TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Black
Sensation Black
moet je horen
op andere fora wordt er al gesproken wie er zouden komen op dit feest...
Chris Liebing
staat al vast...
zo zegt dit: http://www.cl-rec.com/Homepage/Date...nat=7&Jahr=2002
er wordt ook gesproken over Mauro Picotto...
w00t w00t L337!!!
Hej Sjineez@@p!!!! WaZaaAAAaaaAAA!!!!
Nu moet je gdvrdmm wel ff laten weten of je komt of niet naar sjensjeetjun want dan ga ik ook misschien eventueel. Tot nu toe is de enige mogelijkheid dat ik van je nillep kan snoepen de Nexus na koneginnedag, en dat duurt veel te lang!!!
WHAAAAAAAAA.....krijg nou de bamibal........als Liebing op Sensation draaid dannuh......sign me in!!!!!!!
Maarja, wel effe afwachten wat de rest van de line up ons gata vertellen. 
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus w00t w00t L337!!! Hej Sjineez@@p!!!! WaZaaAAAaaaAAA!!!! Nu moet je gdvrdmm wel ff laten weten of je komt of niet naar sjensjeetjun want dan ga ik ook misschien eventueel. Tot nu toe is de enige mogelijkheid dat ik van je nillep kan snoepen de Nexus na koneginnedag, en dat duurt veel te lang!!! |
Beter doen we als volgt:
- Mauro Picotto
- Chris Liebing
- Sven Vath
- Dave Clarke
- gratis Playboy Bunnys uitgedeelt bij de uitgang 
Re: Sensation Black
| quote: |
| Originally posted by Optimus er wordt ook gesproken over Mauro Picotto... |
Damn, der gaan zeker knaller komen, Bamibal, ga je ook in het wit?
| quote: |
| Originally posted by New Wave Damn, der gaan zeker knaller komen, Bamibal, ga je ook in het wit? |
neuker, ik ga heel geel suit kopen voor d evakantie, dik chillen :-) maar wel phat duur!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.