TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Avondje uit met SuperSjinees
Pages (2): [1] 2 »
Avondje uit met SuperSjinees
Aangezien een van mijn vrienden jarig wqas wildenb wij wat leusk doien. Omdat we nog nooit naar de Off corso gewqeest g8ngen we dsna ok vol goeie moed
zij straalbezopen
ik niert
Kwamen we daar aan..."mag ik jouw legutimatie evenb zien?".... ja hoor... je bent NET 21 (BEN IK NIEY) loop maae door
De mueziek vond ik best te pruimen in de echnozaal
die andere jazz louge gedoe sux
maar goeds we waren daar tot 1.30 wilden die gasteb weg
we waren maar met zn 3 en., ze wilden naar Hollywood
Wij naar Hollywood ik had ondertussen al me drugs op + verkocht
sta ik daar na 45 min uit mijn plaat gaan.... komt beveiliging.....
EN KUT IK HEB NOG 1 OIL IN ME ZAK
toen hebbik maar gezegd dat ik het had gekocht
en ik moest meehelpen zoeken
aangezien je iemand niet kan zoeken
omdat ue niet bestaat
blleeeghhh
eruitgegooid dus
en toen in me eentje naar Centraal Rdam
kwam ik een meisje tegen.... Linda ofz.... Kinda was gezellig en knap meisje
lekker lullen ze bleefk bij de TMF awards te hebben gewerkt
ik had dr kaartje betaald in ruil voor een pijpbeurt ghehehe
dat was en geintje
Toen bennik maar naar huios gelopen, 3 0 min ongeveer en ik ben nog steeds onder invloed van!!!!!
Voor als je t niet doorhebt.... ik werd er dus uitgegooid daar (2e keer al)
waar blijft reply?///////
extreem boeiend...
ik was dronke nu wel ok, ga zo pitte
latex, de groeten en tot sinas.
rustig aan sl3t, ik sta niet strak zoals jij, dus ben niet zo snel 
iig, lekker kutavondje dus.
Blij dat ik dan nog dronken ben, kslaap zometeen direkt als ik op mn bed ga liggen.
goed, de laatste vrijdag van mei gaan we dus naar HQ ff hardhousen. Remy-D is er sowieso, kijken of we Gekhous en Yarnie nog meekrijgen.
Moet lukken 
Mxls
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus rustig aan sl3t, ik sta niet strak zoals jij, dus ben niet zo snel ![]() iig, lekker kutavondje dus. Blij dat ik dan nog dronken ben, kslaap zometeen direkt als ik op mn bed ga liggen. goed, de laatste vrijdag van mei gaan we dus naar HQ ff hardhousen. Remy-D is er sowieso, kijken of we Gekhous en Yarnie nog meekrijgen. Moet lukken ![]() Mxls |
LEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKER HOOR
en ja deze post is nutlozer dan het maar kan,maar ik ben ontoerekeningsvatbaar op dit moment
*BOUNCE BOUNCE BOUNCE BOUNCE*
groetjes van ons
I wish you great sex tonight ghehehehe
ik ga ook slapen
!
| quote: |
| Originally posted by Optimus I wish you great sex tonight ghehehehe ik ga ook slapen ! |
| quote: |
| Originally posted by DjRV Dude,dat gaat zo onwijs lukken gewoon |
Whahahah...wat een vaaaaaaaaaaaage gasten zijn jullie allemaal.
Maarja, dat wisten jullie al 
OPTIMUS, waar ben je op IRC man?
Greetz,
SnuggLe
sorry optimus, ik vin je een aardige gozer, maar als je loopt te dealen vind ik het terecht dat je er wordt uitgegooid 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool sorry optimus, ik vin je een aardige gozer, maar als je loopt te dealen vind ik het terecht dat je er wordt uitgegooid |
Ghehehe, ik lees t net weer terug, net wakker.
Ff een normale leesbare versie van gister
Ik was dus naar Off Corso gegaan en toen moest ik mijn LEGITIMATIE laten zien... zegt ze nog "ja je bent 21 kan nog niet" , alleen ik ben 20 ghehehe... en de jongste van ons drie en kon gewoon doorlopen (hijs dan ook een kop groter
)
Daarzo was in het begin relaxen enzo (niet echt iets voor mij) en toen ging de grote zaal open waar ze techno draaiden. Ik heb me er prima vermaakt met die muziek
maar mijn vrienden vonden het dus ruk en ze wilden 1.30 weg.
Teon zijn we maar weer es naar Hollywood gegaan. Ik liep dus te stamepn en te feesten en toen kwam er ineens die turk van de beveiliging dat ik mee moest komen
Bleek dat ie zag dat ik had geslikt, maar ja, ik dacht ik heb nix meer bij me, dus nix aan de hand. GVD, bleek dat ik er nog 1 in me zak had, die vonden ze bij het fouilleren. Toen hebbik maar een verhaaltje verzonnen dat ik ze van een gast heb gekocht en ze zeiden dat ze me nix zouden doen (dat wist ik toch wel
) en dat ze wilden dat ik die "gast" zou zoeken voor hun.
Ik dus vrolijk door Hollywood lopen en zogenaamd zoeken ghehehe. Maar ja, toen zeiden ze dat ik nog 20 min had om mijn vrienden gedag te zeggen en dat ik om 3 uur me moest melden bij de EHBO post dan kon ik eruit gekickt worden
Was ik net 10 min aan t lopen kwam die turk weer naar me toe "Hoe kom jij nou weer binnen?" Ik had nog niet eens wat gezegd en hij zei dat ik weeeeeerrr mee moest pfffffff.... Toen werd ik maar eruit gegooid, ff naar de camera kijken, een plaatje schieten van Sjineesje en ik mocht weg.
Was ik op Centraal Station Rdam, stond ik in de rij voor de ingang van de trein, stond ik naast een schone dame
: die dr kaartje niet kon vinden (ik ook niet toen). Ik had de mijne gevonden en zij nog zoeken en toen bleek dat ze dr kaartje niet bij zich had + geen geld+geen pinpas. Lekker kut voor dr, dus heb ik maar een kaartje voor dr gekocht (wat een heer ben ik ook

)
Ze ghad gewerkt bij de TMF awards en ze was lekkaaaaaaaaaaaa. Ff babbelen met dr, en toen ze eruit moest zat ik dus weer in mijn eentje in de trein
Vanaf Centraal Station Den Haag lekkr gelopen naar huis, was 30 min werk, (ja lekker snel als je strakstaat ghehehe).
Dit was dus mijn zaterdagavond ghehehe


enne...
| quote: |
| Originally posted by TranceFool sorry optimus, ik vin je een aardige gozer, maar als je loopt te dealen vind ik het terecht dat je er wordt uitgegooid |
| quote: |
| sta ik daar na 45 min uit mijn plaat gaan.... komt beveiliging..... |

| quote: |
| goed, de laatste vrijdag van mei gaan we dus naar HQ ff hardhousen. Remy-D is er sowieso, kijken of we Gekhous en Yarnie nog meekrijgen. |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE dus als je vet daar staat te stampen/dansen/what ever denken ze dat je onder invloed bent of zie je dat gewoon zooo duidelijk.. ![]() uuh Qlubtempo??.. ik ga dan waarschijnlijk ook, zit nog alleen te kijken of zaterdag of vrijdag.. ben proberen basvh mee te krijgen.. zou wel vet zijn.. tijs08 gaat ook zeker zei die.. |
hahaha!!
leuk avondje dus weer voor onze sjineezz!!
Balen dat je er nog 1 bij had, maar aan de andere kant... dan had je dat lekkere wijf op station niet ontmoet... en kdenk dat een zaterdag avond in hollywood toch niet echt verpest word als je eruit word gekikt..... 
1e versie was trouwens best te volgen hoor 
| quote: |
| Originally posted by TimeportE dus als je vet daar staat te stampen/dansen/what ever denken ze dat je onder invloed bent of zie je dat gewoon zooo duidelijk.. ![]() uuh Qlubtempo??.. ik ga dan waarschijnlijk ook, zit nog alleen te kijken of zaterdag of vrijdag.. ben proberen basvh mee te krijgen.. zou wel vet zijn.. tijs08 gaat ook zeker zei die.. |
.
ze was nog slim ook, ze zou net afstuderen in Civiele Techniek (wat dat ook moge zijn) aan de Uni
hmmmm Linda geilllllllllllllllll


whaha ok optimus nou snap ik het ietsie beterrr 
, prachtig avontuurtje weer hehe 
lol ik ben dingen flink door elkaar aan eht halen..
ben dan ook maar net 5 min wakker.. 

maar is wel leuk reportje Opti.. had je nog het telefoonnummer van dat lekkere vrouwtje weten te krijgen??
neej man, wat moet mijn vriendin wel niet denken?


Oja, naar Hollywood in plaats van Off_Corso ????? Het moet niet gekker worden, het is wel duidelijk dat jullie onder de pillen zaten!!!!
Je had op zijn minst het nummer hier kunnen verloten! 
| quote: |
| Originally posted by Raymond Oja, naar Hollywood in plaats van Off_Corso ????? Het moet niet gekker worden, het is wel duidelijk dat jullie onder de pillen zaten!!!! |



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.