TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe ziet jouw zomer er uit?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by FUSyke on May-27-2007 08:09:

Hoe ziet jouw zomer er uit?

Hoe ziet jouw zomer er uit?

Wanneer heb je verlof?
Ga je op reis? Wanneer + waar?
Doe je een vakantiejob?
Welke feestjes doe je?
Welke festivals doe je?
...

Posted by massiveK on May-27-2007 08:37:

1 tot 15 juli in Sicily met mijn vriendin
Dan mijn masterproef beeindigen en in mijn nieuwe flat te komen
Dan op 29 juli: Tomorrowland
en dan voor mijn hel waarschijnlijke 2de zittijd studeren

Posted by FUSyke on May-27-2007 08:42:

Nog een goeie 3 weken en dan heb ik een weekje verlof:
van vrijdag 22/06 tot vrijdag 29/06. In die week doe ik op zaterdag 23/06 een klein festivalleke, namelijk Summerfestival @ Lilse Bergen met Benjamin Bates, Mason, Marcel Woods, Johan Gielen, Dave Lambert, Neon, Darkraver, ... Verder in die week ga ik wss ook nog eens naar een pretpark want dit is al een hele tijd geleden.

Op zaterdag 07/07 ga ik nog naar TW Classic met de volgende namen:
TOM HELSEN 13u00 - 13u50
OMD 14u30 - 15u20
P!NK 16u10 - 17u10
ANOUK 18u00 - 19u15
JOHN FOGERTY 20u05 - 21u35
ELTON JOHN & BAND 22u25 - 00u25

Van vrijdag 03/08 tot zondag 19/08 volgt mijn 2de verlof En in die periode ga ik van 04/08 tot 11/08 naar Ibiza!!! Mijn eerste keer en hopelijk is het zo goed als dat ik overal hoor vertellen! Feestjes die ik daar al zeker en vast ga doen zijn:
Carl Cox @ Space > Carl Cox, Derrick May, Jim Masters, Adam Freeland, Tim Deluxe
Renaissance @ Pacha > Eric Prydz, ...
F*** Me I'm Famous + Pure Pacha @ Pacha > David Guetta, Pete Tong, Sarah Main
En voor de rest zien we daar nog wel.

Om mijn verlof op een goede manier af te sluiten ga ik nog een dagje naar Pukkelpop (zaterdag 18/08): Goose - Erol Alkan - Felix da Housecat - Armand Van Helden - Cassius (live) - Justice (live) - Trentem�ller (live) - Booka Shade (live) - Agoria vs Oxia - Dennis Ferrer

En dan mogen we terug beginnen werken

Posted by Xilver on May-27-2007 09:00:

Werken.

Van 10 september tot begin 3 oktober, road trip met Anja in het westen van de Verenigde Staten.

Posted by Bertn on May-27-2007 09:10:

stage tot 3 augustus. en vanaf dan hangt het van de arbeidsmarkt af

Posted by Transfusion on May-27-2007 09:22:

Hopelijk werken in Juli, djm 800 kopen en hopelijk nog 'n draaitafel (y)

Dan 2de zit waarschijnlijk en in september nog voor 'n week of 2 naar frankrijk of portugal. En misschien tomorrowland.

Posted by domineesje on May-27-2007 09:32:

van 14/07 tot 6/08 verlof die wordt verlengd met 1 week economisch werkloos en de week erna is een korte week...

- weekendje Boom de Schorre
- 11/O8 feestje

Posted by djcresto on May-27-2007 09:54:

Verlof van 16 juni tot en met 8 juli
Op reis van 16 juni tot 30 juni. Een week rondrit in Turkije en een week op 5 sterrenhotel. Als het goed weer is volgt er wel nog een kampeertrip. Zoiezo trekken we het weekend van de betaparty met de tent nr Malmedy. Ol�

Ik doen enkel Tommorowland. De andere feestjes zullen spontaan wel komen.

Posted by Jasperovitsj on May-27-2007 10:05:

22 juni laatste examen, dan nog wat verder werken aan m'n thesis dat in tweede zit binnen moet. Vanaf 5 juli vakantiewerk bij Vanden Borre tot 25 juni, met daartussen af en toe vrijaf voor een uitstapje of een feestje (Digweed in de Vooruit ). Van 28 juli tot 5 augustus naar Duitsland met de vendeliers, en als we terug zijn wordt het opnieuw aan het thesis werken en ondertussen ook nog wat proberen te solliciteren. En hopelijk hoef ik niet te studeren voor tweede zit. Ik zit nog op koers voor eerste zit, maar je weet nooit

Posted by Bertn on May-27-2007 10:16:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En hopelijk hoef ik niet te studeren voor tweede zit. Ik zit nog op koers voor eerste zit, maar je weet nooit

2de lic communicatiewetenschappen? dan best��t 2de zit toch niet meer?

Posted by FUSyke on May-27-2007 10:16:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Digweed in de Vooruit

Had ik ook eerst gepland maar mee dat ik gisteren de line up van Pukkelpop zag, heb ik dit toch maar geschrapt. Beke sparen �

Posted by Jasperovitsj on May-27-2007 10:21:

quote:
Originally posted by Bertn
2de lic communicatiewetenschappen? dan best��t 2de zit toch niet meer?

As I said, ik ben nog op koers voor 1ste zit.
Maar dit laatste semester ben ik eigenlijk bijna nooit naar de les geweest en meer bezig geweest met thesis en andere zaken. Ik heb begot nog niet eens cursussen gekocht voor die vakken, terwijl ik voor ��n ervan al binnen 10 dagen examen heb Dus er is wel een kleine kans dat ik voor verrassingen te staan kom, maar die kans is toch wel h��l klein

Posted by Bl@ckOut on May-27-2007 10:56:

eerste 2 weken van juli wordt hard werken want dan hebben mijn collega's verlof en ben ik de enige op mijn afdeling. Vervolgens 2 of 3 weekjes verlof waarvan ik hoop die eerste week naar Spanje te kunnen gaan. Als ik slechts 2 weken heb in juli hoop ik in augustus nog een weekje verlof te kunnen pakken. Wat feestjes betreft: zeker tomorrowland de 29e juli en voor de rest zal ik nog wel zien.

Posted by CygnusX on May-27-2007 11:01:

Verlof van 16 tot 27 juli.
Geen grote vakantie gepland (ik heb mijn cruise al gehad).
Waarschijnlijk wel een citytripje + een weekend Center Parcs in augustus/september.

Posted by Kelly* on May-27-2007 11:11:

Net terug van 5 dagen Barcelona.
Van 11 juni tot 25 juni naar Portugal, Algarve.
Ergens half juli weekendje naar Berlijn.
In augustus weekendje naar Luxemburg.

En van parties enkel Tomorrowland en de plekken waar ik fotos moet gaan maken.

Posted by _Jedi on May-27-2007 11:12:

5 weken gespreid verlof van juli tot en met september.

Een bezoekje aan de Formule 1 testen in juli, waarschijnlijk een paar dagen tijdens de 24 Uren van Francorchamps om dan zeker 4 dagen in september te gaan kamperen voor de Grote Prijs Formule 1 van Belgi�, zijn de autosport dagen.

Feestjes, euhm de Beta-Party zou een must moeten zijn h�.
Tomorrowland denk ik ook wel aan...

Voor de rest geen plannen er mag deze zomer zeker nog eens wat extra's gebeuren...

Posted by domineesje on May-27-2007 11:47:

quote:
Originally posted by _Jedi
4 dagen in september te gaan kamperen voor de Grote Prijs Formule 1 van Belgi�, zijn de autosport dagen.

Is dat dan een lager tarief dan gewoonlijk? En welke pas is dat, ik zie enkel weekendpasjes...

Posted by jeronimo_jd on May-27-2007 13:31:

heel juli gaan interrailen, naar Oost-Europa
terugkomen tegen tomorrowland
augustus: herexamens doen (heb er al zeker 3 van in januari)
september: 3 dagen London; via ryanair ne vlucht heen en terug voor 6 euro (ne maat van mijn wilt daar nr een concert van Prince, nie da ik mee gaan nr da concert ze, maar ik wil londen wel is zien). Daarna eventueel nog een weekske of twee werken en dan terug school.

Posted by Jakhira on May-27-2007 13:43:

quote:
Originally posted by jeronimo_jd
3 dagen London; via ryanair ne vlucht heen en terug voor 6 euro

Als ze nog steeds naar Stanstead vliegen zal uw treinticket naar Londen zelf duurder zijn

Posted by _Jedi on May-27-2007 13:59:

quote:
Originally posted by domineesje
Is dat dan een lager tarief dan gewoonlijk? En welke pas is dat, ik zie enkel weekendpasjes...

Dat zijn weekendpasjes,
maar met weekendpasjes krijg je op donderdag toegang tot de pitwalk (toch vorig jaar op de N�rburgring).
Zo zijn er ook op donderdag al heel wat nevenactiviteiten voor het publiek.

Posted by FenixStyle on May-27-2007 14:53:

In juli ga ik normaal gezien vakantiewerk doen, en tussendoor nog wat feestjes met als hoogtepunt natuurlijk Tomorrowland

Midden augustus begint de 2e zit, en ik heb zowiezo al een heel aantal vakken te doen dus wordt het veel blokken in augustus.
Een echte vakantie heb ik niet gepland, maar ik g in augustus wsl wel nog mee op verplaatsing met Genk in de Champiosn League-voorronde. Al hangt dat laatste natuurlijk ook af van waar ze spelen, aan de kanten van Rusland enz zullen ze mij ook niet rap zien Maar een loting tegen een ploeg uit Frankrijk, Engeland, Ierland, Duitsland, Zwitserland,... zou wel ideaal zijn

Posted by Devilex on May-27-2007 17:54:

Juli: vakantiewerk
Augustus: herexamens

En tussendoor veel mountainbiken

Posted by Thomas @ A.T.P on May-27-2007 19:26:

Juli: Week naar lorett + Tour de France + Tomorrowland(enkel zondag)
Augustus: 14 dagen werken, miss herexamens allessinds nie veel dan

Doorheen de vakantie veel producen en de releasen wat promoten enzo + men erasmus plannen want ik vertrek rond 10 september al op erasmus

Posted by De Geert on May-27-2007 19:38:

9 - 18 juli: tripje naar Istanbul met vrienden
de rest van juli: aan de zee wss

dan Tomorrowland 2 daagjes genieten, om daarna in augustus vakantiewerk te doen

september nog een paar weekjes uitbollen en dan het nieuwe schooljaar beginnen...

Posted by DJ Sid on May-28-2007 18:47:

Zoveel mogelijk bij mijn vriendin zijn

Wanneer heb je verlof?
30juni (laatste examen) - 13juli (begin vakantiejob)
10 augustus - begin september = wss kleine tweede zit
begin september - eind september (vakantie, tot aan begin academiejaar 2007-2008)

Ga je op reis? Wanneer + waar?

Wss met vriendin ofwel met kameraden een weekendje naar de zee. Wss in de eerste week van juli.

Doe je een vakantiejob?

Jip, 13 juli - 10 augustus (bij De Post)

Welke feestjes doe je?

V��l fuiven
Misschien Tomorrowland
Geen festivals ... vallen op slechte datums voor mij.

Pages (2): [1] 2 »