TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Clip van Rank1 - Awakening
De Clip van Rank1 - Awakening
tering zeg, ik heb nog nooit zo'n vertiefte clip gezien, er worden interviews gegeven en die hoor je gewoon tijdens het nummer, en allemaal race-geluiden erdoorheen, ik vond dat bij Marco V - Godd al redelijk irritant maar dit is toch echt het toppunt!!!
Rank1 zou zich moeten schamen!!!! Het is om te janken zo slecht
Zag al dat ie aan te vragen was op The Box
Maar nog nie gezien
Vond bij GODD die racegeluiden al zo irri, gaat hem maar eens aanvragen dan 
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Zag al dat ie aan te vragen was op The Box Maar nog nie gezien Vond bij GODD die racegeluiden al zo irri, gaat hem maar eens aanvragen dan |
De nieuwe clip van timo maas - shifter die is erg goed en ook een veel beter nummer 
dit is te triest voor woorden....... ik kan me bijna niet voorstellen dat het een clip van Rank 1 is.
hahahahah wat heb ik gelachen 
Dat "hollands" Engels ook van die lui in die clip. "He has a lot of guts in his ass" rofl. Beetje domme clip idd, volgens mij zag ik ook nog iemand soort van hakken? kan dat? 
GreetZ, DC
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!
hoe moeilijk is het om een goede videoclip te maken.......??
Toen ik die fotoos zag van de opnamen met die cars enzo dacht ik nog.. nou dat ziet er leuk uit!
Maar 'why the hell' moeten die geluiden boven het nummer uitkomen, of beter gezegd waarom hoor je geluiden die niet bij het nummer horen.
Schande weer dit.. eerst Godd en nu dit.. het zal wel aan id&t liggen denk ik dan.. want rank 1 laat hun eigen nummer niet zo verneuken !!
TRIEST!!!!
Heb hem ook inmiddles voorbij zien komen.
Echt zonde dat ze er zon slechte clip van gemaakt hebben
ik zag net die clip van marco v - simulated..
vage clip zeg.. lol 
maar hijs iig beter als die van rank1 en der zitten ook niet irritante geluiden bij die de muziek verneuken..
| quote: |
| Originally posted by magrec De nieuwe clip van timo maas - shifter die is erg goed en ook een veel beter nummer |
vanmiddag voor et eerst gezien en ik vind et een klote clip...
De clip heb ik ook nu gisteren gezien, en vind het gewoon erg jammer dat het zo'n clip is geworden. Ten eerste zie ik weinig samenhang in de clip met betrekking to het nummer. "Awakening" hmm tja denk dan niet gelijk aan een stel wegracers! En een paar leipe wijffies....
Verder zoals al meerdere keren gemeld is het geluid tussen de clip door zwaar irritant. En spoort die clip nu niet aan tot illegale straatraces 
Id&t heeft zo i zo een dikke vinger in de pap om de clips te maken. Dus denk niet dat Rank 1 veel schuld heeft aan het verkrachten van het nummer... Althans ze wel wisten wat er zou gaan gebeuren.
Conclusie: Clip SUCKSSSSSSS!!!
Man, komop, elke keer wordt er een thread gemaakt over die clips........maar dat weten we toch allang......Nummers die wij goed vinden en waar een clip van worden gemaakt voor op de commerciele markt die zijn gewoon altijd kut........standaard verkracht en verneukt......
massal
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik zag net die clip van marco v - simulated.. vage clip zeg.. lol ![]() |
(stond gisteren trouwes op 5 in dagtop5.. tijsje stond op 4.....)( je wil niet weten wat ik savonds soms doe.. beetje de tmf kijken
)| quote: |
En spoort die clip nu niet aan tot illegale straatraces ![]() |
(ben benieuwd of mensen hier ook een mening over hebben
)
stelletje zeikers, iedereen begint nou al bij elk fokking videoclippie, cd singletje in de winkel of trensplaatje op de radio te janken van diiit en daaaat
wat een gezeik, als je rank1-awakening in zon goeie kwalitiet wil hore luister je hem maar op cd of mp3 ofzo, wat boeit zon videoclip
tjo
ow ja ik ben sjaggie dus eeen gezelli reply van ik
massowl

| quote: |
| Originally posted by LightForce Conclusie: Clip SUCKSSSSSSS!!! |
qhaha..vette shit die clip
bijna had chicane er nog in mee gedaan...had gast rolletje gewonen ergens ofzo....maar zijn toen toch maar naar de krelin gweest die avond(glukkig)
greetz,
yarnie
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.