TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance energy again
Om nog maar is een zoveelste thread over trance energy te maken:
Weet er soms iemand ofgda ge nu di� set van rank 1 ergens kunt hebben,en zo ja waar?thx
nope, en da ier is de hollanders hun forum, hehehe
Zoals je weet is dat stuk van TE niet uitgezonden op radio 538. Kleine kans dat iemand 'm heeft. Ik zou hem zeker willen hebben, dus afwachten maar....
Als het goed is wordt vanavond op TMF, T.E. part 2 (21.00)uitgezonden met daarin Rank 1, maar dat zal helaas maar een kwartiertje Rank 1 worden, maar toch iets. ff kijkuh dus.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.