TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- hur pöskan får man bild som signatur i sina posters?????
hur pöskan får man bild som signatur i sina posters?????
Hilfe...?????
hajar bara inte hur man ska göra....
/Nezia
skit i bilden, bara jobbigt...
okeeej....då sääger vi så
men var för stor för avatar grejsen å e så läcker...dj-art i full action...
så här:
code:
[img]länktillbild.jpg/gif/png[/img]
| quote: |
| Originally posted by 303 så här: code: |
| Originally posted by Amnezia [img]C:\WINDOWS\Skrivbord\Klubb pics\lazer.jpg/gif/png[/img] |
| Originally posted by mindshooter Såg denna kodning där din sig ska vara....du kan givetvis inte länka till din dator sådär...vi har juh ingen kontatk med den så länge ud är offline... du måste lägga upp den på nätet någonstans och sedan länka dit |
men hallååå...hur lägger man till bild under sitt namn dåå???
ere nåt med vb code eller?? neeeeh??? *undra*
den där flickan som mindshooter har e såå sööööt 
haj haj
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=12794
| Originally posted by Glorie men hallååå...hur lägger man till bild under sitt namn dåå??? ere nåt med vb code eller?? neeeeh??? *undra* den där flickan som mindshooter har e såå sööööt ![]() haj haj |
tack mindshooter, va du e schnäääälll 
Hmm e glorie en kille eller tjej.. skulle vara kul om det var en av det motsatta könet
Nu kommer Gaby inte känna sig så ensam bland alla dumma killar

Glorie, var kommer du ifrån? Jag har funderat länge nu på vad Atown ska betyda, men jag kommer inte på det 
exon, klart ja e flekka
hehehehehe 
d måste du höra på namnet jöööh 
Avesta?
Kul med en till tjej, cool avatar...

| Originally posted by King of Clubs Avesta? Kul med en till tjej, cool avatar... |
hummz......ja e en liten vagabond för ja flyttar runt lite så
d e lika bra ja skriver vart ja bor när hmmz, ja flyttat igen.. 
planerar flytta tre ggr till inom d närmsta 4 åren.. hehe
bland annat till Hoolllaaaaaaaaaaand.. hehe.....eftersom d ingår "kinda", i min utb. I will attend
eller man kan välja att förlägga 6 mån-1 år utomlands...sen till sthlm
såå klaaart
Nja man vet aldrig.. finns killar med dom mest skumma namnen på den här sajten. Kul att ha en till flicka bland oss
| Originally posted by Glorie hummz......ja e en liten vagabond för ja flyttar runt lite så d e lika bra ja skriver vart ja bor när hmmz, ja flyttat igen.. ![]() planerar flytta tre ggr till inom d närmsta 4 åren.. hehe bland annat till Hoolllaaaaaaaaaaand.. hehe.....eftersom d ingår "kinda", i min utb. I will attend eller man kan välja att förlägga 6 mån-1 år utomlands...sen till sthlm såå klaaart |
| Originally posted by Ravesquad e du full lr? |