TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Heeft iedereen ook al de kriebels!?!
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Nook on Apr-11-2002 14:41:

Exclamation Heeft iedereen ook al de kriebels!?!

aaah het duurt nog zo lang. potverdorie zeg, laat die wedstrijd maar beginnen en pak het bier!

Feyenoord naar de finale!


Posted by Siesta on Apr-11-2002 14:44:

hey, ik ga zeker eem kijken, ben niet een echte feyenoord fan, check me avater, maar als een nederlandse ploeg tegen een buitenlandse moet, bennik off course voor de nederlandse

ent zal een mooie wedstrijd worden, inter moet nu wel, dus zal mij benieuwen


GrtZ


Posted by eXos on Apr-11-2002 14:56:

Ik heb in Ned niet echt een favo zoalng ze t Europees niveua maar goed doen vinkt best.

En DJ Siesta, jij bent gewoon een Leech-Tukker



Posted by Miss Proximus on Apr-11-2002 15:12:

Re: Heeft iedereen ook al de kriebels!?!

quote:
Originally posted by Nook
aaah het duurt nog zo lang. potverdorie zeg, laat die wedstrijd maar beginnen en pak het bier!

Feyenoord naar de finale!




WOOOOOOHOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO Rotterdam de hardsteeeeeeeee


Posted by arrows on Apr-11-2002 17:04:

jah..tijd om die arrogante italianen ff een lesje te leren


Posted by Joost008 on Apr-11-2002 17:13:

Tsja ik ben dan wel Ajacied maark hoop wel dat feyenoord wint hoor!
Moet ook vast wel lukken lijkt me zo, van mij mag Feyenoord straks de UEFA-Cup winnen als Ajax maar landskampioen wordt (en Amstel-CUP Winnaar )

Grtz


Posted by aphex on Apr-11-2002 17:13:

Ach een mooi moment om je mp3 collectie te sorteren aangezien Voetbal maar een beetje debiel is :P

(Flame me, ojeah)


Posted by Donna on Apr-11-2002 17:32:

Ofcuz moeten ze winnen en daarbij dan ook nog landskampioen worden
Maar eerst dit maar s......WHOEJ!


Posted by John on Apr-11-2002 18:10:

FEYENOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

et zal vrij zwaar worden vanavond..want ono doet nie mee :S en die kut italianen moeten nu wel omdat ze ook al van atalanta verloren hebben in hun competitie, dus ze zullen wel extra gebrand zijn om te winne... maar goed feyenoord was tegen nac ook nie echt geweldig dus wie weet op naar de finaleee


Posted by arrows on Apr-11-2002 19:09:

ahahaha 2 - 0


Posted by Ruben_Dubbink on Apr-11-2002 20:25:

quote:
Originally posted by arrows
ahahaha 2 - 0


aha....2-1, en nu net een penalty,
ff kijken hoor.......

nu 2-2, nog een halve minuut.......

jaja......live verslag

En Feijenoord in de finale!

Niet echt Feyenoord fan -> TUKKER TERROR!!!

GreetZ RubDub (die toch wel een beetje blij is voor Feyenoord)


Posted by John on Apr-11-2002 20:32:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA FEYEEEENOOOOOORRRRRRRRRDDDDDDDD!!!!!!!!!!!


Posted by tijs08 on Apr-11-2002 20:34:

YESSSSSSSSSSSSS

WE WON!!!

kheb de eerste helft op mijn werk gehoord via stadsradio... was VET!!
2e helft op tv gezien... behalve de laatste 15 minuten toen werd het me iets teveel die spanning....

Jezus wat was het spannend!!!

ik wil kunnen zeggen: 8 Mei ben ik daarbij!!!!!


Posted by Blik on Apr-11-2002 20:39:

Ik ben dan wel ajaxied maar ben echt wel blij dat feyenoord gewonnen heeft vandaag, en die Lopez Nieto hoeft nooit meer een wedstrijd te fluiten van mij, wat een randdebiel is die gast zeg


Posted by Joost008 on Apr-11-2002 20:39:

Netjes, maaruh moesten ze het nou op het laatst nou weer zo spannend maken hee ..... Sjezus
En nou die Duitsters ff afmakuhh

Grtz


Posted by Little Theseus on Apr-11-2002 21:32:

Thumbs up

Vanavond in de kroeg de wedstrijd gezien, vet cool.
Dat kan in Amsterdam ja, ookal was tweederde ajaxied ja.
Wat ik jammer vind is dat ze in Rotterdamse kroegen soms door de microfoon roepen: "wat is de grootste kankerstad?"
"Amsterdam! Amsterdam!" roept het hele publiek dan. Beetje ziek, gebeurt in mijn lieve stadje niet iig.
Anyways, heel cool dat ze door zijn, tis ze gegund en kga zeker kijken.


Posted by Gekhous on Apr-11-2002 21:39:

Exclamation

quote:
Originally posted by Joost008
Netjes, maaruh moesten ze het nou op het laatst nou weer zo spannend maken hee ..... Sjezus


nou, ik zat m met die laatste aanval van Inter wel ff te knijpen hoor!!!

Feyenoord UEFA en landstitel, jaja!!!


Posted by TimeportE on Apr-11-2002 22:05:

quote:
Originally posted by Joost008
Netjes, maaruh moesten ze het nou op het laatst nou weer zo spannend maken hee ..... Sjezus
En nou die Duitsters ff afmakuhh

Grtz

uuh wat was bayern thuis tegen ac milan geworden?? 4 - 0 ja.. dus ik ben een beetje pessimistisch over de finale.. maar mooi dat ze het gehaadl hebben
uuh wat heeft bayern de 2de wedstrijd gedaan??


Posted by Yarnie on Apr-11-2002 22:19:

moet je eem op teletekst kijken he 601 ofzo


Posted by serialkillah on Apr-12-2002 08:39:

dat was een bruute wedstrijd.... we staan in de finale


Posted by Jappio on Apr-12-2002 10:10:

quote:
Originally posted by TimeportE

uuh wat was bayern thuis tegen ac milan geworden?? 4 - 0 ja.. dus ik ben een beetje pessimistisch over de finale.. maar mooi dat ze het gehaadl hebben
uuh wat heeft bayern de 2de wedstrijd gedaan??


Lol.. Dortmund heet dat


Posted by TimeportE on Apr-12-2002 10:11:

quote:
Originally posted by Jappio


Lol.. Dortmund heet dat

oww ja, ik had boruscha en bayern (leverkusen) door elkaar gehaald..
was gister dat ook echt doodop, kut pw week!!


Posted by Jappio on Apr-12-2002 10:13:

Jezus.. Ik was gisteren in de kuip en wat hing er weer een sfeer.. Tis trouwens maar goed dat ze zo vroeg scoorden, want anders had echt de halve kuip t niet overleeft haha.. Maar ja never mind, daarna zijn we ff naar t stadhuisplein geweest, en dat was ook super super gezellig.. Nou ja, nu op naar 8 mei, ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen, maar ik vrees het ergste.. enne.. 9 mei, voor het bordes van het stadhuis zie ik jullie allemaal weer


Posted by Miss Proximus on Apr-12-2002 10:15:

quote:
Originally posted by Jappio
Jezus.. Ik was gisteren in de kuip en wat hing er weer een sfeer.. Tis trouwens maar goed dat ze zo vroeg scoorden, want anders had echt de halve kuip t niet overleeft haha.. Maar ja never mind, daarna zijn we ff naar t stadhuisplein geweest, en dat was ook super super gezellig.. Nou ja, nu op naar 8 mei, ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen, maar ik vrees het ergste.. enne.. 9 mei, voor het bordes van het stadhuis zie ik jullie allemaal weer


ja LOL..net als toen ze landskampioen waren...fijn om je dood in ogen te zien als je heel hard voor de galloperende paarden uitrent
maar t was w�l gezellig


Posted by arrows on Apr-12-2002 10:16:

quote:
Originally posted by TimeportE

uuh wat was bayern thuis tegen ac milan geworden?? 4 - 0 ja.. dus ik ben een beetje pessimistisch over de finale.. maar mooi dat ze het gehaadl hebben
uuh wat heeft bayern de 2de wedstrijd gedaan??


Milan moest toch tegen dortmund spelen??
whatever...Dortmund thuis in de volle kuip.
Ik geef Feyenoord volop kans tegen onze oosterburen


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.