TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Black


Posted by Opti on Apr-11-2002 19:16:

Sensation Black

moet je horen

op andere fora wordt er al gesproken wie er zouden komen op dit feest...

Chris Liebing

staat al vast...

zo zegt dit: http://www.cl-rec.com/Homepage/Date...nat=7&Jahr=2002

er wordt ook gesproken over Mauro Picotto...


Posted by Little Theseus on Apr-11-2002 21:34:

w00t w00t L337!!!
Hej Sjineez@@p!!!! WaZaaAAAaaaAAA!!!!
Nu moet je gdvrdmm wel ff laten weten of je komt of niet naar sjensjeetjun want dan ga ik ook misschien eventueel. Tot nu toe is de enige mogelijkheid dat ik van je nillep kan snoepen de Nexus na koneginnedag, en dat duurt veel te lang!!!


Posted by New Wave on Apr-12-2002 06:36:

WHAAAAAAAAA.....krijg nou de bamibal........als Liebing op Sensation draaid dannuh......sign me in!!!!!!!
Maarja, wel effe afwachten wat de rest van de line up ons gata vertellen.


Posted by Opti on Apr-12-2002 11:43:

quote:
Originally posted by Little Theseus
w00t w00t L337!!!
Hej Sjineez@@p!!!! WaZaaAAAaaaAAA!!!!
Nu moet je gdvrdmm wel ff laten weten of je komt of niet naar sjensjeetjun want dan ga ik ook misschien eventueel. Tot nu toe is de enige mogelijkheid dat ik van je nillep kan snoepen de Nexus na koneginnedag, en dat duurt veel te lang!!!


ghehehe, je kan ook nar Awakeenings gaan op 18 mei


Posted by DarkHelmet on Apr-14-2002 08:56:

Beter doen we als volgt:

- Mauro Picotto
- Chris Liebing
- Sven Vath
- Dave Clarke
- gratis Playboy Bunnys uitgedeelt bij de uitgang


Posted by M5 on Apr-16-2002 10:20:

Re: Sensation Black

quote:
Originally posted by Optimus


er wordt ook gesproken over Mauro Picotto...



FESTIVAL PROSSIMI...DA MIGLIAIAAAAAAAA...IN EUROPE...

30 APRIL MAYDAY DORTMUND
08 MAY MAYDAY St. PETERSBURG
06 JULY LOVE PARADE WIEN
13 JULY LOVE PARADE BERLIN / SENSATION AJAX STADIUM AMSTERDAM
03 AUGUST NATURE ONE GERMANY
24 AUGUST LIBERTY ONE GERMANY

hij is erbij hoor...


Posted by New Wave on Apr-16-2002 10:39:

Damn, der gaan zeker knaller komen, Bamibal, ga je ook in het wit?


Posted by Opti on Apr-16-2002 11:10:

quote:
Originally posted by New Wave
Damn, der gaan zeker knaller komen, Bamibal, ga je ook in het wit?


ik ga in t geel!!!!! SenSation Yellow


Posted by New Wave on Apr-16-2002 11:13:

neuker, ik ga heel geel suit kopen voor d evakantie, dik chillen :-) maar wel phat duur!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.