TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nojsa på Valborgsmässoafton (Gbg)
Nojsa på Valborgsmässoafton (Gbg)
Re: Nojsa på Valborgsmässoafton (Gbg)
| quote: |
| Originally posted by Gaby http://www.zap.to/phi |
Ja ska dit! Heheh var på Nojsa 1 och det var insane!
Dj Anneli kör sån skruvad psytrance!
Ni som bor i gbg ska verkligen gå på denna tillställning!
får jag med polarna så går jag nog dit, men det tror jag knappast att jag får 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.