TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance energy again


Posted by cyberia on Mar-16-2001 14:21:

Om nog maar is een zoveelste thread over trance energy te maken:
Weet er soms iemand ofgda ge nu di� set van rank 1 ergens kunt hebben,en zo ja waar?thx


Posted by JdDark on Mar-16-2001 19:40:

nope, en da ier is de hollanders hun forum, hehehe


Posted by eXos on Mar-17-2001 12:17:

Unhappy

Zoals je weet is dat stuk van TE niet uitgezonden op radio 538. Kleine kans dat iemand 'm heeft. Ik zou hem zeker willen hebben, dus afwachten maar....


Posted by TranceFool on Mar-17-2001 14:31:

Als het goed is wordt vanavond op TMF, T.E. part 2 (21.00)uitgezonden met daarin Rank 1, maar dat zal helaas maar een kwartiertje Rank 1 worden, maar toch iets. ff kijkuh dus.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.