TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar: Carl Cox @ Gamla tryckeriet, 15 september
Pages (3): [1] 2 3 »
Monday Bar: Carl Cox @ Gamla tryckeriet, 15 september
SPELTIDER
22.00-23.00 : Christian �hman - SWE-TA DJ FFS
23.00-01.00 : John Rundell
01.00-04.00 : CARL COX
Finns det n�gon i detta avl�nga land som inte v�ntat p� detta?
jag kommer s� stenh�rt vara d�r, �ntligen! 
omg 
Schysst! Det ska ni definitivt inte missa.
Och bara f�r det ska jag spamma om att ni kan h�ra Carl Cox's show varje fredag kl. 20.00 p� DI.fm's Techno kanal. Och om ni missar den d�r s� kan ni lyssna p� senaste avsnittet n�rhelst ni vill h�r:
http://www.di.fm/content/
D�r kan ni f�r �vrigt ocks� lyssna p� de senaste avsnitten fr�n Digweed, Armin Van Buuren och Markus Schulz 
Madre mia inte varit inloggad p� ett bra tag h�r p� TA och vad ser mman om inte att kungen ska komma hit!!!
Detta f�r inte bara missas alls� lika bra att skriva upp datum s� man inte gl�mmer detta!!
Ska bara gr�ta en skv�tt...

Det h�r �r s���� feeeeettt!

L�rdag 15 september, Gamla Tryckeriet, Alvik (Bromma)
Monday Bar XL presenterar CARL COX
Warmup: Jon Rundell
Vi brukar aldrig s�ga detta annars, men om n�got har potential att bli �rets fest s� l�r det vara denna! Det har tagit 10 �r av tjat... men nu �ntligen �r det dags. CARL COX - THE KING OF CLUBS, kommer till Sverige och en Monday Bar XL-fest. Det finns m�nga superlativ att s�ga om denna bokning som den st�rsta, kreddigaste, dyraste och mest sv�ra att f� till st�nd. Carl Cox �r helt enkelt st�rst alla kategorier!
V�r ambition �r dock att b�ra denna kv�ll till den st�rsta och b�sta festen vi n�gonsin producerat. Vi har hittat en enast�ende lokal d�r det aldrig varit n�gon liknande fest tidigare, Gamla Tryckeriet i Alvik (Bromma), ett gigantiskt "warehouse" med h�gt i tak och plats f�r n�rmare 2000 personer. Till det kommer vi att bjussa p� det absolut v�rsta i ljud, ljus, visuals och effekter, bl a en laser som �r flera g�nger mer kratfull �n n�got vi tidigare hyrt in.
Vi har f�tt tillst�nd att ha �ppet till 04 p� morgonen med fulla r�ttigheter och 20 �rs �ldersgr�ns.. Carl Cox spelar fr�n 01 tills vi st�nger. Innan dess k�r hans egen warmup Jon Rundell (UK).
Lokalen ligger ett stenkast fr�n Alviks T-bana, Tv�rbanestation samt bussh�llplats vid Aviksplan. Sista t-banan mot city g�r 03.25 s�ndag morgon, men vi kommer att se till bussf�rbindelserna f�rst�rks hela natten samt att det kommer att finnas gott om taxi.

ETT BEGR�NSAT ANTAL BILJETTER SL�PPS P� C.U.M. CLUBWEAR P� ONSDAG 15 AUGUSTI KL 12.00
Innan vi g�r ut och hamrar p� stora trumman om denna fest vill vi ge v�ra medlemmar (dvs du som prenumererar p� detta nyhetsbrev) en m�jlighet att k�pa f�rk�p till ett billigare pris. D�rf�r sl�pper vi ett begr�nsat antal biljetter nu p� onsdag 15 augusti n�sta vecka p� C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkogata 21-23 i Stockholm. De kostar 400 kr/st. Resterande biljetter sl�pper vi p� Ticnet.se l�rdag 1 september. De kostar d� 450 kr + serviceavgift. Eventuellt �verblivna biljetter sl�pps i d�rren f�r 500 kr/st. Det �r dock knappast troligt, d� denna fest med st�rsta sannolikhet kommer att s�lja slut l�ngt innan. Carl Cox vill ALLA se...
WEB
http://carlcox.com
http://myspace.com/jonrundell
SPELTIDER
22.00-01.00 : John Rundell
BILJETTER
Fr o m onsdag 15 augusti:
400 kr p� C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23
Fr o m l�rdag 1 september:
450 kr (+ serviceavgift) p� http://www.ticnet.se
I d�rren (i m�n av plats): 500 kr
MONDAY BAR XL presenterar CARL COX
L�rdag 15 september
Gamla Tryckeriet
Gustavlundsv. 149, Alvik (Bromma)
�ppet 22.00-04.00
�lder 20 �r
jag tror nog fan att jag ska �ka p� detta..
tror fan det kan bli en av dom tyngsta festerna faktiskt.. fet f�rfest m�ste det iaf bli
Detta kommer bli s� j�vla bra!
Perfekt timing ocks� - jag har f�tt �ran att ratta spakarna p� Ambition p� GK kv�llen innan s� ni som ska till Sthlm och se Kalle Kula tycker jag ska ta er dit en kv�ll innan och spilla lite drinkar p� v�r utrustning. Se det som en perfekt f�rfest inf�r manglet som komma skall p� l�rdagen! =)
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Detta kommer bli s� j�vla bra! Perfekt timing ocks� - jag har f�tt �ran att ratta spakarna p� Ambition p� GK kv�llen innan s� ni som ska till Sthlm och se Kalle Kula tycker jag ska ta er dit en kv�ll innan och spilla lite drinkar p� v�r utrustning. Se det som en perfekt f�rfest inf�r manglet som komma skall p� l�rdagen! =) |
| Originally posted by Laszlo Detta kommer bli s� j�vla bra! Perfekt timing ocks� - jag har f�tt �ran att ratta spakarna p� Ambition p� GK kv�llen innan s� ni som ska till Sthlm och se Kalle Kula tycker jag ska ta er dit en kv�ll innan och spilla lite drinkar p� v�r utrustning. Se det som en perfekt f�rfest inf�r manglet som komma skall p� l�rdagen! =) |
| Originally posted by Gate 42 om det s� kommer en droppe p� "mina" 800'or s� ska jag spr�nga bort hela v�xjo! |

hoppas han spelar tung techhouse och inte electrotjaffs
Med tanke p� att warmup-snubben han har med sig k�ttar techno kan jag inte t�nka mig att kalle skulle dra ner p� tempot och k�ra meselectro efter�t. Jag tror vi kan r�kna med bra mangel hela kv�llen.
perfekt. k�nner att jag m�ste ta mig dit. har jag tur f�r jag jobb i stockholm ocks�, och slipper sitta och fika som telefonsupportare..
Idag kl 12 sl�pper vi de f�rsta, lite billigare biljetterna p� C.U.M (Klara Norra Kyrkogata) till Cox-festen 15 september. Resten finns att boka om ett par veckor p� ticnet.se.
/Staffan, Monday Bar
jag + 2 ..kalle cox har man inte r�d att missa : ) ..
jag +1 kommer.
Hoppas det blir bra drag, f�rs�kt lyssna lite p� det som ligger uppe p� Cox hemsida och vad som finns p� youtube och det mesta tycker jag �r r�tt mesigt, n�stan Ti�sto-stil, h�ller tummarna f�r att det inte �r s� IRL 
Sen s� tajmar MondayBar in r�tt bra att de har hyrt in sin fetaste laser n�gonsin med alla varningsarticklar i tidningarna om att m�nga klubbar anv�nder f�r starka lasrar och att folk f�r �gonskador 
se nu till att komma redan klockan 22 
.
.
.
SPELTIDER
22.00-23.00 : Christian �hman - SWE-TA DJ FFS
23.00-01.00 : John Rundell
Ga damn! S�tt den p� meritlistan... v�rma f�r Calle Cox!
S� j�vla grymt! Som jag sa - grattis!
![]()
Grymt! Stort grattis! 
Vet n�gon vem John Rundell �r? Inte orkat g�ra n�n efterforskning ![]()
| Originally posted by Jeremy H Grymt! Stort grattis! ![]() Vet n�gon vem John Rundell �r? Inte orkat g�ra n�n efterforskning |