TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TMF THE DJ's
TMF THE DJ's
Gisteren zag ik tmf the dj's, en daar draaide johan gielen op desire. Maar ik schakelde laat in, maar toen kwam dus wel een vet nummer. Twee nummers later kwam een mix van silvio ecomo - no dip, en daarna mauro picotto - pulsar. Weet iemand hoe dat nummer heet of de platen die hij heeft gedraaid in uitzending van tmf??
Ik heb er al een paar:
Johan Gielen @ Desire (TMF THE DJ's)
01. ID
02. ID
03. Silvio Ecomo - No Dip (Remix???)
04. Mauro Picotto - Pulsar, kan ook die nieuwe 2002 zijn maar volgens mij niet
05. ID
het kan zijn dat hij er nog een plaat voor draaide, want ik schakelde laat in.....
Silvio Ecomo - No Dip 2002 [Mac Zimms Remix]
Alsjeblieft 
GrEeTz
In de unknown track section werd ook al gezocht naar een nummer uit dat setje. Zit ook een sample bij dus kan wel handig zijn
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=41439
heb je ook die DJ sammy nummertjes gehoord?
Met zijn neus scratchen a la Dj jean, hehe..
die gast was dus SLECHT!
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! In de unknown track section werd ook al gezocht naar een nummer uit dat setje. Zit ook een sample bij dus kan wel handig zijn http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=41439 |
klinkt zeker ERG lekker!!!
kzal het donderdag wel ff aan hem vragen!!
| Originally posted by Biohazard heb je ook die DJ sammy nummertjes gehoord? Met zijn neus scratchen a la Dj jean, hehe.. die gast was dus SLECHT! |
| Originally posted by SnuggLe Johan Gielen is altijd SLECHT! |
kan je gelijk wel weer iedereen belachelijk lopen maken, maar zijn set op Trance Energy was eg wel goed
eg wel!!

| Originally posted by Jukx eg wel!! |
| Originally posted by TranceFool kan je gelijk wel weer iedereen belachelijk lopen maken, maar zijn set op Trance Energy was eg wel goed |

| Originally posted by !_PeTrUs_! Idd ja, die kerel draait gewoon lekker wat iedereen mooi vind. Een DJ is tegenwoordig al geen zak meer aan als ie in z'n sets alleen maar Top tunes draait, wat natuurlijk enorme onzin is. |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Idd ja, die kerel draait gewoon lekker wat iedereen mooi vind. Een DJ is tegenwoordig al geen zak meer aan als ie in z'n sets alleen maar Top tunes draait, wat natuurlijk enorme onzin is. |
is johan gielen gewoon de man omdat hij standaard draait (herkenning he)
| Originally posted by DjRV pfffffffffffffffffffffffffffff Johan Gielen solo @ club eau den haag.... DIE GAST DRAAIDE MEESTERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRLIJK Johan owned |
| Originally posted by magrec Maarja voor mensen als jukx is johan gielen gewoon de man omdat hij standaard draait (herkenning he) |
| Originally posted by Jukx precies, net wat je zegt! de liedjes moeten gewoon lekker stampen zijn met een mooi melodietje! dat moeilijke gedoe daar heb ik geen zin in hoor! |