TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Laszlo - July promo
Laszlo - July promo

Hej alla s�ta. Purf�rsk mix. Progmininmaltechigtellern�got�tdeth�llet.
Lite ouff ouff, lite takk takk, lite boom boom, lite blipp och lite
blopp men framf�rallt en j�vla massa bra skit. 77 min, 320 kbps.
Mixad p� 14 cd-spelare, 6 skivspelare och 8 abletons...
Ni kan till rutinerna. Ladda hem i 400 km/h, kommentera. Puss o kram
FTP (100 mbps)
HTTP (10 mbps)
L�tlista:
01. Beanfield feat. Bajka - Tide (Ripperton Mix)
02. Dusty Kid - Cowboys
03. Booka Shade - Karma Car
04. Effin & Blindin - See ya
05. Ida Engberg - Disco volante (Sebastien Leger Remix)
06. Justin Martin - Sad Piano (Jimpster Remix)
07. 16 bit lolitas - Non verbal language
08. Martin Landsky - Let me dance
09. Tiefschwarz - Ghostrack (Shonky Remix)
10. Dennis Ferrer - Transitions
11. Workidz - Work it
12. 3 Input Woman - Kill this monkey
13. Olivier Giacamotto - Gail In The O (John Acquaviva & Damon Jee Remix)
14. Chaim - Genesis
15. John Dahlb�ck - Everywhere
Underbart! Ska dra ner nu! John Dahlb�ck - everywhere �r ju bara f�r fet! Danke Lazlo!
Super! Ska f� spela i bilen ner till Sensation Black 
H�rligt...l�r v�l inte riktigt vara samma stuk, men funkar s�kerligen som uppladdning 
Pisch, f�ll det dig i smaken?
Ja, verkligen, �ppningen va d�dssk�n! Effin & Blindin - See Ya, va hur bra som helst!
M�nga bra l�tar som: 16 bit lolitas - non verbal language och sen sp�r 12 till everywhere va ocks� fett, kunde verkligen inte sitta stil! Bra mixning, tyckte inte det l�t knas n�gonstans!
2 tummar upp!
Laddar ner f�r eventuellt spela upp p� Progressive eller Techno kanalen p� DI.fm. �terkommer n�r jag checkat den 
Ny Ida Engberg produktion? 
F�r �terkomma i vanlig god ordning!
Btw, jag �LSKAR hastigheten p� FTPn 
| quote: |
| Originally posted by DjAviander Ny Ida Engberg produktion? ![]() |

| Originally posted by Christian �. *host*..david ![]() Bra skit Laszlo! |
Whatever

smutt..! bra mix all the way...ser fram emot att se dig live p� kryssen om vi nu lyckas kn�pa ihop ett g�ng pl�tar dit =P
Originally posted by DjAviander Whatever |
| Originally posted by Amnezia smutt..! bra mix all the way...ser fram emot att se dig live p� kryssen om vi nu lyckas kn�pa ihop ett g�ng pl�tar dit =P |
| Originally posted by Christian �. hehe, David (west) har haft med ett STORT finger i Idas l�t om man s�ger s�, hon har inte fel pojkv�n n�r det g�ller att prodda musik |
Hade jag ingen aning om - men det kan jag ju lugnt h�lla med om i s�na fall! 
Tack och bock =)
| Originally posted by DjAviander Ny Ida Engberg produktion? ![]() |
T�nkte bara s�ga att jag har l�gger upp din mix s� den ska spelas p� DI.fm kl. 22:00 p� m�ndag (6:e Augusti) p� Progressive kanalen. Du har ett r�tt blandat l�tval men jag tror att folket som h�nger d�r kommer uppskatta den mest plus att de �r mycket b�ttre p� att ge feedback �n dom p� Techno kanalen. 
| Originally posted by Johan (DJ Irish) T�nkte bara s�ga att jag har l�gger upp din mix s� den ska spelas p� DI.fm kl. 22:00 p� m�ndag (6:e Augusti) p� Progressive kanalen. Du har ett r�tt blandat l�tval men jag tror att folket som h�nger d�r kommer uppskatta den mest plus att de �r mycket b�ttre p� att ge feedback �n dom p� Techno kanalen. |
| Originally posted by Johan (DJ Irish) T�nkte bara s�ga att jag har l�gger upp din mix s� den ska spelas p� DI.fm kl. 22:00 p� m�ndag (6:e Augusti) p� Progressive kanalen. Du har ett r�tt blandat l�tval men jag tror att folket som h�nger d�r kommer uppskatta den mest plus att de �r mycket b�ttre p� att ge feedback �n dom p� Techno kanalen. |
Gratz Laz! M�ste k�nnas bra iaf!
| Originally posted by mr_fisken �r v�l hennes f�rsta produktion? |
| Originally posted by DjAviander Sweet Gratz Laz! M�ste k�nnas bra iaf! |
Den ligger i rotation p� DI.fm s� den kommer v�l att spelas en g�ng i veckan eller s�. 
| Originally posted by Johan (DJ Irish) Den ligger i rotation p� DI.fm s� den kommer v�l att spelas en g�ng i veckan eller s�. |