TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Echt VUIL!!!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Apoptosis on Apr-11-2002 23:55:

Echt VUIL!!!

Las k net ff op teletekst...

quote:
Minister Korthals van Justitie heeft zijn collega's in de VS op de vingers getikt over de arrestatie van de 23-jarige Utrechtenaar Menno B. Dat zei Korthals in de Tweede Kamer. B. is in Chicago opgepakt wegens poging tot seks met een minderjarige. Korthals verwijt de VS uitlokking. Die opsporingsmethode is in Nederland streng verboden.

De man reisde in augustus naar Chicago om een 14-jarig meisje te ontmoeten dat hij had leren kennen via een chatbox. Het meisje bleek een volwassen agent van de Amerikaanse opsporingsdienst FBI. Toen B. in Chicago aankwam, werd hij direct door de FBI opgepakt.

Om een zware straf van maximaal vijftien jaar te voorkomen, heeft B. toegegeven dat hij met het 'meisje' heeft gekletst over seks. Nu hangt hem een straf van 24 tot dertig maanden boven het hoofd. Aan het einde van de volgende maand doet een Amerikaanse rechter uitspraak over de zaak.

In Nederland is de methode van de FBI, uitlokking, streng verboden. "We hebben laten weten deze hele gang van zaken allesbehalve fraai te vinden en dat we hier bepaald niet van houden", aldus Korthals. De chatsessie van de man is in Nederland niet strafbaar.

Waar slaat dit nou op?! Je gaat je tog niet voor de lol voordoen als 14-jarig meisje op de chatbox om zomaar een WILLEKEURIG persoon, die verder (waarschynlyk) nix fout doet in het leven, te lopen naaien?! ***-Amerikanen (nou ja, niet alle natuurlyk ) denke echt dat ze alles kunne maken!!

zag ook laatst een Amerikaanse reality show op tv... Zo'n gore vuile politie-wyf ging doen alsof ze prostitu� was. Ging ze ZELF naar een ouwe netjes uitziende vent toe, die misschien wel depressief was of wanhopig, en ging ze hem ZELF versieren. Toen viel op een gegeven moment het 'magische' woord en BAM zooitje FBI-gasten erop afgestormd... Nou, trots dat ze waren dat ze deze 'zware' crimineel hebben gearresteerd !!

Nee, dat Amerikaanse systeem klopt egt van geen kanten... (nee, k ben niet anti-amerika, zoals een aantal vrienden van my dat w�l zyn. maar ook duidelyk niet pro )

ltr

Posted by Sandman on Apr-12-2002 08:04:

Amerikanen vind ik daarin echt zwak... Lekker uitlokken.

Laat ze wat beters doen of zo..... zoals parkeerbonnen uitschrijven of zo

Die Menno zelf spoort volgens mij ook niet helemaal... je gaat toch niet een 14 jarig meisje ontmoeten..... laat maar, hier over doe ik geen uitspraken

Verder vind ik dat er geen kont klopt van dat amerikaans rechtsstelsel. 1 voordeel wel --> de straffen zijn iets zwaarder dan in Nederland. voorbeeldje: moord krijg je in Amerika heus geen 240 uur werkstraf!

Sandman

Posted by serialkillah on Apr-12-2002 08:14:

het probleem met Amerikanen is dat ze zich superieur voelen tengenover de rest van de wereld.........

Posted by DJ Bazz on Apr-12-2002 09:22:

echt wel een vuile streek, maarik vind het ook wel dom aan de ene kant, ik bedoel je gaat toch niet naar iemand toe omdat je hem/haar alleen van het chatten kent. bel dan iig wel fftjes zodat je weet met wie je praat

Posted by New Wave on Apr-12-2002 09:58:

Amerika zuigt echt kwa wetgeving........stelletje egoisten....

Stel dat de kat van je buren je goudvis opeet...ken je al snel 5000$ eisen via de rechtbank.......emotionele waarde......rot op.............stelletje hoeren....

Posted by serialkillah on Apr-12-2002 14:52:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
echt wel een vuile streek, maarik vind het ook wel dom aan de ene kant, ik bedoel je gaat toch niet naar iemand toe omdat je hem/haar alleen van het chatten kent. bel dan iig wel fftjes zodat je weet met wie je praat

zonder meer ff naar chicago vliegen om iemand die je via een chat hebt ontmoet te ontmoeten :|

Posted by Blik on Apr-12-2002 15:23:

quote:
Originally posted by serialkillah

zonder meer ff naar chicago vliegen om iemand die je via een chat hebt ontmoet te ontmoeten :|

die gast woonde al in Amerika zelf, hij word nu verdacht van dat die naar Amerika ging zodat die sex met minderjarige meisjes kon hebben echt rare mensen die Amerikanen

Posted by Boss on Apr-12-2002 16:45:

Jester Re: Echt VUIL!!!

quote:
Originally posted by Apoptosis
.....Utrechtenaar Menno B....

Menno Buch moest nadat zijn concept voor het houden van orgies in het Gelredome niet door kon gaan natuurlijk weer 'ns iets anders uitproberen he......

Maar goed, Amerikanen zijn gewoon behind.....doe je weinig aan he....

Posted by Eye-Riz on Apr-12-2002 16:50:

Beetje bizar: die Menno had toch als ie had gewild hier met een meisje van 14 kunnen chatten en sex mee kunnen hebben? Komop zeg, als je 23 bent, dan scheelt het maar 9 jaar. 14 is een acceptabele leeftijd om sex te hebben tegenwoordig, behalve in amerika... Erg raar trouwens dat daar dan wel het hoogste percentage tienermoeders is (meisjes van 13/14 die kinderen hebben of kinderen willen)
Beetje tegenstrijdig toch?

Even terug naar die Menno: het scheelt dus maar 9 jaar. dat is al minder dan het verschil tussen Donna en RV (toch?). Het was wat anders geweest als dat 'meisje' 9 was geweest, dan is ie gewoon pedo. Maar veel meisjes van 14 zien en doen erg volwassen. Hoe kan zo'n gast in vrij Nederland nou weten dat ie iets fout doet, dat ie daar 15 jaar voor kan krijgen?

Misschien was het een pervert, misschien ook een naieve jongen die verliefd was geworden (leeftijd doet er dan niet toe).
In Amerika kloppen veel dingen gewoon niet, zijn ze heel erg tegen sex (en waar komen alle sexfilms vandaan?), en zitten ze zich op te vreten over bizar kleine onbelangrijke dingen, terwijl er onder hun neus dingen gebeuren waar je u tegen zegt, en die ze door de vingers zien... machtsmisbruik ten top.

Vrienden van me wonen in amerika, die zijn al tig keer gearresteerd, o.a omdat ze een keer een leeg blikje bier in de auto hadden , en een keer omdat ze op een feest waren waar een drinkin-area was: je mag dan alleen alcohol drinken in een straal van 5m om de bar heen. Zij was er dus ietsje buiten gaan staan....
Nou vraag ik je...

Posted by ChooChoo on Apr-12-2002 17:16:

Eye-Riz: Sorry hoor, maar ik vind het verschil tussen 14 en 23 jaar groter dan het aantal jaren dat ertussen zit(als je begrijpt wat ik bedoel). Ik bedoel dat meisje zit net een paar jaar in de pubertijd en die gozer is allang volwassen! Als het meisje nou iet wat ouder was geweest, dan had het misschien nog gekund in mijn mening. Als je 14 bent ben je eigenlijk nog een beetje een kind. Daarom vind ik het wel naar pedo neigen.
Alleen dat echt uitlokken van die FBI agenten vind ik echt triest (Ga eens echte criminelen pakken!). Wat dat betreft klopt heel Amerika van geen kanten.

greetz

Posted by eXos on Apr-12-2002 17:20:

[GROF]
Hoe neuk je een meisje van 14 tussen de tieten?

Door haar borstkas in te slaan!
[/GROF]

Maar dat terzijde...

23 en 14 kan best als je t wil. Ikzelf zou t niet doen, maar je hebt er altijd mensen tussen zitten die daar wel bevrediging in vinden.

Posted by Henkie_henk on Apr-12-2002 17:39:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

23 en 14 kan best als je t wil. Ikzelf zou t niet doen, maar je hebt er altijd mensen tussen zitten die daar wel bevrediging in vinden.

whaha ja dat wel.. lekker strak enzo..

Maar k weet niet.. aan ene kant vind ik dit wel laag enzo.. maar aan de andere kant hoor je weer lekker zon half verhaal..wie weet is deze menno wel een vooraanstaand psychotisch serieverkachtertje.. verrot mij wat hoe zo iemand gepakt word..

kijk die kindertjes die in hun jeugd al vogeltjes dood maakten en brandje stichten (heel makkelijk gezegt) zouden later weleens het verkeerde pad op kunnen lopen endan bedoel k niet drugsbarronnetje spelen maar.. mense verkrachten vermoorden brand stichten etc.. van die mensen die 40 jaar tbs krijgen en verders gewoon vrij rondlopen..

kijk als ze nou zo iemand hebben gepakt.. moge ze em afmaken ook van mij.. huub huub huub

Posted by T.H.C. on Apr-12-2002 17:56:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

kijk die kindertjes die in hun jeugd al vogeltjes dood maakten en brandje stichten (heel makkelijk gezegt) zouden later weleens het verkeerde pad op kunnen lopen endan bedoel k niet drugsbarronnetje spelen maar.. mense verkrachten vermoorden brand stichten etc.. van die mensen die 40 jaar tbs krijgen en verders gewoon vrij rondlopen..

Het kan aan mij liggen hoor (stnd) maare wat bedoel je hiermee duidelijk te maken, ik vat em ff niet meer...

Posted by Donna on Apr-12-2002 19:59:

Tering hey Riz,mot je mij der weer bijhalen
En sja in amerika had ik waarschijnlijk de stoel wel gehad toen ik op mn 29ste de geheel onschuldige (yeh rite ) RV in mn ban trok,of deed ie dat andersom,kweet ut niet meer
iig,lekker belangrijkkkk allemaal,en ofcuz zullen er mensen zijn die t allemaal niet goedkeuren,maar hey,wie kickt daar nouh niet op eh?
Ondertussen zijn we 31 en 19,heel binnekort is dat 31 en 20 maar dan alweer 32 en 20,zugt,zo schiet t ook nie op;p

Posted by John on Apr-13-2002 00:38:

wat is er mis met een 14 jarig meisje ontmoeten?
ik zou der alleen niet voor naar de andere kant van de wereld vliegen

en amerikanen denken idd dat ze alles kunnen maken...en helaas voor ons, dat kunnen ze ook. wat wil de rest van de wereld doen? amerika heeft ons en 90% van de wereld echt niet nodig..en kaas, drop en molens kunnen ze ook wel missen
dat neemt nog steeds niet weg dat de regering daar zich altijd zwaar irritant en arrogant gedraagt, maja...

Posted by Eye-Riz on Apr-13-2002 04:18:

Wat ik bedoel te zeggen ChooChoo is dat er ook een andere kant achter een verhaal kan zitten. Toen ik 14 was viel ik echt niet op gozertjes van mijn leeftijd... die waren naar mijn mening meestal veel te kinderachtig. Je kunt wel denken dat er een groot verschil zit tussen 14 en 23, maar er kan een nog groter verschil zitten tussen mensen van dezelfde leeftijd, het is maar wat je zoekt in een ander.
als je goed leest zie je ook dat ik geen partij trek (het KAN inderdaad een pervert zijn, ik was er niet bij en ik ken hem niet), ik wil alleen maar laten zien dat er ook andere mogelijkheden zijn...

quote:
Ik bedoel dat meisje zit net een paar jaar in de pubertijd en die gozer is allang volwassen!
soms is het andersom hoor... is dat 14-jarige meisje al bijna volwassen en die 23-jarige jongen nog steeds in de puberteit...

Posted by eXos on Apr-13-2002 11:34:

quote:
Originally posted by John
wat is er mis met een 14 jarig meisje ontmoeten?
ik zou der alleen niet voor naar de andere kant van de wereld vliegen

en amerikanen denken idd dat ze alles kunnen maken...en helaas voor ons, dat kunnen ze ook. wat wil de rest van de wereld doen? amerika heeft ons en 90% van de wereld echt niet nodig..en kaas, drop en molens kunnen ze ook wel missen
dat neemt nog steeds niet weg dat de regering daar zich altijd zwaar irritant en arrogant gedraagt, maja...

Mooi is dat h�.
45% van de mensen in Deathrow zitten onschuldig door het fantastsiche rechtssysteem wat ze daar hebben.

Posted by ChooChoo on Apr-13-2002 12:03:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Wat ik bedoel te zeggen ChooChoo is dat er ook een andere kant achter een verhaal kan zitten. Toen ik 14 was viel ik echt niet op gozertjes van mijn leeftijd... die waren naar mijn mening meestal veel te kinderachtig. Je kunt wel denken dat er een groot verschil zit tussen 14 en 23, maar er kan een nog groter verschil zitten tussen mensen van dezelfde leeftijd, het is maar wat je zoekt in een ander.
als je goed leest zie je ook dat ik geen partij trek (het KAN inderdaad een pervert zijn, ik was er niet bij en ik ken hem niet), ik wil alleen maar laten zien dat er ook andere mogelijkheden zijn...

soms is het andersom hoor... is dat 14-jarige meisje al bijna volwassen en die 23-jarige jongen nog steeds in de puberteit...

Daar heb je ook wel gelijk in,het kan dan ook gewoon zijn dat hij haar wilde ontmoeten. Daar is op zich niks mis mee. Maar toch heb ik zelf er een beetje een raar gevoel bij. Alleen het feit sl dat hij er helemaal naar Amerika moest vliegen om haar te ontmoeten.
Dit is trouwens ook niet zeker dan, want volgens Blik woonde hij er al...
Dus dit kan ook gewoon een vuil spelletje van de FBI zijn.

greetz

Posted by tijs08 on Apr-13-2002 12:37:

waarom vragen we het hem zelf niet... we hebben hier toch MennoB op het forum

en deze kwestie geeft me weer een reden om nog anti-amerikaanser te worden !!!!

Posted by SnuggLe on Apr-13-2002 13:51:

Amerika is inderdaad een erg vaag land.
Ze hebben daar echt een verpest en dubbelzinnig rechtssysteem.
In Floriade kan je de doodstraf krijgen als je voor de derde keer bent opgepakt voor een soortgelijk delict (dus 3x doodstraf).
Veel onschuldigen in de dodencel, h��l veel gevangenissen etc.

Je mag wel een wapen dragen, maar niet topless zonnen...
Je mag wel op je 16e auto rijden, maar pas op je 21e drinken...

Het enigste goede dat het Amerikaanse rechtssysteem naar mijn mening heeft is jury-rechtspraak.

Wat hier gebeurt is is je reinste uitlokking! Dat is echt stom, maar daar mag het. Het mag daar voor vele delicten, zoals ook hoerenloperij. De FBI 'huurt' wat vrouwen die langs de weg gaan staan en mannen oppikken. De vrouwen nemen de mannen mee, en als ze dan ergens boven op een kamer zijn, staat daar een FBI-agent die je arresteert. Echt superstom! En dit doen ze niet alleen hiervoor..

In Nederland begint deze ontwikkeling ook langzaam. In een aantal grote steden heeft de milieupolitie nu de bevoegdheid om een vuilniszak op de hoek van de straat te zetten, en zelf in de buurt te wachten totdat iemand er ��n bijzet. Zet je er ��n bij, dan ben je de lul....krijg je een boete. Ziek toch....

Greetz,
SnuggLe

Posted by T.H.C. on Apr-13-2002 14:20:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Het enigste goede dat het Amerikaanse rechtssysteem naar mijn mening heeft is jury-rechtspraak.

Wat is daar zo goed aan dan? De mensen die in die jurybanken zitten hebben geen recht gestudeerd, daardoor gebeurt het vaker dat mensen worden veroordeeld niet door bewijs maar door vooroordelen.(kijk naar texas)

Posted by SnuggLe on Apr-13-2002 17:13:

quote:
Originally posted by T.H.C.

Wat is daar zo goed aan dan? De mensen die in die jurybanken zitten hebben geen recht gestudeerd, daardoor gebeurt het vaker dat mensen worden veroordeeld niet door bewijs maar door vooroordelen.(kijk naar texas)

Omdat zo de rechtspraak behoorlijk democratisch is. De mensen , een afspiegeling van de samenleving, nemen een oordeel.
De rechter is ook maar een mens, en die kan ook dingen verkeerd interpreteren.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Remy D on Apr-13-2002 17:53:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
[GROF]
Hoe neuk je een meisje van 14 tussen de tieten?

Door haar borstkas in te slaan!
[/GROF]

WHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAA echt een strakke mop. Hahahahaha

Posted by TimeportE on Apr-13-2002 20:09:

quote:
Originally posted by T.H.C.

ik ben het met snuggle eens, een groep mensen kunnen denk ik toch wel bijvoorbeeld zo subjectief mogelijk zien of iemand schuldig is of niet, daar hoef je in mijn ogen niet rechten voorgestudeerd te hebben..

Posted by Eye-Riz on Apr-14-2002 13:51:

quote:
een groep mensen kunnen denk ik toch wel bijvoorbeeld zo subjectief mogelijk zien of iemand schuldig is of niet, daar hoef je in mijn ogen niet rechten voor gestudeerd te hebben..

right....

Pages (2): [1] 2 »