TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Amerikaanse blockbusterseries
Pages (2): [1] 2 »
Amerikaanse blockbusterseries
Bon, zoals beloofd ff peilen naar jullie favoriet onder de laatste nieuwe lichting van Amerikaanse actiereeksen.
Persoonlijk vond ik Prison Break het best uitgewerkt, met name seizoen 2 dat heel wat edge-of-your-seatmomenten bracht. Heroes heeft me uiteindelijk het minst bekoord, wegens een te groot aantal tempowisselingen en onlogische plotwendingen.
Benieuwd naar jullie mening.
Lost was weer zo verschrikkelijk gaaf dit seizoen. Dus dik mijn nummer 1, en Heroes hele brute nummer 2.
Gister Prison Break aflevering 21 gekeken, ik wou het eigenlijk niet eens maar veel mensen zeiden dat ik het moest doen. Dezelfde mensen zeggen dat ik ook zeker aflevering 22 moet gaan kijken maar ik ben totaal niet onder de indruk eigenlijk. Er waren wel leuke afleveringen maar het is allemaal veels te makkelijk. En 24 is voor mij verreweg het slechtste seizoen en ben pas bij aflevering 14. Erg jammer maar ben wel blij dat het vanaf seizoen 7 een hele andere wending gaat krijgen en ook andere steden aan gaat doen.
Lost & Heroes ftw!
Heroes is uit dit rijtje de enige die me voor het scherm krijgt gekluistert.
Dan hangt er precies zo een 'DO NOT DISTURB' deurklink kaart aan ��n van men oren..
Ik denk dat de vele SFX, de fantasie, het 'paranormale' en de voor mij tochwel verassende wendingen daar veel mee te maken hebben.
Lost zal 2de staan,
kheb het in begin ook gevolgd maar verloor ergens op het laatste van seizoen 1 men intresse.
Tot vorig jaar keek ik eigenlijk geen enkele serie. Toen ben ik op aanraden van een kameraad beginnen te kijken naar Prison Break. Ik heb toen de afleveringen van het toen in de VS nog lopende season1 op enkele dagen uitgekeken, en ben daarna gewoon beginnen volgen in de VS. In het najaar ben ik me dan ook eindelijk eens beginnen met 24, waarvan ik alle vijf de seizoenen op zo'n twee maand tijd gezien heb.
De nr1 blijft voor mij zowiezo Prison Break. S2 was beter en spectaculairder dan S1, al had het eerste seizoen natuurlijk ook z'n charmes omwille van de gevangenisomgeving.
Bij 24 is de volgorde van beste seizoenen: S5 > S1 > S3 > S6 > S4 > S2.
Doordat ik vlak voor S6 begon, S1-S5 nog gezien had, werd S6 me na een tijdje wat te 'saai', er gebeurde wel veel maar het was niet meer vernieuwend.. Ook ik ben dus blij dat men het in S7 dus wsl over een andere boeg zal gooien..
In de zomer ga ik ook eens proberen Heroes te kijken, zodat ik eventueel kan inpikken als S2 begint.
Nog geen enkele aflevering van geen enkele serie gezien
Bijgevolg: geen interesse 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Nog geen enkele aflevering van geen enkele serie gezien . . . |
LOST zonder enige twijfel! Heroes was ook lekker, maar het had van mij mogen stoppen na 1 seizoen en met een beter einde. In Prison Break ben ik halverwege het 2e seizoen de interesse verloren, zegt genoeg.
Lost > 24 > Prison Break
Aan Heroes moet ik nog beginnen.
South Park !! 
Kheb het meeste uitgekeken naar Lost telkens. Ook al was het me DOWNS en ups de afleveringen.
Prison Break, Heroes en South Park keek ik ook wel naar uit maar Lost had telkens toch iets speciaal 
Ik volg Prison Break en Lost. Na dat belachelijk onnozel einde van Prison Break 2 staat Lost toch absoluut op nr1.
en South Park natuurlijk==>ranzig goed!!
THE SOPRANOS
[/thread]
De aflevering van het voorbije weekend was redelijk amazing. 
"24" volg ik eigenlijk al zo goed als van het begin en ik heb tot nu toe seizoenen 1 tot en met 5 gezien (ik volg het op ka2 en heb S06 dus nog niet gezien). Ik blijf het een goeie serie vinden maar het nieuwe is er in ieder geval wel wat van af. Volgorde van favoriete seizoenen is moeilijk voor mij, S03 is mn favoriete seizoen, de rest vind ik grotendeels evenwaardig. Als ik ze nog ns opnieuw moest zien stel ik mijn mening mss nog wel bij.
Lost heb ik tot nu toe S01 en S02 gezien, en hoewel het mij in het begin zeker kon boeien heeft de serie toch veel kwaliteit verloren. Ik vind het minder interessant op dit moment en het is gewoon enorm irritant om steeds maar meer nieuwe misteries te zien en maar zelden antwoorden te krijgen. Hopelijk is S03 terug topkwalitieit
Heroes kwam voor mij vrij langzaam op gang, maar na de eerste paar afleveringen ben ik het echt geweldig beginnen vinden. Der zit ook nog heel veel potentieel in. Toch verkies ik voorlopig "24" nog boven Heroes
Prison Break kan mij het minst boeien, ik heb het een kans gegeven maar ik vind er echt niet veel aan. Ik ben wel van plan om in de toekomst alle afleveringen wel eens te bekijken, maar ik denk niet dat ik mijn mening nog echt ga bijstellen
24 > Heroes > Lost > Prison Break
Dawsons Creek 
In een iets andere categorie blijven natuurlijk ook The Simpsons steengoed na al die jaren.. De speciale dubbelaflevering ter gelegenheid van de 400e aflevering was ook weer hilarisch, met oa "24 minutes", een epsidode in 24-stijl 
Ook niet te versmaden, m'n dagelijkse serie na het avondeten: de herhalingen van de herhalingen van de herhalingen van de herhalingen van De Kotmadam 
Jericho is ook een enorm goede reeks. Favoriet is toch Prison Break, en dan zeker het eerste seizoen.
| Originally posted by Xilver Jericho is ook een enorm goede reeks. Favoriet is toch Prison Break, en dan zeker het eerste seizoen. |
geen interesse. het eerste seizoen van 24 heb ik gezien, maar de laatste afleveringen ervan vond ik al niet meer goed eigenlijk.
prison break wil ik mss in de toekomst wel nog 'ns zien.
Curb Your Enthusiasm vind ik geweldig, maar da's geen blockbusterserie natuurlijk
| Originally posted by CygnusX Daar heb ik de eerste aflevering van gekeken en 't zag er goed uit. Maar toen hoorde ik dat de serie vroegtijdig is stopgezet en nu heb ik weinig zin om verder te kijken |
| Originally posted by Xilver Euhm, het de laatste aflevering van seizoen 1 is onlangs uitgezonden, en dat was wel degelijk een heel seizoen. |
Boy meets world...
euh
Lost is eigenlijk de enige serie die ik volg. Zo'n series volgen is toch serieus tijdrovend. Een film bekijk je en zit er na twee uur op, das gemakkelijker.
Uit de series die genoemd zijn: Lost. Ik vond de final wel een grote teleurstelling! Ik had verwacht dat er wat mysteries zouden opgelost worden. Zal wel voor 't volgend seizoen zijn zeker.
Heroes ben ik mee bezig en die vind ik minder spannend dan Lost.
Ik volg ook One Tree Hill. Dat is zo een echte teen/drama-serie & I love it!
Goede dosis good ppl vs bad ppl (Dan!! grrr), melige sc�nes, dilemma's, ...
Op tv zie ik ook graag naar Grounded For Life, My Wife & Kids en Friends.
The Gilmore Girls ftw!
| Originally posted by Push2005 Nog geen enkele aflevering van geen enkele serie gezien Bijgevolg: geen interesse |
Ik volg ze bijna allemaal:-)
-24: mijn favo reeks tot en met reeks 5, maar reeks 6 suckte een beetje.
-Prison break: zalig eerste seizoen, tweede seizoen had ook zijn sterke momenten maar verknalde het op het einde
-Lost: mjaah, die bekijk ik nog wekelijks, maar met minder enthousiasme dan vroeger:-)
-Heroes: zalig seizoen, crappy laatste aflevering. Ik vrees dat ze het gaan verknallen in seizoen 2.
-Sopranos: blijft na 6 seizoenen UBERzalige TV. Jammer dat er maar 1 aflevering meer volgt voordat de serie er voorgoed mee stopt