TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Global Gathering 2007, 27-28 juli
Global Gathering 2007, 27-28 juli
N�gon som ska dit?
www.globalgathering.co.uk
Kostar f�rvisso �100 men linan �r helt skadad...tvekl�st den tjockaste festivalen i sommar.
argh jag vill jag vill jag vill men kommer inte kunna :/
och som vanligt �r linan �verj�vligt br�lfet, gkgg h�ller sjukt h�g standard sen ett par �r tillbaka banne mig.
�r det camping som g�ller? En natt eller tv�? Annan info f�r en som aldrig varit d�r? Tack 
Japp, tv�dagarsbiljetten f�r 105 GBP �r inklusive camping...enbart l�rdagsbiljett kostar 60 GBP..campingen st�nger p� s�ndagkv�llen s� man har god tid p� sig att sova av sig sin bakfylla efter l�rdagnatten
N�gon som har r�knat p� vad sj�lva resan g�r p�? �r r�tt sugen p� detta 
3-4000 sp�nn l�r l�tt g� �t med resa och allt som h�r d�rtill...beror ju p� hur flott man vill leva, hur l�nge man ska stanna osv, men mat och dricka brukar inte vara den billigaste p� festivalomr�den...
n�gon som har koll p� hur man flyger billigast till england? n�gon som bilat dit?
ryan air funkade bra f�r mig n�r jag var dit f�r n�gra �r sen men det kanske finns fler budgetbolag nu.. 
Blir nog inget GG f�r mig iaf, m�ste prioritera n�r man �r fattig.
I'll be in the Bedrock tent celebrating my 18th birthday on saturday. If anybody wants to go nuts to Prydz with me that's where I'll be 
om man v�grar camping da? finns det n� nice boende, hotell i n�rheten som man kan nyttja?
�r lite sm�sugen p� att �ka iv�g p� detta.
Som jag fattat det ligger det mitt ute i ingemansland s� hotell �r nog bara att gl�mma...
Skjuter nog upp GGG ett �r p� framtiden till, har v�l bara t�nkt att dra s� d�r dem fem senaste �ren 
F�r bli en liten sv�ng till beach party i polen ist�llet. Mest f�r att det blir ett billigt, l�tt och annorlunda alternativ, linan lockar v�l inte direkt.
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Som jag fattat det ligger det mitt ute i ingemansland s� hotell �r nog bara att gl�mma... |
L�ste i mixmag att det fanns ngt hotell i n�rheten som man kan boka n�r man k�per biljetter.
hmm...det d�r f�r jag kolla upp...vilket nummer? k�pte juni-numret h�romveckan p� pressbyr�n....knappt hunnit bl�ddra igenom det dock.
Det var juni, s� det �r bara att bl�ddra lite s� hittar du ;P
| Originally posted by Laszlo hmm...det d�r f�r jag kolla upp...vilket nummer? k�pte juni-numret h�romveckan p� pressbyr�n....knappt hunnit bl�ddra igenom det dock. |
d�r st�r bara en sketen liten pissnotis...ingen riktig info om avst�nd, priset eller annat trams. K�pte senaste mixmag h�romdagen, ska bl�ddra igenom den lite snabbt.
Hur m�nga �r ni som �ker? Vi �r tv� pers �n s� l�nge, jag och en tjej och flyger nog fr�n Malm�. Vi kanske kan sam�ka? adda mig p� msn din gamle sj�r�vare s� snackar vi vidare
[email protected]
Det kommer g� bussar fr�n festivalomr�det till och fr�n stratford en g�ng i timman med vilka man kan �ka f�r att handla mat osv (det �r till�tet att l�mna festivalomr�det om man har weekendbiljett). Det st�r inget om hotell n�gonstans, men jag antar att det �r i Stratford som det finns m�jlighet att bo p� hotell/vandrarhem/whatever. Det �r ocks� till�tet f�r weekenders att g� ut till bilarna...l�ste p� forumet p� deras hemsida att det fanns de som sov i bilarna. Har man husbil s� �r det ju gjutet =)
Tyv�rr �r bil s� gott som uteslutet f�r oss svenskar...finns flyg f�r runt tusenlappen (t&r) fr�n malm� och gbg...stockholm och andra platser har jag inte kollat upp.
Vi �ker!
Best�llde biljetter ig�r, bokade flyg idag. Nu �r jag pank som en kyrkr�tta. Hittade dock 400 sp�nn i en vattenp�l p� v�g hem fr�n jobbet idag. Ha 
Folk m�ste l�ra sig att anv�nda pl�nbok - aja. Nu slipper jag ligga s�mnl�s �ver att jag visste vem pengarna tillh�rde 
N�gon mer h�rifr�n som ska ta sig till GG?
| Originally posted by Laszlo N�gon mer h�rifr�n som ska ta sig till GG? |

| Originally posted by Pobbe Ja f�rfan, i �r blir det �ntligen av, jag och tv� kompisar ska pallra oss dit, s� vi f�r se till att fixa ett Swedish Basecamp p� campingen. ![]() Blir att vi flyger fr�n Kastrup den 25:e, sen har vi tv� dagar p� oss att komma p� hur vi ska ta oss upp till Stratford, men det l�ser sig ju p� n�t s�tt |
Bah, �r v�l ingen festival utan camping? 
N�ja, f�r se till att st�ta p� varandra d�r inne d� 
Det �r england vi snackar om. Regn och lera upp till kn�na.
Dessutom har vi inget t�lt. Ska vi k�pa ett som vi �nd� super s�nder kan vi lika g�rna bo under tak och duscha p� morgonen f�r de pengarna. Och gratis frukost. Yay. Pallar vi inte ta oss tillbaka till stratford f�r vi v�l leta upp varsitt fruntimmer att dela sovs�ck med =)
jisses vilket megakalas!
Hela resan var off the hook. S�nt j�drans tryck i varje liten vr� p� festivalen...och britterna �r helt underbara. Det var lite sis�d�r med planering och arrangemanget i sin helhet tycket jag, de g�nger jag varit p� dance valley har det varit mycket h�gre klass p� det mesta...ut�ver det s� finns det inget att klaga p�!
Liten partyrapport: http://www.laszlo.se/blog/?p=138 =)
B�st imo var Zabiela & Fanciulli. Snubbarna kan sin skit, om man s�ger s� =)