TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lite trance på kryssning? 15 april
Lite trance på kryssning? 15 april
| quote: |
| DJ Aligator feat. dr.alban |
| quote: |
| Originally posted by robstar HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!! Men tack för tipset! |
Hmmm Parham lirar väl inte Trance va??
Inte på dom Fokused fester jag har vart på.
| quote: |
| Originally posted by Xplorer76 Hmmm Parham lirar väl inte Trance va?? Inte på dom Fokused fester jag har vart på. |
| quote: |
| Originally posted by Gaby Parham lirar trance när han väl får till det |
| quote: |
| Originally posted by Xplorer76 Hmmm vilket inte har hänt dom typ 10 gr jag har sett honom... |
fast jag har missat honom på de större festerna...
| quote: |
| Originally posted by Gaby Jag har lyckats några gånger fast jag har missat honom på de större festerna... |
Parham är sveriges bästa dj, tillsammans med dana
de är de enda i sverige inom trance/progressive som håller riktigt hög klass!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.