally posted by CygnusX Je hoort er steeds meer over |
Interested 
| Originally posted by CygnusX Verstuurd |
Bedankt voor mijn limiet, lieve mensen van Telenet. 
telenet u vriend in de duistere tijden van belachelijke downloadlimieten 
| Originally posted by Roeler Interested |
| Originally posted by MikeVee Soit, wie nog een invite heeft liggen, mag me altijd inviten |
Heb 'm ook al enkele dagen staan. Er zijn een paar fijne documentaire-kanalen op.
| Originally posted by CygnusX Als ge me uw emailadres geeft, dan zal ik er eentje sturen. |
Kheb eens even op www.joost.com gekeken, maar vooralsnog hou ik het bij het uitgebreide aanbod van onze kabelboer en de vele torrents van Amerikaanse series die ik volg.
Wel leuk initiatief! (y)
| Originally posted by CygnusX Als ge me uw emailadres geeft, dan zal ik er eentje sturen. |
.
Mocht iemand nog een invite over hebben, dan zou ik er ook graag een willen krijgen 
- farris
Heb binnenkort wsl toch 30GB limiet, dus dit ziet er dan ook interessant uit..
Moest er nog iemand ne invite hebben, merci dan alvast 
Ik zal eens zien of ik kan inviten, post eens uw emailadres.
| Originally posted by MikeVee Ik zal eens zien of ik kan inviten, post eens uw emailadres. |
Bedankt voor de invite MikeVee!